  • 41. Data: 2009-11-02 01:50:06
    Temat: Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    darr_d1 wrote:

    > Spox, potrzebowała to zadłużyła.

    No to teraz potrzebuje spłacić.

    Jak widać bank sie za bardzo nie pomylił dając jej kredyt. Spłaci.

  • 42. Data: 2009-11-02 12:38:34
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Kredytobiorca skoro nie jest ubezwłasnowolniony to ma swój rozum i wie co jest
    > dla niego dobre.
    >
    > Nożem można kroić chleb albo mordować ludzi.
    > Autem można jeździć spokojnie albo wbić się w przystanek pełen ludzi.
    >
    > Jeśli ktoś jest na tyle głupi, że bierze tyle kredytów/pożyczek, że miesięczna
    > rata przekracza sumarycznie miesięczne przychody to sam jest sobie winien.

    > Nie da się każdej dziedziny życia obwarować przepisami. I bardzo dobrze.

    Ciekawe, dlaczego głębokie wykopy należy ogradzać. Niech kazdy patrzy gdzie
    idzie!!
    Emeryci gorzej radzą sobie z umowami, przepisami, małymi literkami itp. i
    żerowanie
    na ich ułomnościach nie jest za bardzo fair. A GE Money Bank widząc, że spłacam
    raty regularnie, podwyższł mi limit z 4000 do 20000. Bo im więcej ja wydam, tym
    więcej Oni
    zarabiają. Proste. Dla mnie. A moja Mama wierzyła, że jak jej przysyłają
    zawiadomienie
    o wygranej, to przecież nie może być nieprawda... Potem już nawet nie dawałem
    Mamie
    do przeczytania, tylko od razu do kosza lądowało.

    Feromon