  • 1. Data: 2007-01-12 20:43:03
    Temat: Re: Czy Multi wam bangla?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    A ja opowiem co mnie ciekawego spotkało ze strony Multi w tym tygodniu
    :)
    Wypłaciłem na lotnisku w kraju w bankomacie trochę euro. Bank
    naliczył mi prowizję w wysokości 10 zł, czyli tak jak wypłata
    zagraniczna. Zadzwoniłem do Multi i złożyłem reklamację.
    Reklamacja została przyjęta i rozpatrzona pozytywnie. Dziś
    zauważyłem, że naliczono mi zwrot za pobraną prowizję w wysokości
    10 zł, potem w następnej transakcji Multi naliczył prowizję 10 zł
    jako korektę i jeszcze raz pobrał 5 zł za wypłatę z obcego
    bankomatu.
    Zadzwoniłem ma Multilinię i przedstawiłem sprawę. Przy okazji
    zażądałem rekompensaty i przedstawiłem swoje argumenty. CIekawe co
    mi bank zaproponuje jako zadośćuczynienie. Zwolnienie z opłaty
    miesięcznej wydaje mi się ok. Skoro ja za swój błąd muszę
    zapłacić i dla klienta "kodeks karny" za przewinienia jest zawarty w
    TOIP to czemu bank nie ma płacić za swoje błędy? Jakie są Wasze
    doświadczenia w takich sytuacjach z bankami?

  • 2. Data: 2007-01-12 21:43:56
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Skoro ja za swój błąd muszę
    > zapłacić i dla klienta "kodeks karny" za przewinienia jest zawarty w
    > TOIP to czemu bank nie ma płacić za swoje błędy? Jakie są Wasze
    > doświadczenia w takich sytuacjach z bankami?

    Inteligo za próbę egzekucji nieistniejącej należności przysyła przeprosiny i
    portfel "made in China" ;-)