-
1. Data: 2007-01-12 20:43:03
Temat: Re: Czy Multi wam bangla?
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
A ja opowiem co mnie ciekawego spotkało ze strony Multi w tym tygodniu
:)
Wypłaciłem na lotnisku w kraju w bankomacie trochę euro. Bank
naliczył mi prowizję w wysokości 10 zł, czyli tak jak wypłata
zagraniczna. Zadzwoniłem do Multi i złożyłem reklamację.
Reklamacja została przyjęta i rozpatrzona pozytywnie. Dziś
zauważyłem, że naliczono mi zwrot za pobraną prowizję w wysokości
10 zł, potem w następnej transakcji Multi naliczył prowizję 10 zł
jako korektę i jeszcze raz pobrał 5 zł za wypłatę z obcego
bankomatu.
Zadzwoniłem ma Multilinię i przedstawiłem sprawę. Przy okazji
zażądałem rekompensaty i przedstawiłem swoje argumenty. CIekawe co
mi bank zaproponuje jako zadośćuczynienie. Zwolnienie z opłaty
miesięcznej wydaje mi się ok. Skoro ja za swój błąd muszę
zapłacić i dla klienta "kodeks karny" za przewinienia jest zawarty w
TOIP to czemu bank nie ma płacić za swoje błędy? Jakie są Wasze
doświadczenia w takich sytuacjach z bankami?
-
2. Data: 2007-01-12 21:43:56
Temat: Re: Czy Multi wam bangla?
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
Użytkownik wrote:
> Skoro ja za swój błąd muszę
> zapłacić i dla klienta "kodeks karny" za przewinienia jest zawarty w
> TOIP to czemu bank nie ma płacić za swoje błędy? Jakie są Wasze
> doświadczenia w takich sytuacjach z bankami?
Inteligo za próbę egzekucji nieistniejącej należności przysyła przeprosiny i
portfel "made in China" ;-)