  • 1. Data: 2008-10-10 18:31:56
    Temat: Czy Multibank moze zmienic marze kredytu hipotecznego?
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    tak sie ostatnio zaczalem zastanawiac w temacie. w umowie mam wpisane:

    "Na dzien wydania decyzji kredytowej przez Multibank oprocentowanie kredytu
    wynosi x.xx%, marza Multibanku wynosi y.yy%."

    jak to nalezy interpretowac?
    pzdr.,
    uC

  • 2. Data: 2008-10-10 19:33:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-10, uC <b...@u...uc> wrote:

> [...]
    >
    > "Na dzien wydania decyzji kredytowej przez Multibank oprocentowanie kredytu
    > wynosi x.xx%, marza Multibanku wynosi y.yy%."

    Na pewno masz więcej w umowie. Masz informacje w jaki sposób są liczone
    (czy decyzją zarządu, czy WIBOR/LIBOR/whateverBOR + marża. Marża sama w
    sobie się może zmieniać, ale to też powinieneś mieć w umowie zapisane
    (warunki zmiany). Zmienia się np. jeżeli miałeś warunki promocyjne przez
    X lat.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-10-10 19:47:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 10 Oct 2008 20:31:56 +0200, "uC" <b...@u...uc> wklepał(-a):

    >tak sie ostatnio zaczalem zastanawiac w temacie. w umowie mam wpisane:
    >
    >"Na dzien wydania decyzji kredytowej przez Multibank oprocentowanie kredytu
    >wynosi x.xx%, marza Multibanku wynosi y.yy%."

    To znaczy, że oprocentowanie może ulegać zmianie zgodnie ze zmianami wskaźnika,
    na którym jest oparte, a część oprocentowania czyli marża jest stała. A w umowie
    masz zapisane "startowe" oprocentowanie.

    P.S.
    Zmienić może - o ile druga strona się zgodzi.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2008-10-12 07:01:07
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > sobie się może zmieniać, ale to też powinieneś mieć w umowie zapisane
    > (warunki zmiany). Zmienia się np. jeżeli miałeś warunki promocyjne przez

    rzeczywiscie, znalazlem, ale trudno bylo trafic, mam pwisana stala,
    niezmienna wartosc, dzieki ;-)
    pzdr.,
    uC