  • 11. Data: 2006-11-06 19:42:52
    Temat: Re: Czy PayPal chce coś ukryć?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 14 Oct 2006 17:27:10 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > Czyli aby przeczytać sam tekst umowy, należałoby to okienko przewinąć
    > ok. 140 razy!
    > Do tego należy przeczytać kilkanaście załączników, objętości których już
    > nie sprawdzałem.
    > Jak znam życie, 99% użytkowników bez wahania (i bez czytania) kliknie,
    > że tę umowę wraz z załącznikami przeczytało i że ją akceptuje. I pewnie
    > właśnie o to firmie chodziło.
    > Pozostaje tylko pytanie:
    > Czy tam jest jakiś hak? Jeśli tak, to jaki?
    > Co się w umowie zmieniło, że PayPal wprowadził jej nowa wersję?

    Więc już sprawa sie wyjaśniła, PayPal znalazł nowy sposób na skubanie
    klientów. Rozwiązanie zadanego przeze mnie pytania znalazłem na grupie
    alt.pl.ebay, w wiadomości news:ein16f$l29$1@nemesis.news.tpi.pl.

    Dnia Mon, 6 Nov 2006 10:58:24 +0100, mir_as napisał(a):

> [...]
    > Mianowicie chodzi mo o platnosci rozliczane w dolarach. Mam podbieto do
    > konta karte Visa Clasic Silver debetowa i przed 12 pazdziernika konto
    > bankowe zostalo obciazane w dolarach podczas platnosci w dolarach. Teraz
    > mimo, ze w dalszym ciagu mam ustawiona walute podstawowa jako US$ to do
    > banku wysylane jest obciazene w zlotowkach. Potem dopiero jest przeliczane
    > na dolary i jeszcze raz na zlotowki. W efekcie tych manewrow trace ok 14
    > groszy na dolarze co dla mnie jest spora kwota. Zwlaszcza, ze karta jest
    > rozliczana w dolarach i transakcje sa przeprowadzane w dolarach.

    Tak jak przypuszczałem, wszyscy bez czytania akceptowali nowy regulamin
    PP, świadomie poświadczając nieprawdę w oświadczeniu, że przeczytali
    nowy, zmieniony regulamin serwisu.
    Najlepsze jest to, że w nowym regulaminie informacja o zmianie domyślnej
    waluty rachunku jest zamaskowana w rozdziale o wycofywaniu środków z
    PayPal (a przynajmniej ja jej nigdzie indziej nie zauważyłem, jakkolwiek
    przyznaje sie bez bicia, ze ten nowy regulamin przeczytałem dość
    pobieżnie).
    Biorąc pod uwagę te wszystkie dodatkowe koszty, korzystanie z eBaya
    staje sie coraz mniej opłacalne.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof