  • 1. Data: 2011-12-20 17:38:08
    Temat: Czy aliorowe 100 dni nadal 6.03%
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Lada dzień finisz, niektóre mają opcje "odnawialna". Czy się odnowią i czy
    nadal na tych samych warunkach? Teraz w ofercie 100-dniowych brak.

  • 2. Data: 2011-12-20 17:49:47
    Temat: Re: Czy aliorowe 100 dni nadal 6.03%
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.12.2011 18:38, mx pisze:
    > Lada dzień finisz, niektóre mają opcje "odnawialna". Czy się odnowią i
    > czy nadal na tych samych warunkach? Teraz w ofercie 100-dniowych brak.

    Do mnie wczoraj dzwonili i namawiali na lokate 101 dni (te same warunki
    - tzn. zerwanie z odesetkami), ale oprocentowanie 4,5% bodajze.
    Wysmialem. Powiedzialem, ze nizej niz 6,48% nie zejde, bo takie mam, a
    babka dalej cisnela, zeby wziac. Trzy razy powtarzala jaka to atrakcyjna
    oferta.

  • 3. Data: 2011-12-20 18:03:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >Powiedzialem, ze nizej niz 6,48% nie zejde, bo takie mam, a babka dalej
    >cisnela, zeby wziac. Trzy razy powtarzala jaka to atrakcyjna oferta.

    Fakt, też wczoraj dzwonili (o 9:17 z 12 342 7000), ale nie odebrałem. Nie
    przeczułem powodu.

  • 4. Data: 2011-12-20 18:30:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    > Lada dzień finisz, niektóre mają opcje "odnawialna". Czy się odnowią i czy
    > nadal na tych samych warunkach? Teraz w ofercie 100-dniowych brak.

    Oprocentowanie lokat wycofanych z oferty banku: 100 -dniowa - 4,85%
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/tabela_oprocentowania
    .pdf