  • 11. Data: 2006-09-04 22:16:27
    Temat: Re: Czy bank ma prawo??
    Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl>

    On Mon, 04 Sep 2006 23:12:39 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Imię się nie zgadzało, zatem nie byly to pieniądze dla ciebie. 8-(

    a co pieniadze przesylane sa do banku na imie i nazwisko, czy na
    rachunek bankowy, ktory ma numer, imie i nazwisko wlasciciela. Wiec
    konsultacje pomiedzy bankiem i wlascicielem rachunku, na ktory te
    pieniadze przyszly, a przyszly na numer rachunku, wiec konsulatacje
    powinny sie odbyc !!!! Zwazywszy, ze Weiss z Radia Zet wysylal kiedys
    pieniadze na rachunek bankowy, gdzie wlasciciela wpisal Kaczor Donald
    !!!! i pieniadze dotarly - bo najwazniejszy jest numer rachunku a nie
    pozostale pola przelewu.

    Wiec cos tu chyba jest nie tak!!!

  • 12. Data: 2006-09-04 22:37:33
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Peptulis Amargolis wrote:
> [...]
    > pieniadze na rachunek bankowy, gdzie wlasciciela wpisal Kaczor Donald
    > !!!! i pieniadze dotarly - bo najwazniejszy jest numer rachunku a nie

    Międzynarodowy czy krajowy?

  • 13. Data: 2006-09-04 22:40:09
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    artur napisał(a):
    > Czy bank ma prawo nie zaksiegowac kwoty wplywajacej na moje konto, jezeli w
    > przelewie jest blad w samym imieniu??
    > Z gory dzieki za pomoc.
    >
    > P.S. Bank nie przyjal przelewu ze wzgledu na nieprawidlowosc w samym
    > imieniu, odlal nadawcy pieniazki, ale odlal niecala kwote poniewaz ja
    > pomniejszyl o swoja prowizje za usluge "odlania", zreszta nie mala kwote bo
    > 100 zl:(

    A to banki to sprawdzaja?
    Ilez to razy dostalem pieniadze dla zony na swoje konto (nie jest
    wspolwlascicielem), ilez to przelewow z blednym imieniem i nazwiskiem,
    bardzo czesto z niepoprawnym adresem lub brakiem adresu, pare razy nawet
    pensje prezesa gdzie tylko imie sie zgadzalo. Sam tez przelewy robie nie
    podajac wszystkich danych.
    I nigdy przenigdy nie mialem zwrotu (od czasu wprowadzenia 26 cyfrowego
    numeru konta).
    To jak to jest?

  • 14. Data: 2006-09-04 22:41:19
    Od: "l" <b...@y...com>

    Użytkownik "Peptulis Amargolis" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:129pf2l75rlrdv185nl7dp5cklp1viivg7@4ax.com...

    > Wiec cos tu chyba jest nie tak!!!

    Inne są zasady dla przelewów międzynarodowych, inne dla krajowych

  • 15. Data: 2006-09-04 22:45:51
    Od: "l" <b...@y...com>

    Użytkownik "l" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Inne są zasady dla przelewów międzynarodowych, inne dla krajowych

    Sam miałem takie przypadek z bankami zagranicznymi na różnych kontynentach

    Pieniądze wracały pomniejszone o sporo $
    Nie wracały wcale , gdy kwota była zbyt mała na pokrycie opłaty.

    Nie jest to więc złośliwość banków w Polsce, tylko tak jest w wielu
    miejscach (wszędzie ?)

  • 16. Data: 2006-09-04 22:47:22
    Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl>

    On Mon, 04 Sep 2006 17:37:33 -0500, witek
    <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote:

    >Peptulis Amargolis wrote:
    > Zwazywszy, ze Weiss z Radia Zet wysylal kiedys
    >>

    >Międzynarodowy czy krajowy?

    krajowy oczywiscie. Ale nie zmienia to faktu, ze numer rachunku jak
    sie zgadza, to pieniadze powiny dojsc (nawet po konsultacjach, np. ze
    podostale dane np. adresowe sie zgadzaja) i to bez wzgledu na to czy
    jest to przelew krajowy czy zagraniczny.

  • 17. Data: 2006-09-05 00:13:44
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Peptulis Amargolis wrote:

    > krajowy oczywiscie. Ale nie zmienia to faktu, ze numer rachunku jak
    > sie zgadza, to pieniadze powiny dojsc

    w krajowych.
    Bo takie jest zastrzeżenie w umowach, że przelew jest na rachunek.

    (nawet po konsultacjach, np. ze
    > podostale dane np. adresowe sie zgadzaja) i to bez wzgledu na to czy
    > jest to przelew krajowy czy zagraniczny.

    Nie bez względu i nie po konsultacjach bo o przelewach dla Nowaka
    Kowalski nie będzie decydował.

  • 18. Data: 2006-09-05 06:21:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-04, l <b...@y...com> wrote:

    > Użytkownik "Peptulis Amargolis" <a...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:129pf2l75rlrdv185nl7dp5cklp1viivg7@4ax.com...

    > Inne są zasady dla przelewów międzynarodowych, inne dla krajowych

    A co z polskimi literami? Też bez nich zawrócą?

    Renata

  • 19. Data: 2006-09-05 10:41:36
    Od: "l" <b...@y...com>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnefq5v9.tnk.Renata.Golebiowska@144-mo6-3.acn
    .waw.pl...
    > A co z polskimi literami? Też bez nich zawrócą?

    Tak źle nie jest . Stosuje się zapisy literami angielskimi.
    Przelew do Azji czy Rosji nigdy by się z Europy nie udał:-)

  • 20. Data: 2006-09-05 14:07:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 4 Sep 2006 18:47:01 +0200, w <edhla3$2nb$1@news.mm.pl>, "artur"
    <a...@p...fm> napisał(-a):

> [...]
    > imieniu, odlal nadawcy pieniazki, ale odlal niecala kwote poniewaz ja
    > pomniejszyl o swoja prowizje za usluge "odlania", zreszta nie mala kwote bo

    Niech zgadnę... Multi?