  • 1. Data: 2010-09-09 14:48:00
    Temat: Czy bank może odmowic wydania karty debetowej
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    WItam!
    Czy bank może odmówić wydania karty debetowej do rachunku którego saldo
    jest na plusie, a dostepne srodki z racji zajecia na minusie ?
    Zaden punkt regulaminu nie w mbanku nie wymienia takiegio przypadku,
    wlasnie babce kazalem podac punkt regulaminu ktory upowaznai bank do
    odmowy bo system nie przyjal wniosku o darmowa karte mastercard no i
    podala mi opunkt ktory ogolnie mowi ze bank moze odmowic wydania karty
    podajac punkt
    "11. mBank ma prawo odmówic wydania karty. O odmowie wydania karty mBank
    powiadamia Posiadacza telefonicznie lub pisemnie"

    ROzumiem gdybym mial ujemne saldo i bym byl w tym kionkretnym rachunku
    cos bankowi winien, ale nie jestem, czy bank ma racje czy walczyc o jej
    wydanie ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 2. Data: 2010-09-09 14:53:30
    Temat: Re: Czy bank może odmowic wydania karty debetowej
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 09 Sep 2010 16:48:00 +0200, Kotlet Mielony <m...@m...mail>
    wrote:

> [...]

    >"11. mBank ma prawo odmówic wydania karty. O odmowie wydania karty mBank
    >powiadamia Posiadacza telefonicznie lub pisemnie"

    A nie możesz skorzystać z punktu regulaminu, który pozwala Ci
    wypowiedzieć umowę rachunku? Mnie by to korciło...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-09-09 15:05:34
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    > A nie możesz skorzystać z punktu regulaminu, który pozwala Ci
    > wypowiedzieć umowę rachunku? Mnie by to korciło...

    nie chce wypowiadac chce uzyskac karte

  • 4. Data: 2010-09-09 15:42:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kotlet Mielony" <m...@m...mail> napisał w wiadomości grup

    > nie chce wypowiadac chce uzyskac karte

    Niemniej jednak nie da się zmusić banku do wydania karty. Bank ma prawo mieć
    po prostu taki kaprys, że nie wyda i już. Karta debetowa do rachunku nie ma
    cech usługi powszechnej czy jak tam się ten socjalistyczny twór nazywa.

  • 5. Data: 2010-09-11 18:10:09
    Temat: Odp: Czy bank może odmowic wydania karty debetowej
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Kotlet Mielony" <m...@m...mail> napisał w wiadomości grup
    > Czy bank może odmówić wydania karty debetowej
    > "11. mBank ma prawo odmówic wydania karty.

    wszystko w temacie

  • 6. Data: 2010-09-12 08:33:58
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > [...] Karta debetowa do rachunku nie ma
    > cech usługi powszechnej czy jak tam się ten socjalistyczny twór nazywa.

    Ale bez karty nie masz dostępu do własnych środków na koncie szczególnie że
    mBank nie ma oddziałów i kas w których mógł byś wypłacić pieniądze.

  • 7. Data: 2010-09-12 08:59:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> writes:

    > Ale bez karty nie masz dostępu do własnych środków na koncie szczególnie że
    > mBank nie ma oddziałów i kas w których mógł byś wypłacić pieniądze.

    Przelew.
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 8. Data: 2010-09-12 20:14:48
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Przelew.
    > KJ

    A jak ten przelew zamieni się w gotówkę?