  • 41. Data: 2005-06-07 09:16:37
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-07 11:06:26, _ValteR_ napisał(a):

    > Gówno mnie
    > obchodzi kto jest dla kogo. T

    Widac. Zacytuje pewnego pana: "rzucanie g**mi jest zawsze przekonywujace
    ale swiadczy o braku argumentow". EOT.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 42. Data: 2005-06-07 09:21:01
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Marcin Nowakowski* wrote in <news:d83nbk$k4e$3@news.dialog.net.pl> :

    > Piszę o faktach.

    wiec nie zrozumiales.

    > Nie zrozumiałeś.

    skoro piszesz o ze wiekszosc jest niegrozna, to co z grozna
    mniejszoscia?

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 43. Data: 2005-06-07 09:30:30
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    _ValteR_ wrote:
    > BTW. Bank jest instytucją a nie osobą i nie musi nic rozumiec.

    i na tym polega problem, system jednak jest tworzony przez osoby, które
    mogą myśleć i rozumieć, wystarczyłaby taka funkcjonalność w systemie
    bankowym jak sms do klienta (oczywiście jeśli klient wyrazi na to zgodę)
    przecież niektóre banki przesyłają smsy - więc nie byłoby problemu, a i
    nie byłoby to kosztowne tak, jak w przypadku gdyby to człowiek miał
    wydzwaniać i tyle!

    bank jest instytucją a nie osobą - to prawda, ale osoby tworzą bank
    (chodzi mi o osoby tworzące system obsługi)

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

  • 44. Data: 2005-06-07 09:48:22
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *dan (dj74)* wrote in <news:d83pp4$cj3$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > i na tym polega problem, system jednak jest tworzony przez osoby, które
    > mogą myśleć i rozumieć, wystarczyłaby taka funkcjonalność w systemie

    Wtedy zaczną sie problemy - ludzie w banku najlepiej jak nie muszą
    mysleć. Żelazne procedury. Gdyby w medycynie stosowac analize
    statystyczną lepiej by wykrywano poważne choroby - wbrew pozorom jest
    to skuteczniejsze od diagnoz lekarskich (a wiekszosc lekarzy nie ma
    pojecia o statystyce i np. katuje kobiety mammografią). Eurobank moze
    sobie pozwolic na szybkie kredyty chyba tylko ze wzgledu na to ze
    decyzje podejmuje system scoringowy, nie człowiek.

  • 45. Data: 2005-06-07 15:28:33
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > zrobione

    Proponuję jednak skorzystać z formularza kontaktu i poprosić o sprawdzenie
    czy bank próbował przypomnieć się telefonicznie przed próbą zablokowania
    karty.

    Rozumiem że po spłacie zadłużenia przeterminowanego bank odblokował kartę??

    Darek

  • 46. Data: 2005-06-07 20:56:09
    Temat: [OT] Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    _ValteR_ napisał(a):
    > skoro piszesz o ze wiekszosc jest niegrozna, to co z grozna
    > mniejszoscia?

    OK, napisałeś "duze ryby zjadaja małe ryby (wyjątek: pirania)",
    pomijając fakt, że piranie są spore (kilkadziesiąt cm) i nie są
    agresywne (większość), to zdanie to jest tak samo prawdziwe, jak "ludzie
    są uczciwi (wyjątek Polacy)", tylko dlatego że kilku z nich okradło
    Millennium kilka dni temu.

    Pozdrawiam i proponuję eot.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 47. Data: 2005-06-07 21:39:11
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 6 Jun 2005 19:55:57 +0200, _ValteR_ <s...@n...thx> wrote:

    >Wybacz ale bank ma chyba prawo wymagac zaplaty w terminie - jak kazdy.

    i przy kilku dniach opóźnienia odmawia dalszej współpracy bez
    najmniejszej próby wyjaśnienia sytuacji? Trudno to chyba nazwać dobrą,
    rzetelną praktyką...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 48. Data: 2005-06-07 21:54:10
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Jarek Andrzejewski* wrote in
    <news:ts4ca11b6s2n7pcvng8h867k0mifsp2cpc@4ax.com> :

    > i przy kilku dniach opóźnienia odmawia dalszej współpracy bez
    > najmniejszej próby wyjaśnienia sytuacji? Trudno to chyba nazwać dobrą,
    > rzetelną praktyką...

    a musi wyjasniac? jesli maja procedure zero tolerancji to ich sprawa.

  • 49. Data: 2005-06-07 22:25:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    dan (dj74) napisał:

    > zgadza się, tyle tylko, że przecież mogli zadzwonić i przypomnieć

    A po co mieli dzwonić jak mogli skasować niefrasobliwego klienta za brak
    spłaty w terminie ;-)

    K.

  • 50. Data: 2005-06-07 22:25:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    dan (dj74) napisał:
    > a propos karania - i owszem jest 50zł opłaty karnej + odsetki karne i na
    > to nic nie mówię - tak jest i tyle, moja wina, moja strata,
    >
    > chodzi mi tylko o postępowanie w takich przypadkach, przecież i tak bym
    > karę zapłacił, a blokowanie karty było całkiem zbędne!

    A skąd bank ma wiedzieć, że zapłacisz? Nie dotrzymałeś terminu, znaczy
    dla banku nie wywiązałeś się z umowy i ma prawo dowalić opłatę. Jak nie
    zapłaciłeś to bank stwierdza, że w przypadku innych działań także możesz
    nie dotrzymać postanowień umowy i po prostu się zabezpiecza. A że te
    bankowe "zabezpieczenia" są uciążliwe dla klienta to już inna bajka...

    K.