  • 1. Data: 2009-10-28 21:34:00
    Temat: Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
    Od: "Stef9" <n...@o...pl>

    Witam.
    Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
    Pieniędzy nie dostałem, a transakcja została zaksięgowana
    jako zrealizowana. Złożyłem reklamację (mBank).
    Jakim cudem mBank zaksięgował tą transakcję ? Powinno
    być info z bankomatu, że pieniądze nie zostały wydane.
    Wypłacałem z bankomatu. Po nienormalnie długim okresie
    (około 3 minut) kartę mi oddał, zaczęły migać LEDy wokół
    otworu na kartę, na ekranie pojawił się napis, że transakcja nie
    może być zrealizowana. Wróciłem tam po ok. 20 min. i następny
    klient miał taką samą sytuację.

  • 2. Data: 2009-10-28 21:45:03
    Temat: Re: Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stef9 wrote:
    > Witam.
    > Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

    tak samo jak kazde inne.

    > Pieniędzy nie dostałem, a transakcja została zaksięgowana
    > jako zrealizowana. Złożyłem reklamację (mBank).

    zaksiegowana, czy narazie zablokowana

    > Jakim cudem mBank zaksięgował tą transakcję ? Powinno
    > być info z bankomatu, że pieniądze nie zostały wydane.

    wiec pewnie nie bylo, albo jeszcze nie doszła.

> [...]
    > otworu na kartę, na ekranie pojawił się napis, że transakcja nie
    > może być zrealizowana. Wróciłem tam po ok. 20 min. i następny

    blokada po 2 tygodniach sama znika, wiec za 2 tygodnie dostaniesz swoją kase
    urok korzystania z bankomatow.

  • 3. Data: 2009-10-28 22:15:38
    Od: "Stef9" <n...@o...pl>

    > zaksiegowana, czy narazie zablokowana

    zablokowana to była, a teraz jest zaksiegowana

    > wiec pewnie nie bylo, albo jeszcze nie doszła.

    jeżeli transakcja została zaksięgowana to znaczy, że przyszło
    info, że transakcja doszła do skutku, albo mBank sam uznał, że należy
    ją zaksięgować.

    > blokada po 2 tygodniach sama znika, wiec za 2 tygodnie dostaniesz swoją kase
    > urok korzystania z bankomatow.

    Nie mam blokady. Mam zrealizowaną transakcję.
    Moge tylko liczyć na to, że mBank uzna moją reklamację.
    Powiedzieli, że mają na to 30 dni, a w praktyce załatwiają szybciej.

  • 4. Data: 2009-10-28 22:55:26
    Od: muchomorek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2009 23:15:38 +0100, Stef9 napisał(a):

> [...]
    > Moge tylko liczyć na to, że mBank uzna moją reklamację. Powiedzieli, że
    > mają na to 30 dni, a w praktyce załatwiają szybciej.

    Mylisz sie, nie 30 dni.. Poczekasz duzo wiecej..
    Mialem podobna sytuacje, czekalem 3 miesiace ;-)
    cash4you szybko nie oddaje pieniadzy ;-)
    Ja od tamtej pory nie korzystam z ich uslug ;-)
    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2009-10-29 05:59:50
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

> [...]
    > Mialem podobna sytuacje, czekalem 3 miesiace ;-)
    > cash4you szybko nie oddaje pieniadzy ;-)
    > Ja od tamtej pory nie korzystam z ich uslug ;-)

    Mojemu znajomem bankomat nie wydał całej kwoty - brakowało 50pln.
    Reklamacja w mBanku, 5 tygodni i brakująca 50 znalazła się na koncie.
    Różnie bywa.

  • 6. Data: 2009-10-29 06:02:49
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 28 Paź, 22:34, "Stef9" <n...@o...pl> wrote:
    >     Witam.
    >     Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
    Nie. Nie sądzę, by się psuły częściej niż inne.
    KJ

  • 7. Data: 2009-10-29 07:19:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kjonca"
    n.googlegroups.com

    > Nie. Nie sądzę, by się psuły częściej niż inne.

    IMHO ryzyko korzystania z nich jest znacznie większe niż z pozostałych
    maszyn. To oczywiście moje subiektywne odczucia, ale... już 6 - 7 razy
    miałem sytuację, że po wklepaniu PINu, podaniu żądanej kwoty wypłaty
    bankomat lubił się przywiesić nawet na 3 minuty (może myślał wtedy czy kasę
    mi wypłacić czy nie...?) aby potem wydać mi kasą jaką chciałem.
    Za dużo nerwów mnie nie kosztowało. Na całe szczęście w lokalizacji gdzie
    znajdował się ich przybytek postawili ecard, kilka metrów dalej euronet,
    obok mam ING a dwie ulice dalej oddział BZ WBK z bankomatem. Życie nie
    zmusza mnie do korzystania z tego badziewia i mam nadzieję, że mnie więcej
    już nie zmusi.

    Pozdrawiam.

    PS.
    No i ten ich porypany układ ekranu, przy którym trzeba się zatrzymać na
    chwilę aby nie beknąć i nie zaznaczyć sprawdzania salda.

  • 8. Data: 2009-10-29 08:00:12
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kjonca" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Nie. Nie sądzę, by się psuły częściej niż inne.

    Omijam, gdy tylko mogę, bo denerwuje mnie opcja, pierwsza od góry - wypłata
    i saldo. Już ze 2 razy klikłem to i zostałem skasowany po złociszu za
    sprawdzenie salda :)

  • 9. Data: 2009-10-29 11:59:16
    Od: "Stef9" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Stef9" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

    Zapomniałem napisać, że 15 min. później tą samą kartą
    wypłaciłem pieniądze z bankomatu Euronetu. Ale zmuszony
    byłem wypłacić mniejszą kwotę, bo tyle mi zostało na koncie
    po zablokowaniu przez bankomat Cash4You.

  • 10. Data: 2009-10-30 22:59:51
    Temat: [OT] Re: Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > otworu na kartę, na ekranie pojawił się napis, że transakcja nie
    > może być zrealizowana. Wróciłem tam po ok. 20 min. i następny

    Sorry, ale Cash4You kojarzy mi się jak "Bezpieczna Kasa Oszczędności".
    kasa jest, ale nie "for You" jak sugeruje nazwa...
    Easy Money, Safe Sex, etc.

    Feromon