  • 11. Data: 2023-02-17 03:55:04
    Temat: Re: Czy dwa Bliki daja wyniki?
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 lut 2023 o 13:04, J.F pisze:

    > Pokazuje tylko "obecnie do twojego numeru telefonu jest przypisany
    > rachunek w innym banku".

    Wy_konałem przed kilkoma minutami (na potrzeby tego postu) kilka ;)
    zleceń z różnych banków (AB, CA, MB) do różnych -- ani razu nie miałem
    informacji o numerze konta odbiorcy, ale pamiętam, że kiedyś coś takiego
    widziałem podczas zlecania...

    ST ;) widzę zarówno przychodzące jak i odchodzące z kompletem numerów
    bankowych kont, ale niekoniecznie z telefonicznymi numerami...

    -=-

    https://youtu.be/-7JL3qlT5Tw?list=RDMM

    -=-

    Fajnie pracuje się na laptopie za 1191 pln -- 20 GiB dobrze mi służy. :)

    999 laptop Aspire 3
    65 500 GB HDD (dziś można kupić za ~45)
    127 16 GiB DDR4

    został dysk 64 GB SSD Kingstona i SO-DIMM 4 GiB 3200
    oraz pozafakturowy gratis -- 30 pln

    Jeden z 500 GB HDD łyknął End to End error i został wymieniony na
    półrocznej gwarancji, by po jakimś czasie zastąpić w srebrzonym
    Acerze inny taki 500 GB HDD, które wg mnie hałasował... ;)

    Thunderbird nadal laguje!!! Niezbyt często, ale jednak! Te
    sekundowe (czy nawet dwusekundowe) utraty responsywności ;)
    nieco mnie irytują!!!! Wąskim gardłem jest CPU -- ale raczej
    bez względu na jego osiągi, będzie zajmowany w całości...
    Jakiś problem na linii Windows-Thunderbird...

    -=-

    Gdy latem ubr. powiedziałem matce, że mogę kupić laptop za 1700 pln,
    nie chciała uwierzyć w tak niską cenę... Teraz fullwypas ;) kosztuje
    1191 pln i jeszcze zostały ułomki... ;) Odczekam trochę i kupię do
    Acera z Intelem także 16 GiB -- będę miał dwa wisiorki 4 GiB DDR4
    i dysk do testowania 2.5" kieszeni... ;)

    -=-

    Podobają się mi te BLIKi na telefon, choć początkowo zapłaciłem
    frycowe -- umoczyłem 3 stóweczki w PLAY... Jeszcze nie odzyskałem,
    choć zmniejszyłem straty z 300 do 20 a następnie do 7 plnów. :)
    Może wleję tam jeszcze kilka stówek ;) -- i zabiorę komplet...

    Za takie lanie kiedyś BZWBKKB coś dawał (z kimś z grupy przelewaliśmy
    sobie chyba po groszu) a niedawno Citi jakoś dał 320, warunkując to
    właśnie BLIKami na telefon...

    -=-

    Citi od lat wypada najkorzystniej na tle ,,bankowego systemu'' ;)
    w Polsce...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c