  • 1. Data: 2009-07-24 09:46:18
    Temat: Czy działa ktoś na Tradestation ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Jak w temacie. Czy ktoś z kolegów działa na tym programiku ?.

    Czy ktoś jest w stanie zarzucić tu jakiś krótki filmik instruktażowy, w
    stylu "sakiewkowych" filimków pana Jerzego Olszewskiego mówiący jak
    zaimportować Metastockowe dane np. z Bossa.pl, oraz co kliknąć aby wczytać
    stworzoną wcześniej formułę systemową ...?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-07-24 09:50:47
    Temat: Re: Czy działa ktoś na Tradestation ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > zaimportować Metastockowe dane np. z Bossa.pl, oraz co kliknąć aby wczytać
    > stworzoną wcześniej formułę systemową ...?.

    TradeStation 8.3.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-07-24 21:22:57
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > TradeStation 8.3.

    A tak w ogóle, czy ktokolwiek z kolegów działał kiedykolwiek na tradestation
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-07-24 22:19:05
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Lip, 23:22, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > A tak w ogóle, czy ktokolwiek z kolegów działał kiedykolwiek na tradestation
> [...]

    Mam znajomych którzy używali, ale ja polecam AmiBroker. Bardzo łatwo
    tworzy się systemy (język oprogramowania jest przystępny) plus
    optymalizacja.

  • 5. Data: 2009-07-25 11:16:30
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ja uzywalem Trade Station pare lat temu ale porzucilem go na rzecz
    Amibrokera. Do dzisiaj jednak uzywam programu na bazie, ktorego powstal TS -
    Omegi Supercharts 4.0 z 1997 roku (bardzo wygodny do szybkiego analizowania
    wykresow longterm).

    D.

  • 6. Data: 2010-01-26 16:03:36
    Od: "koze" <citygatetwo@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Od paru lat działam na Tradestation. Najlepsza platforma do grania na jakiej
    kiedykolwiek grałem. Minimum 5000 $ potrzebne do grania, lub 30 000$ na daytrading
    (akcje). Forex 5000$. Od momentu kiedy jesteśmy w UE wszystko bezproblemowo dla
    Polaków. W razie pytań mogę pomóc powiedzieć co i jak. kontakt: c...@g...com

  • 7. Data: 2010-01-26 18:39:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > daytrading (akcje). Forex 5000$. Od momentu kiedy jesteśmy w UE wszystko
    > bezproblemowo dla Polaków. W razie pytań mogę pomóc powiedzieć co i

    No to pierwsze szybkie pytanie ( będzie ich więcej). Czy Tradestation
    obsługuje DDE ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/