  • 1. Data: 2004-12-05 12:38:35
    Temat: Czy ecard popłynie?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    Hm,

    jako iż wszystko wskazuje że apn juz się nie podniesie - to czy ecard
    popłynie? Przy kilkudziesięciu mln pln straty raczej marne szanse na
    odzyskanie kasy maja... 53 tys sprzedanych biletow lekko liczac 200 zl szt
    daje to ponad 10 mln w plecy...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 2. Data: 2004-12-05 13:12:50
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2004 13:38:35 +0100, "Piotr" <p...@c...cz> wklepał(-a):

> [...]
    >popłynie? Przy kilkudziesięciu mln pln straty raczej marne szanse na
    >odzyskanie kasy maja... 53 tys sprzedanych biletow lekko liczac 200 zl szt

    Jakich biletów?

  • 3. Data: 2004-12-05 13:20:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Jakich biletów?

    To nie slyszales, ze AirPolonia w koncu padla?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-12-05 13:27:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > To nie slyszales, ze AirPolonia w koncu padla?

    Dlaczego mialby bekac? Klient placi karta, eCard sciaga mu kase z konta
    i przekazuje sprzedawcy. Nie sadze, by dawal sprzedawcy swoja kase, a
    dopiero potem sciagal od klienta. Myle sie?

    Bartol

  • 5. Data: 2004-12-05 13:37:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2004 14:20:48 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >To nie slyszales, ze AirPolonia w koncu padla?

    A skąd mam wiedzieć, co znaczy skrót "apn"? Mi się kojarzy z Access Point Name.
    ;)

  • 6. Data: 2004-12-05 22:39:01
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Dlaczego mialby bekac? Klient placi karta, eCard sciaga mu kase z konta
    > i przekazuje sprzedawcy. Nie sadze, by dawal sprzedawcy swoja kase, a

    Klient składa reklamację a ecard nie ma od kogo sciagnac... Poszukaj w
    archiwum - bylo o tym jakis czas temu gdy pojawily sie informacje o
    problemach airpolonii.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2004-12-06 08:29:45
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 5 Dec 2004 23:39:01 +0100, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:

    >Klient składa reklamację a ecard nie ma od kogo sciagnac... Poszukaj w
    >archiwum - bylo o tym jakis czas temu gdy pojawily sie informacje o
    >problemach airpolonii.

    ecard nie jest tu stroną ... klient może reklamacje w airpolonii
    złożyć albo u siebie w banku, ale ta druga raczej nie przejdzie.

    Klient nie ma umowy z ecardem, także chyba swego tam nie dojdzie ...
    ale może się mylę ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 8. Data: 2004-12-06 10:23:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Dentarg napisał:

> [...]
    > złożyć albo u siebie w banku, ale ta druga raczej nie przejdzie.
    >
    > Klient nie ma umowy z ecardem, także chyba swego tam nie dojdzie ...

    Otoz to. Dokladnie tak samo mi sie wydaje. W koncu eCard prawidlowo
    przeprowadzil transakcje. A ze sprzedajacy wymiekl, to juz nie problem CA.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-12-06 10:29:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Otoz to. Dokladnie tak samo mi sie wydaje. W koncu eCard prawidlowo
    > przeprowadzil transakcje. A ze sprzedajacy wymiekl, to juz nie
    > problem CA.

    Czysto teoretycznie. Bo klient sklada reklamacje w banku, ktory wydal mu
    karte, a nie w CA. Bank uzywa standardowego formularza organizacji - i jest
    zobowiazany do zachowania ustalen np. VISY. A ta kaze oddac kase - bo
    zostanie spelniona przeslanka. I teraz - bank tez bedzie szukal winnego - i
    leci do eCardu, ktorego ryzykuje wlasnie roznego rodzaju fraudy czy takie
    jak ta sytuacja. I to CA ma problem skad wziac kase, bo to CA podpisywalo
    umowe z AirPolonia, a nie poszczegolne banki.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2004-12-06 11:00:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > fraudy czy takie jak ta sytuacja. I to CA ma problem skad wziac kase, bo
    > to CA podpisywalo umowe z AirPolonia, a nie poszczegolne banki.

    OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
    reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
    Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
    banku z reklamacja.

    Oczywiscie pozostaje kwestia ubezpieczenia. Ale nie wiem, czy ktoras z
    kart wydawanych w Polsce ma ubezpieczenie od niezrealizowania zamowienia.

    Bartol