eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2004-12-02 19:27:02
    Temat: Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Od: SID <s...@g...pl>

    p1w wrote:
    >
    > Nie ma.
    >
    JEST

    To odnoga PKO która zwie się INTELIGO :(

    Opisywałem na grupie różne z nimi przeboje, ale ostatni tydzień to po
    prostu horror który skończy się w sądzie.

    Od wtorku przy próbie dostania się on line do konta po zalogowaniu
    otrzymuję komunikat:

    "Transakcja nie może zostać zrealizowana.
    Spróbuj ponownie. Jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta
    Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89."

    Podczas rozmów z pracownikami przez 0 800 otrzymuję zawsze jednakową
    odpowiedź - u nich jest informacja, że logowanie przebiegło pomyślnie i
    nie ma żadnej informacji o jakimkolwiek błędzie - wszystko jest ok i to
    co mówię jest niemożliwe !!!

    Sprawdzałem to na różnych przeglądarkach, systemach i łączach - ba w 2
    różnych miastach - efekt ten sam (załącznik).

    Na moją prośbę o możliwość kontaktu osobistego z pracownikiem banku w
    celu weryfikacji mojej reklamacji jest najpierw cisza w słuchace a
    następnie - nie ma takiej możliwości...

    Narazili moją firmę poprzez blokade konta na wymierne straty - kieruję
    sprawę do sądu - wcześniejsze wybryki z opóźnieniami w dostawach kart
    hasłel jednorazowych były niewinną igraszką w porównaniu z tym bardzo
    poważnym problemem.

    SID






  • 12. Data: 2004-12-02 19:45:13
    Temat: Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Od: "mival" <m...@w...pl>


    Użytkownik "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:comlpf$b0d$2@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > NIE ZNAM GORSZYCH BANKOW !!!!
    > najlepsze jest to,ze jak sie wejdzie do ktorego z oddzialow tych bankow
    > wszyscy narzekaja, ale nikt tego banku nie zmieni
    > to jest wrecz smutne

    Ja ponarzekalem i zmienilem "zubra".
    Moja przygoda z tym bankiem skonczyla sie po kilku "wypadkach":
    - nowa Maestro przyslali mi na adres, ktory zmienilem 2 lata wczesniej,
    - reklamacje kartowa rozpatrywali z 3 miesiace (jak pokazywalem, ze w
    ogolnych warunkach to powinno byc zalatwione szybciej, to Pani Sympatyczna
    powiedziala "no wie Pan, my mamy inne procedury"
    - jak juz rozpatrzyli reklamacje i przelali mi kwote na rachunek w innym
    banku (po rozwiazaniu umowy uzywalem tylko Inteligo) nie oddali odsetek i
    jeszcze obciazyli kosztami przelewu (3 zl) - inna Pani Sympatyczna
    powiedziala, ze odsetek powinienem sie domagac u przedsiebiorcy u ktorego
    dokonywalem zakupow (chociaz w sklepie transakcja nie byla autoryzowana).

    ... i tyle. Przy likwidacji rachunku zapytano mnie tylko o "powody
    rezygnacji" dla celow statystycznych + "dlaczego Pan likwiduje rachunek???"
    Przecieto mi IKM'a (eh, ta radosc w oczach tych Sympatycznych) a klienci
    banku popatrzyli na mnie dosyc dziwnie, jakbyc conajmniej nabroil, albo
    dlugow bankowi nie chcial oddac ...

    Taki zywot klienta ...

    Nie ma idealnych bankow ... trzeba sobie cos wybarac i miec jak najmnniej
    powodow do narzekania :)


    ----------------------
    mival



  • 13. Data: 2004-12-02 21:42:21
    Temat: Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 2 Dec 2004 20:45:13 +0100, "mival"
    <m...@w...pl> wrote:

    >- reklamacje kartowa rozpatrywali z 3 miesiace (jak pokazywalem, ze w
    >ogolnych warunkach to powinno byc zalatwione szybciej, to Pani Sympatyczna
    >powiedziala "no wie Pan, my mamy inne procedury"

    to jest standard. Gdy ja ich powiadomiłem o rezygnacji z wznowienia
    KK, to Pani Sympatyczna zażądała karty "już".


    --
    Jarek Andrzejewski

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1