  • 21. Data: 2004-10-16 12:48:16
    Temat: Re: Czy jest lepszy niz mBank?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 16 Oct 2004 09:41:17 +0200, w <ckqj7g$ajm$1@atlantis.news.tpi.pl>, "piol"

    > Poszukuje lepszego banku internetowego niż mBank. Znacie? Podzielcie się
    > uwagami.

    Lepszych jest wiele, np. Inteligo.
    Są też tańsze, np. VWB.

  • 22. Data: 2004-10-16 13:49:05
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Nordea Bank Polska SA - oddział internetowy! Obsługa naprawde extra. Masz
    swojego osobistego doradce, który zajmuje się tobą. Zawsze trafisz na tego
    doradcę, gdy dzwonisz na infolinię operacyjną. Bank nie robi żadnych problemów.
    Reklamacje zawsze mi uznawali jeszcze tego samego dnia i wysyłając jeszcze
    szybko smsa informacyjnego, że reklamacja uznana i już np zwrócone środki na
    konto, a za kilka dni przyjdzie pisemna odpowiedź na adres korespondencyjny.
    Wszystkie dokumenty i karty są wysyłane do mnie kuriere pod adres jaki zechcę i
    odrazu kurier dokumenty zabiera i nie muszę biegać po pocztach wysyłać.
    Komunikacja przez pocztę wewnętrzną jest też na wysokim poziomie. Wszystkie
    sprawy były załatwiane w terminie, a nawet szybciej. Nawet jak wpładem w debet
    niedozwolony i mogli zablokować karty obciążeniowe i debetowe do czasu
    spłacenia, a przebywałem za granicą i powiadomiłem, że nie mogę zapłacić, bo
    jestem tu i tu i opiekun konta: OK - czekamy na wpłatą. I wszystko grało. Po 2-
    3tyg wpłaciłem i tylko odsetki zapłaciłem. Żadnej kary. Nie zablokowali karty,
    itp. Zaświadczenia w jakim chciałem języku ( angielskim, niemieckim,
    finlandzkim) były wydawane w terminie expresowym. Serwis internetowy też jest
    bardzo ok i historia rachunku jest przejrzysta i można każdą operację
    szczegółowo obejrzeć. Podobnie jest z kartami. Wg mnie, bank #1 w RP.

  • 23. Data: 2004-10-16 15:18:06
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    gilberto napisał(a):
> [...]
    > bardzo ok i historia rachunku jest przejrzysta i można każdą operację
    > szczegółowo obejrzeć. Podobnie jest z kartami. Wg mnie, bank #1 w RP.

    Płacą Ci za to ;-)
    Nordea była by fajna gdyby nie opłaty za prowadzenie rachunku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 24. Data: 2004-10-16 17:59:26
    Od: g...@p...onet.pl

    Po 2-

    > Płacą Ci za to ;-)
    > Nordea była by fajna gdyby nie opłaty za prowadzenie rachunku.
    >

    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Nikt mi za to nie placi....serio uwazam, ze jest bardzo dobrym bankiem :) A ze
    konto kosztuje 3zl, to mnie wali. Karte VC dostalem za friko i 45dni bez
    prowizji ma kredyt :D A karta jest extra...

  • 25. Data: 2004-10-16 18:31:26
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    16 Oct 2004 19:59:26 +0200, w <1...@n...onet.pl>,
    g...@p...onet.pl napisał(-a):

    > Karte VC dostalem za friko i 45dni bez
    > prowizji ma kredyt :D A karta jest extra...

    Jeśli 45, to słaba karta jest.

    A serwis internetowy tak samo denny jak w starym LG, czy choć trochę się
    przyłożyli?

  • 26. Data: 2004-10-16 20:36:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    piol <p...@w...pl> wrote:
    > no wlasnie - do bani!

    Czemu do bani? Moim zdaniem super oferta - to nie jest umowmy sie bank dla
    studentow, bezrobotnych i rencistow.
    Przeciez za kazda wyplate bank musi odplacic dzialke wlascicielowi
    bankomatu, a 400 zl wcale nie jest jakas taka wygorowana kwota (chociaz ja
    tam zazwyczaj wyciagam 100 zl ;) no ale mam pod nosem bankmaty BZ WBK, PKO
    BP i Euronetu... :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 27. Data: 2004-10-16 20:37:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:
    > A serwis internetowy tak samo denny jak w starym LG, czy choć trochę
    > się przyłożyli?

    To nie sprawdziles? :)
    Wyglada calkiem ok, chociaz nie mialem jakos okazji sie przyjrzec
    dokladniej. Musze kiedys podejsc do tego :)

  • 28. Data: 2004-10-16 21:00:37
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 16 Oct 2004 22:37:56 +0200, w <cks0t0$8ak$1@news.onet.pl>, "Michał 'Amra'
    Macierzyński" <m...@p...pl> napisał(-a):

    > To nie sprawdziles? :)
    > Wyglada calkiem ok, chociaz nie mialem jakos okazji sie przyjrzec
    > dokladniej. Musze kiedys podejsc do tego :)

    Nie przedłużałem umowy z Nordeą, mialem tylko jakiś tam podgląd i wyglądało to
    tak sobie. :]

  • 29. Data: 2004-10-17 20:19:57
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    > Poszukuje lepszego banku internetowego niż mBank. Znacie? Podzielcie się
    > uwagami.

    Ciekawe, że nikt nie wspomniał o BPH......

    Pozdrawiam
    PshemeK

  • 30. Data: 2004-10-18 12:23:17
    Od: "AB" <a...@p...pl>

    ---------
    > Konto w mBanku zupełnie nic nie kosztuje
    > Polecam Wszystkim
    > Chcesz założyć lub poczytać o koncie
    > http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.93322.p

    witam...