  • 21. Data: 2006-08-26 21:43:26
    Temat: Re: Czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy z kk VISA?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wozik <w...@s...pl> writes:

    > W momencie gdy rozpocząłem procedurę reklamacji było to około 4
    > miesiące. To bank przedłużył sprawę dwukrotnie odmawiając mi.

    Domyslam sie ze podal jakies powody odmowy?

    Zwykle banki wymagaja reklamacji w ciagu ilus tam (niewielu,
    np. dwoch) tygodni od otrzymania wyciagu. Razem z "miesiacem
    rozliczeniowym" i czasem od jego zakonczenia do otrzymania wyciagu
    moze to dac np. 6 tygodni. Ale z pewnoscia jest to napisane
    w umowie/regulaminie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2006-08-27 09:32:34
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> dnia 26 sie 2006 napisał(a):

    > Domyslam sie ze podal jakies powody odmowy?
    >
    > Zwykle banki wymagaja reklamacji w ciagu ilus tam (niewielu,
    > np. dwoch) tygodni od otrzymania wyciagu.

    Właśnie ten powód podał bank i odrzucił reklamację.

    Jednak jeśli użytkownicy VISA z USA nie mają problemów z chargeback
    nawet po pół roku, to dlaczego ja mam je mieć?

    --
    ___//] ____ Wozik: http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 23. Data: 2006-08-27 14:42:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wozik <w...@s...pl> writes:

    > Jednak jeśli użytkownicy VISA z USA nie mają problemów z chargeback
    > nawet po pół roku, to dlaczego ja mam je mieć?

    Nie wiem czy nie maja. Jesli nie, to kwestia wylacznie umowy z bankiem,
    ktory w tej sytuacji ponosi koszty reklamacji. Nie wiem czy to takie
    korzystne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2006-08-27 15:08:59
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> dnia 27 sie 2006 napisał(a):

    > Nie wiem czy nie maja. Jesli nie, to kwestia wylacznie umowy z
    > bankiem, ktory w tej sytuacji ponosi koszty reklamacji. Nie wiem
    > czy to takie korzystne.

    Dla mnie? Jak najbardziej korzystne i chyba do tego powinniśmy dążyć
    jako konsumenci?

    --
    ___//] ____ Wozik: http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 25. Data: 2006-08-27 20:05:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wozik <w...@s...pl> writes:

    > Dla mnie? Jak najbardziej korzystne i chyba do tego powinniśmy dążyć
    > jako konsumenci?

    Akurat dla Ciebie w tym przypadku moze tak, ale dla ogolu klientow
    banku - watpie. To otwiera bardzo prosta metode na fraud, byc moze
    w USA ludzie boja sie takich w czerni i nie kombinuja na taka
    skale, ale wez pod uwage ze sa takze rozne inne panstwa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2006-08-27 20:27:38
    Od: Wozik <w...@s...pl>

> [...]
    > fraud, byc moze w USA ludzie boja sie takich w czerni i nie
    > kombinuja na taka skale, ale wez pod uwage ze sa takze rozne

    No właśnie, to jest ten nasz lokalny folor. Klienci martwią się o
    firmy, zamiast na odwrót :)

    --
    ___//] ____ Wozik: http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 27. Data: 2006-08-27 20:43:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wozik <w...@s...pl> writes:

    > No właśnie, to jest ten nasz lokalny folor. Klienci martwią się o
    > firmy, zamiast na odwrót :)

    Nie tyle martwie sie o bank, co po prostu rozumiem dlaczego tego
    nie robi.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2006-08-28 14:26:08
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości

    > To jest dopiero bzdura. Krajowy list ekonomiczny dłużej idzie, a nierzadko
    > priorytetowi się zdarza. Mój rekord paczki prioretowej to 10 dni. I nie ma
    > tym lipy, bo był stempelek na kwicie. Poczta na to: 80% przesyłek
    > dostarczamy następnego dnia roboczego :-) Na byle forum dyskusyjnym, gdzie
    > ludzie sporo wysyłają znajdziesz wieeeele opisów ile potrafią iść krajowe
    > priorytety.
    > Z USA oczywiście zamawiałem drogą morską. Z Kanady szedł podobnie. Z
    Anglii
    > zawsze lotniczy - rozpiętość olbrzymia - od 3-4 dni roboczych do około
    > miesiąca. Pewnie teraz właśnie czeka mnie wariant miesiąca.

    Paczka ze stanow wyslana upsem idzie szybciej niz paczka z niemiec wyslana
    econo DHL . Nie wiem co ludzie wypisuja ja z tego korzystam regularnie od
    ponad 3 lat ( wszystko w moim przypadku to lotniki )
    Lotnisko Kennediego ------->> Hitrow ( Londyn ) ( nie wiem jak sie to
    pisze ) ------>> Wawa okecie
    I nie wiem co jest takiego oczywistego w tym ze napisales "oczywiscie droga
    morska "

    W przypadku poczty polskiej wszystko zalezy od sortowni . Poznan bardzo
    szybko . Bardzo szybko wroclaw . Lodz i warszawa wieksza lipa .
    W moim przypadku zgodnie z informacja poczty ze 98 % przesylek dochodzi na
    drugi tak wlasnie jest . Raz na 2 miesiace jakas paczka poleci dwa dni lub 3
    . Ale przewaznie jest to zwiazane z tym ze leci ona do jakies koziej wolki
    ktora nie ma swojej sortowni .

    Jaca

  • 29. Data: 2006-08-28 16:35:02
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > I nie wiem co jest takiego oczywistego w tym ze napisales "oczywiscie
    droga
    > morska "

    Nie każdy kupuje w tysiącach $. A przy drobnych zakupach na ebayu znaczącym
    kosztem staje się przesyła. Morska jest tańsza.

  • 30. Data: 2006-08-28 17:42:03
    Od: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce>

    fotomania napisał(a):

    > W przypadku poczty polskiej wszystko zalezy od sortowni . Poznan bardzo
    > szybko . Bardzo szybko wroclaw .

    Skoro już tak offtopicujemy... Dziś otrzymałem list ekonomiczny. Miejsce
    nadania: Wrocław, adresat: Wrocław. Stempel z: 23-08-06. Poczcie gratulujemy
    szybkości!
    Naprawdę zacznę niedługo wierzyć w opowieści, że list ekonomiczny trafia do
    worka, który musi odstać swoje tylko dlatego że jest "ekonomiczny".

    Pozdrawiam!

    --
    ####__ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __ #