  • 11. Data: 2008-11-13 16:22:38
    Temat: Re: Czy jest taki bank??
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    666 pisze:

    > Np. są instytucje, w których nie działa telefon komórkowy albo nie możesz wnosić
    prywatnego.

    Tia. No i akurat w tych "instytucjach" będziesz realizował przelewy
    przez Internet :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2008-11-13 16:27:06
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Maverick pisze:

    > Dlaczego token - zeby moc zaplacic przez neta w swieta :P - poza tym
    > bateria tokena liczona jest na kilka lat - a telefon - na max kilka dni
    > - wiec wieksze prawdopodobienstwo ze padnie i nie bedziesz mogl wyslac
    > kasy z neta np z pracy.

    Eee, naciągane te argumenty. Po pierwsze w święta zwykle nie robi się
    przelewów, bo i tak nie chodzą sesje rozliczeniowe :) Poza tym już od
    dawna w święta nie ma problemów z przeciążeniem sieci. Co do baterii -
    nigdy jeszcze nie miałem problemów z przelewem autoryzowanym SMS'em z
    powodu padniętej baterii.

    Kiedyś miałem tokena do konta w Lukasie. Nie wytrzymuje porównania z
    funkcjonalnością haseł SMS'owych. Natomiast jest o niebo lepszy od
    wszelkiej maści haseł jednorazowych. Tokeny miały sens kiedyś, ale to
    już przeszłość.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 13. Data: 2008-11-13 16:32:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sebcio pisze:
> [...]

    > od dawna w święta nie ma problemów z przeciążeniem sieci. Co do baterii
    > - nigdy jeszcze nie miałem problemów z przelewem autoryzowanym SMS'em z

    No cóż, ja często bywam w miejscach, gdzie internet jest, a zasięg gsm
    jest ... "inaczej"

    KJ

  • 14. Data: 2008-11-13 16:52:14
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przecież zawsze możesz zostawić otwartą na kompie sesję i wyjść do okna na drugą
    stronę budynku ;-))
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2008-11-13 16:53:32
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > No cóż, ja często bywam w miejscach, gdzie internet jest, a zasięg gsm
    > jest ... "inaczej"

    Pewnie wiekszosc kafejek internetowych w podziemiach ma z tym problem.

    Co do przeciazania sieci - ciagle jest to problem w swiata. Kto
    potwierdza przelewy - np ja - kupuje rozne rzeczy przez neta i
    potrzebuje potwierdzenia. Place np z Inteligo czy Mbanku - gdzie system
    chodzi "zawsze".

    Z padnieta bateria tez czasem mam problem - bo dla mnie telefon nie jest
    elementem obowiazkowym, a ladowarki ze soba nie nosze wszedzie.

    Nie mowie ze token jest lepszy - zwyczajnie podaje sytuacje gdzie token
    dziala, a smsy juz nie.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 16. Data: 2008-11-13 17:03:22
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 13 Nov 2008 05:05:48 -0800 (PST), lolka wrote:

    O dziwo chyba jeszcze nikt nie polecił mBanku.

    > - pelna obsluga konta on-line z zabezpieczeniem w postaci tokena

    Tego brak, są hasła papierowe lub sms-owe.

    > - karta umozliwiajaca platnosci w internecie (ale nie kredytowa! -
    > zwykla debetowka, lub "wirtualna karta")

    Można włączyć (a nawet włączać i wyłączać w każdej chwili - obecnie tylko
    przez mLinię, docelowo podobno również przez Internet) dla debetówki, można
    kupić wirtualną eKARTĘ.

    > - mozliwosc zalozenia przez jedna osobe prywatna dwoch, technicznie
    > oddzielnych kont (lub subkont) z dostepnoscia a-vista, posiadajacych
    > nieograniczone darmowe przelewy krajowe; moga to byc rozne typy kont,
    > oprocentowanie jest mi obojetne, warunek aby oba byly obslugiwane on-
    > line

    Jedna osoba może posiadać eKONTO i izzyKONTO. Do obu są darmowe karty
    debetowe, nieograniczone darmowe przelewy krajowe.

    > - duza siec bezplatnych bankomatow, lub niskie prowizje za wyplaty z
    > tychze

    W Polsce bezpłatne Euronety, BZ WBK, Cash4You i eCard. Za granicą bezpłatne
    wszystkie bankomaty (choć trochę to odbijają sobie kursami).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2008-11-13 18:27:09
    Od: l...@g...com

    On 13 Lis, 16:49, "Przemysław Rokicki"

    > toyota bank (nie wiem czy mozna wiecej kont)

    Mozna oszczednosciowe ale z platnymi przelewami (9 zl po trzecim :( ).

    >, jest token, przelewy (chyba)
    > free, karta debetowa z tego co tu mowili wypukla (ja czekam obecnie na nia) -
    > za 30 zl) wiec mozna placic przze net, orpocentowanie 3,5% ladna strona do
    > zarzadzania (ladniejsza od bzwbk, mbank, multibank, ing - te sprawdzalem)
    > z bankowatu do 3 wyplat lacznie za darmo z kazdego bankomatu, placisz od 4
    > wyplaty w miesiacu

    I to ostatnie mi sie nie podoba, do tego wtedy za kazda wyplate biora
    4,50 :(

    Wiec niestety tylko 2 z 4 spelnione.

    --
    *lolka*

  • 18. Data: 2008-11-13 18:32:10
    Od: l...@g...com

    On 13 Lis, 16:56, arti <p...@s...net.pl> wrote:

    > Jeżeli ktoś potrafi mi wytłumaczyć dlaczego token jest lepszy od smsów ,
    > to bardzo poproszę , może jest coś o czym nie wiem

    - czesto mi pada komorka w najmniej odpowiednich momentach
    - tam gdzie pracuje (nowy biurowiec) niemal kompletnie nie ma zasiegu,
    albo co chwila ginie, a czesto robie przelewy z pracy
    - moim zdaniem token jest wygodniejszy: biore do reki, patrze i juz
    mam kod ;)
    - telefonu czasem zapominam wziac, token mam w takim miejscu, ze
    zapominam go rzadziej niz telefonu :)

    --
    *lolka*

  • 19. Data: 2008-11-13 18:38:02
    Od: l...@g...com

    On 13 Lis, 18:03, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:
    > On Thu, 13 Nov 2008 05:05:48 -0800 (PST), lolka wrote:
    >
    > O dziwo chyba jeszcze nikt nie polecił mBanku.

    No i wlasnie w tzw. miedzyczasie sama wyszukalam mBank i Multibank :)
    (wydaja sie identycznymi niemal produktami, zreszta to oba BRE Bank?)

    > Tego brak, są hasła papierowe lub sms-owe.

    Od biedy sie pogodze.

> [...]
    >

    > Jedna osoba może posiadać eKONTO i izzyKONTO. Do obu są darmowe karty
    > debetowe, nieograniczone darmowe przelewy krajowe.

    A tego nie wiedzialam, myslalam, ze tylko jedno z nich + eMax
    oszczednosciowy (a eMax ma mozliwosc przelewow na tylko jeden
    rachunek). Tak mi zreszta powiedziala pani na infolinii - jedna osoba
    =jeden ror. Jestes pewien tego izzy?

    > W Polsce bezpłatne Euronety, BZ WBK, Cash4You i eCard. Za granicą bezpłatne
    > wszystkie bankomaty (choć trochę to odbijają sobie kursami).

    No i chyba sie na jeden z w/w bankow zdecyduje.

    --
    *lolka*

  • 20. Data: 2008-11-13 18:52:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    l...@g...com writes:

    [...]

> [...]
    > oszczednosciowy (a eMax ma mozliwosc przelewow na tylko jeden
    > rachunek). Tak mi zreszta powiedziala pani na infolinii - jedna osoba

    O ile nic się nie zmieniło to tak. Ja przez długi czas tak miałem.

    KJ