  • 31. Data: 2008-11-15 11:43:22
    Temat: Re: Czy jest taki bank??
    Od: Pete <n...@n...com>

    Zbylut pisze:
    > l...@g...com zapodal(a):

    > można pożyczyć aparat od kogoś i przełożyć kartę :)

    Są telefony, które po włożeniu innej karty, kasują wszystkie dane z
    telefonu. Lepiej tego nie próbować na cudzych aparatach.

    > O_O takie coś to ja doświadczałem w 1999 roku (10 lat temu). Dawno nie
    > spotkałem się z miejscem gdzie nie byłoby zasięgu (cywilizowanym,
    > zakładam że biurowiec nie stoi w środku puszczy)

    Niestety, ja też trafiłem na biurowiec w środku miasta, który miał
    zasięg tylko przy oknie.

    > trzymasz go na wierzchu? Bo powinien być w miejscu bezpiecznym,
    > z którego wyjęcie to już grubsza sprawa

    własna kieszeń jest ok?

    > mam dwa tokeny - ale do VPN. I to jest dla mnie kula u nogi, bo
    > muszę pamiętać by je wziąć, a telefon biorę odruchowo.

    Token Lukasa robił kiedyś u mnie za brelok do kluczy :)

    --
    Pete

  • 32. Data: 2008-11-15 13:34:29
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Pete napisal(a):

    > Są telefony, które po włożeniu innej karty, kasują wszystkie dane z
    > telefonu. Lepiej tego nie próbować na cudzych aparatach.

    a to ciekawe. Jaki to telefon?

    > Niestety, ja też trafiłem na biurowiec w środku miasta, który miał
    > zasięg tylko przy oknie.

    nic tylko przyjmując partnerów biznesowych kazać im łapać zasięg przy
    oknie :)

    > własna kieszeń jest ok?

    ok choć niewygodna

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 33. Data: 2008-11-15 13:34:29
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    l...@g...com napisal(a):

    > DC, Al. Jerozolimskie :/

    no to pieknie. I firma nie potrzebuje mieć zasięgu gsm?

    > Nie musza, to do mnie maja przemawiac ;)

    ano tak :)

    > A pomijajac powyzsze, zapewne to w duzej mierze kwestia
    > przyzwyczajenia, bo od lat uzywalam wylacznie tokena. Trudno, trzeba
    > bedzie sie przestawic.

    warto przestawiać się na rzeczy wygodniejsze

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 34. Data: 2008-11-15 13:54:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zbylut pisze:

    > no to pieknie. I firma nie potrzebuje mieć zasięgu gsm?
    Może być realizowany np. przez centralkę na dachu. Dopuszczasz taką opcję?
    KJ

  • 35. Data: 2008-11-15 15:24:18
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kamil Jońca napisal(a):

    > Może być realizowany np. przez centralkę na dachu. Dopuszczasz taką opcję?

    dopuszczam niech tylko telefon ma zasięg. Lolka zasięgu nie ma.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 36. Data: 2008-11-15 15:34:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zbylut pisze:

    > dopuszczam niech tylko telefon ma zasięg. Lolka zasięgu nie ma.
    Przeczytaj jeszcze raz. Nie tylko moją odpowiedź.
    Obstawiam, że np. zasięg jest "przy oknach' albo "na tarasie", i
    centralka z anteną na dachu będzie doskonale dzialać. Ale jej "prywatny"
    telefon niekoniecznie.

    KJ

    :wq>

  • 37. Data: 2008-11-15 18:10:03
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przykładowo taki Siemens skasuje liste połączeń wykonanych, odebranych i
    nieodebranych, dodatkowo sporo SMS-ów (bo część SMS-ów
    zapisuje się w pamięci telefonu, a część na karcie SIM).
    JaC

    -----

  • 38. Data: 2008-11-15 19:15:24
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    sob, 15 lis 2008 o 00:17 GMT, Zbylut napisał(a):

    > można pożyczyć aparat od kogoś i przełożyć kartę :) Można też kupić telefon
    > trzymający odpowiednio długo

    Z eurobankowym tokenemGSM to niestety nie przejdzie :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 39. Data: 2008-11-15 19:18:49
    Od: l...@g...com

    On 15 Lis, 12:43, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Token Lukasa robił kiedyś u mnie za brelok do kluczy :)

    No i ja tak trzymam swoj wlasnie :)

    --
    *lolka*

  • 40. Data: 2008-11-15 19:19:50
    Od: l...@g...com

    On 15 Lis, 14:34, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:

    > no to pieknie. I firma nie potrzebuje mieć zasięgu gsm?

    Ostatnio to firma potrzebuje miec oszczednosci ;P
    A powaznie - to nowy biurowiec, chyba nikt tego nie przewidzial
    zawczasu.

    --
    *lolka*