  • 1. Data: 2006-01-13 14:04:30
    Temat: Czy jest taki bank:
    Od: "netx" <u...@g...pl>

    Czy ktoś może wskazać mi bank w którym mógłbym:
    - otrzymywać przelewy w dolarach kanadyjskich
    - podglądać przychodzące przelewy przez internet
    - ewentualnie otrzymywać przelewy w funtach angielskich

    Konto powinno być możliwie tanie w obsłudze.
    Właścicielem rachunku byłby mieszkaniec Polski.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2006-01-13 14:53:38
    Temat: Re: Czy jest taki bank:
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 13 Jan 2006 15:04:30 +0100, w <43c7b218$0$17945$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "netx" <u...@g...pl> napisał(-a):

    > Czy ktoś może wskazać mi bank w którym mógłbym:
    > - otrzymywać przelewy w dolarach kanadyjskich

    Bez konwersji na zł?

    > - podglądać przychodzące przelewy przez internet
    >
    > Konto powinno być możliwie tanie w obsłudze.
    > Właścicielem rachunku byłby mieszkaniec Polski.

    Multibank -- ale nie wiem czy obsługują $ kanadyjskie.

  • 3. Data: 2006-01-13 15:47:37
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    On Fri, 13 Jan 2006 15:04:30 +0100, "netx" <u...@g...pl>
    wrote:

    >- otrzymywać przelewy w dolarach kanadyjskich

    W kazdym mozesz. Dolary automatycznie zostana przewalutowane na
    zlotowki.

    >- podglądać przychodzące przelewy przez internet

    W wiekszosci mozesz.

    >- ewentualnie otrzymywać przelewy w funtach angielskich

    To samo co w przypadku dolarow.

    >Konto powinno być możliwie tanie w obsłudze.

    mBank?

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 4. Data: 2006-01-13 22:15:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "netx"
> [...]
    >
    > Konto powinno być możliwie tanie w obsłudze.
    > Właścicielem rachunku byłby mieszkaniec Polski.

    z pewnoscia jest - w Kanadzie :-)
    spytaj na ichniej liscie dyskusyjnej
    *** blad ***