  • 11. Data: 2012-07-30 13:15:17
    Temat: Re: Czy już wiadomo, dokąd po 20 sierpnia?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" jv4s4e$daq$...@i...gazeta.pl

    > Nie. On mimo wszystko (mimo mimo wszystko....) puszcza tu pewne
    > merytoryczne treści. Trollem to był Expert (ach, dziś nie ma już
    > takich trolli jak dawniej...)

    Neoniusz pierdoli bez sensu jak zwykle -- ma taki zwyczaj.
    Kąsa jak świnia, żyje jak cham, pisze jak przygłup...

    Karta? Po co wówczas to konto, skoro karta jest raczej ;)
    kluczowym jego elementem dającym jedyny profit, jakim jest
    oprocentowanie. Ale Neoniusz pierdoli, bo jest nawiedzony.

    Idźcie za Neoniuszem a będziecie bogaci. ;)
    Tyle tylko, że KB nie da procentów? Owszem...
    A i inne ,,inwestycje'' nie przyniosą zysku.

    Neoniusz pierdoli, gdyż jest nakręcany przez (jak ich określa)
    biskupów. Biskupi nie żyją z pracy -- bez względu na to, czy
    mądrze pracują, czy głupio, lud Boży na tacę da/położy. Gdy
    Neoniuszowi zabraknie pieniędzy, będzie apelował o litość,
    o miłosierdzie itd...

    A ja odpowiem pierdolącym bez sensu Neoniuszom -- możecie mnie prosić
    do Waszej (lub mojej) usranej śmierci, ale ja nikogo nie zatrudnię na
    dobrych warunkach w żadnej :) firmie; nikomu nie dam życzliwej opieki
    w pracy; nikogo nie nakarmię; nikogo nie nauczę niczego po ludzku...

    I nie dlatego, że właśnie wyzdrowiałem umysłowo i nie chcę już
    wspierania przygłupów, chamów, świń itp. -- ale dlatego, że mam
    uszkodzony kręgosłup i ledwo żyję. :)

    A mam uszkodzony, ponieważ przygłupy skazały mnie na takie życie,
    którego konsekwencją jest to uszkodzenie.

    -=-

    Każdy niech zastanowi się nad tym, czy ja jestem trollem,
    bo mam debetówką dającą %% w KB, czy Neoniusz jest
    trollem pierdolącym bez sensu. Tak, jak Neoniusze
    marnowały moje życie (efektem czego jest niemożliwość
    zatrudniania kogokolwiek przeze mnie na dobrych warunkach)
    tak tez marnują życie innym ludziom. :)

    Na zawracanie kijem Wisły (na ratowanie mojego życia) miejsca już
    nie ma, ale możecie pomyśleć o ratowaniu innych ludzi. :) Biskupi
    nagromadzili masę dóbr (takich jak: nieruchomości, układy polityczne,
    społeczna świadomość potrzeby :) płacenia na Kościół) dlatego nawet
    w głębokim kryzysie gospodarczo-moralnym dadzą sobie radę (czyli
    przeżyją) zaś ci, którzy im służyli, niekoniecznie wyjdą cało
    z różnych opresji. Wielu nawet nie zauważy zmarnowania swego życia.

    -=-

    Japończycy udali się w podróż i wierni nawigacji satelitarnej wjechali
    w miejsce, w którym utkwili, gdyż złapał ich tam przypływ morski.
    Byli straceni, zanim ich samochód zaczęła zalewać słona woda, ale
    nie widzieli o tym, dopóki nie znaleźli się w tej wodzie. Przewodniki
    tamtejsze ostrzegały, ale Japończycy jechali ślepo tam, gdzie kierowała
    ich nawigacja...

    Tak dzieje się z masą ludzi, których obserwuję. :)
    Żyją ,,radośnie'' kąsają, gryzą, wywracają...
    Za jakiś czas zauważają, że życie im ,,przeminęło z wiatrem''?
    Nie -- że ominęli je zupełnie, i to w bezpiecznej ;) odległosci.

    -=-

    KB do odstrzału, skoro ma takich mentorów jak Neoniusz.
    Ja ledwo żyję, nie mam sprzątaczek itd. -- KB ma okna brudniejsze od moich...
    Nie ma tam z kim rozmawiać. Lekceważenie, nieświadomość, nieumiejętność...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-07-30 13:16:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" jv4mnu$p7o$...@i...gazeta.pl

    > Wystarczy zrezygnować z karty, a po zakupy nie będziesz musiał biegać... :-)

    Tak też uczynię. Zrezygnuję z karty, przy okazji
    rezygnowania z reszty usług KB świadczonych na moją korzyść...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-07-30 20:56:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" jv4mnu$p7o$...@i...gazeta.pl

    > Wystarczy zrezygnować z karty, a po zakupy nie będziesz musiał biegać... :-)

    Tak też uczyniłem. Zrezygnowałem z karty przy okazji rezygnowania z konta.
    Będzie mi brakowało tego biegania... Ale może jakoś przyzwyczaję się... ;)
    Już mi strasznie jakoś głupio... Czekolady, sezamki, sery białe... Lidl
    może być zasmucony brakiem moich wizyt... Na szczęście pierwszy miesiąc
    jakoś przeboleję -- mam przecież 6 transakcji debetówkami BPH... Później
    będzie mi straszliwie smutno bez tego biegania. Na Dobre sierpniowe już
    teraz zarabiam... Paliwo być może też zatankuję w lipcu na sierpień...
    Tankuję sobie raz na dwa miesiące, ale teraz nieco lepiej czuję się,
    więc tankuję częściej. ;) Limit ;) wyrabiam poprzez tankowanie ojcu...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'