  • 11. Data: 2005-11-23 09:52:30
    Temat: Re: Czy komornik namierzy moje nowe konto?
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Skibbbi" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:dlv4i1$lg7$1@news.onet.pl...

    > Ale czy jest jakiś bank Angielski w Polsce, bo chodzi o to bym z gotówką
    > nie jechał.

    Nie ma. Dumny Albion nie otworzyl w Polsce ani jednego okienka.
    Transfery Polska<->Anglia nie sa proste ani tanie.

  • 12. Data: 2005-11-23 12:59:56
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Skibbbi" <a...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:dlv4i1$lg7$1@news.onet.pl...

    > Ale czy jest jakiś bank Angielski w Polsce, bo chodzi o to bym z
    > gotówką nie jechał.

    Moze jakis zakup karty przedplaconej w PL, z zasiegiem
    miedzynarodowym, i wyplata srodkow w Anglii z bankomatu oraz zalozenie
    tam rachunku ? Choc niestety koszty takiej operacji beda niezerowe.

    marekz