  • 1. Data: 2011-12-02 19:05:16
    Temat: [BGŻ Optima] Czy komuś działa pod linuksem?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mam tokena, aktywowałem, zalogowałem się Fireoxem/Win7. NIestety nie
    jestem w stanie zalogować sie Fx/Linux - od razu dostaję "zostałeś
    wylogowany" Komuś się udało zalogować spod linuksa?
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 2. Data: 2011-12-02 19:10:00
    Temat: Re: Czy komuś działa pod linuksem?
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    On 2 Gru, 20:05, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Mam tokena, aktywowa em, zalogowa em si Fireoxem/Win7. NIestety nie
    > jestem w stanie zalogowa sie Fx/Linux - od razu dostaj "zosta e
    > wylogowany" Komu si uda o zalogowa spod linuksa?
    > KJ
    >
    > --http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewia
    rygodny-list-prof-m...
    > "Nie mo na wlecie w trzecie tysiaclecie
    >   na drzwiach od stodo y" - biskup polowy WP S awoj Leszek G d .

    a gdzie chciałeś się zalogowac jeśli mozna wiedziec? czyzby do naszej
    ukochanej optimy???

  • 3. Data: 2011-12-02 19:14:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Gieniu <d...@i...eu> writes:

    rygodny-list-prof-m...

    > a gdzie chciałeś się zalogowac jeśli mozna wiedziec? czyzby do naszej
    > ukochanej optimy???

    Gdybyś nie korzystał z guglowej protezy to byś wiedział :|
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 4. Data: 2011-12-02 19:21:18
    Temat: Re: [BGŻ Optima] Czy komuś działa pod linuksem?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-02 20:05, Kamil Jońca pisze:

    > Mam tokena, aktywowałem, zalogowałem się Fireoxem/Win7. NIestety nie
    > jestem w stanie zalogować sie Fx/Linux - od razu dostaję "zostałeś
    > wylogowany" Komuś się udało zalogować spod linuksa?

    Bez problemu. OpenSUSE Live Gnome, Firefox.