  • 11. Data: 2005-03-19 21:50:22
    Temat: Re: Czy komus udalo sie skutecznie przeniesc KK do mBanku?
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    TomaszS <t...@i...pl> wrote:

    > Na czym polega ta elastyczność?

    w citi mozna negocjowac wszystko + lepsze reklamacje. w bph na wszystko sa
    promocje ;)

  • 12. Data: 2005-03-20 14:18:15
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > do poprawnego rozpatrzenia przez Bank, będą one wymienione poniżej:
    >
    > Kserokopia umowy o korzystanie z karty kredytowej lub ostatniego aneksu lub
    > opinia bankowa  zawierająca aktualną wysokość limitu karty kredytowej i
    > potwierdzająca prawidłowość obsługi (oryginał)
    > Kserokopia 3 ostatnich wyciągów bankowych dla przenoszonej karty kredytowej
    > lub opinia bankowa potwierdzająca prawidłowość obsługi (oryginał)
    > Wypowiedzenie umowy o korzystanie z karty kredytowej przyjęte przez
    > dotychczasowy bank (oryginał)
    > Zdjęcie do umieszczenia na karcie (najlepiej w formacie do paszportu lub

    No tak umowa do starej KK jest też potrzebna, zapomniałem dopisać, że ode mnie
    też wymagagali.
    Co do oryginału wypowiedzenia umowy to generalnie wymagają, ale w moim
    przypadku w końcu obyło się bez tego.
    A zdjęcie to oczywiście jest opcjonalnie, ja oczywiście takiego bajeru sobie
    nie zażyczyłem.
    --
    Darek

  • 13. Data: 2005-03-20 15:50:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 20 Mar 2005 15:18:15 +0100, "Darek"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >też wymagagali.
    >Co do oryginału wypowiedzenia umowy to generalnie wymagają, ale w moim

    jak ja chciałem przenieść jedną kartę, to żądali wypowiedzenia
    wszystkich, które mam :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2005-03-20 16:39:41
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    > jak ja chciałem przenieść jedną kartę, to żądali wypowiedzenia
    > wszystkich, które mam :-)

    Ale może dostałbyś limit, który by przewyższał sumę wszystkich Twoich KK?
    --
    Darek

  • 15. Data: 2005-03-20 18:38:58
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 20 Mar 2005 17:39:41 +0100, "Darek"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale może dostałbyś limit, który by przewyższał sumę wszystkich Twoich KK?

    nie, taki jak na tej, z której rezygnowałem.

    Wypełniłem wniosek o KK "z przeniesienia". Poinformowałem, że mam
    jeszcze jedną KK. System odpowiedział:

    :Informujemy, że wniosek nr Cxxx złożony dnia 2003-11-22 o
    :godzinie 11:36:59 o przyznanie karty kredytowej typu Visa Electron
    :został wstępnie rozpatrzony pozytywnie. Jeżeli Pani/Pana wniosek

  • 16. Data: 2005-03-21 10:22:43
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    > obecnie uzywam innej kk, darmową mbankowa wziolem z nadzieja, ze ze wzledu
    > na wygode obserwacji przez net oraz powiazan z posiadanym w mbanku
    > kontem -
    > przy niej pozostane (pomijajac nawet wyzsze koszty roczne niz u innych,
    > ceniac tzw wygode), jednak nie jest mi ona potrzebna, bo nie dosc ze
    > drozsza
    > od posiadanej juz przeze mnie, to na dodatek nie zawsze dzialajaca (jw)

    karta mbankowa ma jeden duzy plus w stosunku do karty bzwbk - transakcje
    rozliczane w Euro sa po duzo lepszym kursie. Jesli ktos duzo kupuje w
    Europie mniejsze prowizje z nadwyza pokryja koszt oplaty za obsluge karty.

    D.

  • 17. Data: 2005-03-21 18:49:44
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:39a6.0000058a.423d8626@newsgate.onet.pl>
    Darek napisał(a):

    > A zdjęcie to oczywiście jest opcjonalnie, ja oczywiście takiego
    > bajeru sobie nie zażyczyłem.

    Nie żartuj, bez zdjęcia wziąłeś? ;-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair