  • 11. Data: 2002-06-16 14:02:05
    Temat: Re: Czy kto? juz korzystał z PayU ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "SebAfryka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aei5df$k14$1@news.tpi.pl...

    > Dla mnie, powtórzę, najważniejsze jest to, ze można kartą zapłacic
    własiwie
    > każdemu - do tej pory tylko wybranym sklepom.

    Nie kazdemu. Osoby prowadzace DG i chcace akceptowac platnosc kartami za
    swoje uslugi/towary nie moga korzystac z PayU. Jednakze pojawienie sie
    takiego serwisu jest bardzo wazne [dla osob nie prowadzacych DG] :).

    Maciej

  • 12. Data: 2002-06-16 14:27:59
    Od: "SebAfryka" <s...@o...pl>

    Tak wiem, Działalność gospodarcza odpada.. Może wprowadzą później,
    przypuszczam, że będzie to kolejna użyteczność. Banki internetowe tez nie od
    razu wprowadziły obsługę DG.
    Seb

  • 13. Data: 2002-06-16 17:35:44
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    > Witam!
    > Tak jak w tytule.
    > Jakie są Wasze odczucia?
    > Prowizja niby spora, ale w porównaniu z innymi podobnymi ofertami (np
    > PayPal) jest całkiem znośna.
    > No i po raz pierwszy posiadacz karty kredytowej może zapłacić za jej
    pomocą
    > dowolnej właściwie osobie.

    PayU wchodzi do Allegro :)

    http://www.allegro.pl/klub/more-news.php?id=507

  • 14. Data: 2002-06-16 17:54:23
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > PayU wchodzi do Allegro :)

    Najlepiej podoba mi sie to: "Sprzedający, dzięki zaoferowaniu kolejnej,
    wygodnej formy zapłaty, może podnieść atrakcyjność swoich aukcji, zwiększyć
    liczbę ofert, a tym samym obroty".

    Z uwagi na fakt, ze payu nie obsluguje PG, po tym zwiekszeniu obrotow mozemy
    miec pozniej milych panow z Urzedu Kontroli Skarbowej :-)

    pzdr

  • 15. Data: 2002-06-16 17:58:20
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    jeszcze to fajne:
    Sprzedający będzie musiał jedynie uiścić, drobną, procentową opłatę za
    każdorazowe przyjęcie płatności.

    Drobna - blisko 3,5%. Do tego 3% dla allegro od sprzedazy towaru + 30gr za
    wystawienie. 7,5%+30gr chyba, ze nie korzystamy z escrow, bo wtedy jeszcze
    bodaj 5zl.

    Niezle kosza...