  • 11. Data: 2002-11-29 07:45:27
    Temat: Re: Czy ktoś trzyma duże forsy w SKOKu i jest zadowolniony????
    Od: b...@p...onet.pl

    przypominam tzw. lokatę 3 razy 10 o której była niedawno dyskusja

    Możesz przypomnieć o co chodziło albo jakiś link.
    B.

  • 12. Data: 2002-11-29 14:53:12
    Od: t...@p...onet.pl

    > przypominam tzw. lokatę 3 razy 10 o której była niedawno dyskusja
    >
    > Możesz przypomnieć o co chodziło albo jakiś link.
    > B.
    >
    > --
    Jest to lokata z okazji 10-lecia SKOKu. Oprocentowanie 10% stałe na 10 miesiecy.

  • 13. Data: 2002-11-30 15:41:35
    Temat: Re: Czy kto? trzyma duże forsy w SKOKu i jest zadowolniony????
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 28 Nov 2002 15:34:48 +0100, "RedLorD" <r...@p...onet.pl>
    wrote:
    >pisza ze maja zabezpieczenia BFG do 15 000 Euro, chyba ze nie
    >dac wiary temu co pisza ....

    Jesli jakis SKOK napisal, ze zlozone w nim depozyyt sa chronione przez
    BFG to lepiej trzymac sie od niego z daleka.
    BFG obejmuje tylko banki.
    SKOKi maja wlasny system gwarancji, jego skutecznosci nie podejmuje
    sie oceniac.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 14. Data: 2002-11-30 23:10:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> writes:

    > I dla takich kwot chyba każdy bank miał większą niż 10% stopę zwrotu za
    > ostatni rok.

    Ale ten rok (np. nastepne 12 miesiecy) nie jest tamtym rokiem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2002-12-18 16:01:55
    Od: "Darek" <d...@p...fm>

    SKOK-i posiadają zbiorowe ubezpieczenie depozytów,
    kwota zabezpiecznia wynosi 18 000 Euro (od 2003 bedzie to 22 500 Euro)
    równowartość tej kwoty w złotówkach jest wypłacana w 100%,
    wiec jest to lepsze zabezpieczenie niż oferują banki

  • 16. Data: 2002-12-18 21:09:18
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 18 Dec 2002 17:01:55 +0100, "Darek" <d...@p...fm> wrote:

> [...]
    >równowartość tej kwoty w złotówkach jest wypłacana w 100%,
    >wiec jest to lepsze zabezpieczenie niż oferują banki

    Aktywa SKOK'ów na koniec III kw. 2002 to 2.165.424.699,- a środki
    Funduszu Stabilizacyjnego to ok.1,22% ten kwoty czyli ok. 26.400.000,-
    - dane za www.skok.pl
    Czy taka kwota zapewnia bezpieczeństwo środków?

  • 17. Data: 2002-12-19 18:30:55
    Od: "Darek" <daru22[spam]@poczta.onet.pl>

[...]

    Fundusz Stabilizacyjny nie jest odpowiedzialny za wypłate depozytów
    pełni on głównie funkcje nadzorcze i stabilizujące
    o ile mi wiadomo to jego zasoby finansowe przeznaczone są
    na potrzeby wzajemnego kredytowania dla SKOK-ów mających problemy z
    płynnością

    Za wypłatę depozytów odpowiada Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych SKOK
    Wszystkie placówki SKOK na terenie kraju posiadają Ubezpieczenie Depozytów
    Członków, gdyż jest ubezpieczenie obowiązkowe, które gwarantuje pełną
    wypłacalność oszczędności członków SKOK.

  • 18. Data: 2002-12-19 22:49:01
    Temat: Re: Czy kto? trzyma duże forsy w SKOKu i jest zadowo@˙Ś@öź˙ż
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    18 Dec 02 22:09, calcium300mg pisal do All:

    cm> Aktywa SKOK'ów na koniec III kw. 2002 to 2.165.424.699,- a środki
    cm> Funduszu Stabilizacyjnego to ok.1,22% ten kwoty czyli ok. 26.400.000,-
    cm> - dane za www.skok.pl
    cm> Czy taka kwota zapewnia bezpieczeństwo środków?

    A co mają środki Funduszu Stabilizacyjnego (pochodzacego ze składek
    czlonkowskich) do do TUW SKOK (Ubezpieczenia)?

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 19. Data: 2002-12-21 01:50:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Darek" <daru22[spam]@poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > Członków, gdyż jest ubezpieczenie obowiązkowe, które gwarantuje pełną
    > wypłacalność oszczędności członków SKOK.

    A to cale Towarzystwo... jak wyglada jego bilans, albo czyje ma gwarancje
    i jakie?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator