  • 11. Data: 2003-12-09 22:49:56
    Temat: Re: Czy ktoo ma polecenie zapłaty dla TPSA?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Cyb" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:m0kctv0vk80vvtqa3qu65roe5566cuo8b9@4ax.com...

    > a przypadkiem nie powinni dalej ci przysylac faktur, ale pieniazkow
    > brak z konta?
    > bo jak nie masz faktur to na podstawie czego stwierdzisz ile sobie
    > wzieli/chca wziasc?

    Nie ma faktur, nie ma obciazen konta i nie ma upomien ;). No, sklamalbym,
    przyszla jedna faktura na ok 6 PLN i tyle z konta sciagneli, czyli DD dziala
    :).

    > o ile dobrze pamietam to masz 30 dni na wycofanie pieniedzy mimo ze
    > juz poszly i wyjasnianie (np. w sytuacji gdy rachunek przyjdzie ci o
    > 10000pln za duzy ;-)

    Nie musisz nic wyjasniac, po prostu skladasz dyspozycje odwolania DD.
    Pieniadze wracaja na rachunek i wtedy mozesz sobie wyjasniac.

    Maciej

  • 12. Data: 2003-12-09 23:01:29
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Uzytkownik "MK"
    > Nie ma faktur, nie ma obciazen konta i nie ma upomien ;). No, sklamalbym,
    > przyszla jedna faktura na ok 6 PLN i tyle z konta sciagneli, czyli DD
    dziala
    > :).

    Pozwole sobie podsumowac PZ w tepsie:
    - identyfikatorem jest nr ewidencyjny albo i nie
    - uruchomi sie po miesiacach albo i nie
    - tepsa sciaga pieniadze albo i nie

    Osobiscie mam nadzieje ze zgubia moja zgode na obciazenie rachunku,
    dziekuje za wszystkie wypowiedzi.

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2003-12-09 23:15:25
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br5kbc$2r5$...@n...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:
    > Uzytkownik "MK"
    >
    > Pozwole sobie podsumowac PZ w tepsie:
    > - identyfikatorem jest nr ewidencyjny albo i nie
    > - uruchomi sie po miesiacach albo i nie
    > - tepsa sciaga pieniadze albo i nie

    Moze powyzsze zaleza od rejonu?

    U mnie (Poznan) tez nie jest to numer ewid. Uruchomilo sie po ok. 3 mies.,
    sciaga regularnie. Lukas.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-12-09 23:28:21
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    \

    > Moze powyzsze zaleza od rejonu?
    >
    > U mnie (Poznan) tez nie jest to numer ewid. Uruchomilo sie po ok. 3 mies.,
    > sciaga regularnie. Lukas.

    Rejon Wroclaw:

    Id. nie znam, wyslalem wypelniony papier dolaczony do fakutory do tepsy,
    ktora dopisala cala reszte.
    Wyslane w polowie miesiaca, uruchomione od nastepnej faktury.
    Konto w PKO BP SA.
    Dziala OK, przychodza wszystkie faktury, dobrze obciazaja.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 15. Data: 2003-12-10 00:08:16
    Temat: Re: Czy ktoś ma polecenie zapłaty dla TPSA?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś ma polecenie zapłaty w TPSA i może powiedzieć jak ta firma tworzy
    > identyfikator płatności do PZ?
    Mam, u mnie też jest to nr ewid. bez kresek /tel. firmowy/

    > Niestety firma ta uruchamia PZ trzeci miesiąc
    > (twierdząc oczywiście że PZ-ty tak mają ;-) )
    Cóż, u mnie niecałe 3 tygodnie, miałem szczęście?
    Za to prawie 2 tygodnie po aktywacji w mBanku wystawili fakturę
    na zlecenie stałe, które w międzyczasie zdążyłem zlikwidować,
    i potem chcieli żebym im sam to zapłacił, a ja im na to,
    że mają PZ więc mają sobie sami ściągnąć z konta.
    Oni na to że zaległych się nie da, to ja im na to,
    że nie moja wina, że sobie nie pobrali jak było bieżące
    i że nie po to załatwiałem PZ, żeby latać z rachunkami
    na pocztę czy do banku...
    Po jakimś czasie dostałem wezwanie do zapłaty na zupełnie inną kwotę,
    potem następne na jeszcze inną ... w końcu wysłałem fax,
    że palcem sam nie ruszę i albo sobie sami ściągną, albo niech
    mnie odetną, to wtedy zmienię operatora na Netię i spotkamy się w sądzie,
    20minut po faxie zadzwonili, że skoro się upieram, to mnie sami obciążą,
    ale że będzie się to nazywało 'rozliczenie z tytułu rat',
    ja im na to, że niech się nazywa jak chce,
    ale jeśli naliczą jakiekolwiek odsetki, to PZ zablokuję i się pożegnam.
    W końcu ściągnęli sobie jakiś tydzień temu (faktura była z czerwca)
    Teraz czekam na notę odsetkową :)
    Wdedy dam im jeszcze do wiwatu!
    (odsetkami zajmuje się zupełnie inna struktura w tepsie,
    a stopień wzajemnej komunikacji jest zbliżony do zera)

    St. walczący z wiaTPakami :)

  • 16. Data: 2003-12-10 07:05:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    > AMRA: jestes pewien ze tam masz 12 a nie 14 cyfr?

    Tak sobie mysle - ze moze to efekt zmian w TPSa - bo jak pisalem ja mam od
    pazdziernika ubieglego roku - a w miedzyczasie cos tam sie zmienilo (np
    przez 2-3 miechy nie pobierali kasy = a pozniej sciagneli wszystko - wiec
    sie MK nie ciesz :D