  • 100. Data: 2003-11-21 19:26:53
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywaniezalączników do wyciągów?
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpkh27$mq8$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie rozumiem w czym problem. Jeżeli lokator dostanie książeczkę z własnym
    > numerem subkonta, to choćby wpłacił gdziekolwiek wpłata zostanie
    > zaksięgowana na tym subkoncie. Nie chce mi się już komentować, że "nigdy
    nie
    > założysz" subkont - do tej pory wydawało mi się, że pracownik księgowości
    > nie rządzi spółdzielnią.
    >

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Proponowałbym żebyście się dowiedzieli jak to na prawdę działa.

    A więc :
    Zakładając subkonta zakładam do każdego rodzaju operacji
    - np dla czynszu , wody i funduszu remontowego - czyli 3 osobne subkonta
    - klienta żeby zapłacić za dany miesiąc idzie do banku/poczty z trzema
    książeczkami - 3 prowizje
    - musi zapłacić za te 3 książeczki
    - musi pamiętać do której książeczki jaką kwotę wpłacić
    - dodatkowo spółdzielnia dopłaca do tych 3 operacji

    Tak więc jest to polepszenie pracy tylko i wyłącznie dla banku.
    A co będzie jak ktoś jeszcze płaci za garaż i lokal użytkowy -
    dodatkowe dwie książeczki.

    A ja i zarząd będziemy zlinczowany przez lokatorów.

    NIE - dziękuję bardzo.

    PiotrR

  • 102. Data: 2003-11-21 19:31:03
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Proponowałbym żebyście się dowiedzieli jak na prawdę działa system
    subkont kontrahenckich w BP.

[...]

    O przekazywanie identyfikatora który jest na dotychczasowych
    książeczkach zaczynam walkę.

    A książeczki są zrobione właśnie dla lokatorów - wpisuje się
    tylko kwotę, miesiąc i do banku lub na pocztę.

    PiotrR

  • 104. Data: 2003-11-21 19:40:14
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    > Nie - problem PiotrR polega na tym, że bank nie przekazał mu kwitka, gdzie
    > wpłacający podał te dane.

    Będę walczył o przekazywanie wszystkich danych z kwitka na wyciąg.

    > To nie ta sytuacja ;-))) Tutaj pracownik spółdzielni przekazał lokatorom
    > książeczki wpłat z interesującymi go danymi. Lokator skorzystał z tych
    > książeczek. Bank nie przekazał części kwitka zawierającego interesujące
    > pracownika dane (osobną kwestią jest to czy miał do tego prawo - trzeba by
    > przeczytać umowę spółdzielni z bankiem). Pracownik spółdzielni zaś
    proponuje
    > lokatorowi, żeby w takiej sytuacji ganiał i wyjaśniał sprawę w banku, zaś
    na
    > propozycję założenia subkont (co w ogóle rozwiązałoby problem) pisze, że
> [...]

    I nie zrobię dla własnego i lokatorów dobra.
> [...]

    > wyciagu
    >

    > No właśnie.

    Będę walczył o przekazywanie wszystkich danych z kwitka na wyciąg.

    Podobno w Polsce używają tego 3 firmy.
    W Płocku nikt tego nie ma, a ja jakoś nie mam być królikiem doświadczalnym.

    > Uhmmmm - ileż to mamy banków w RP ;-))) ?

    Tak sobie wezmę i pójdę do innego banku - no problem :)

    PiotrR

  • 105. Data: 2003-11-21 19:40:14
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

  • 106. Data: 2003-11-21 21:56:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Nieee. jesli wypelnil niepoprawnie to ON powinien wyjasnic. Np. isc do
    > banku, zdobyc numer transakcji i podac spoldzielni do identyfikacji, albo
    co
    > tam chce...

    A nie wystarczy informacja z jakiego numeru rachunku przyszedl przelew?

    Nie potrzeba KK, wystarczy zeby spoldzielnia zaczela korzystac z DD, ale
    Paniom i Panow zyjacym jeszcze w poprzedniej epoce trudno zrozumiec, ze
    czasy petentow sie juz skonczyly. U mnie np. administracja sobie wymyslila,
    ze 25-tego (wtorek) miedzy 8-12 beda robic przeglad stanu technicznego
    wentylacji. Zapewne wezme sobie urlop zeby bidni kominiarze nie musili
    spracowac ani zostawac po godzinach, ROTFL.

    Maciej

  • 107. Data: 2003-11-21 22:01:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]

    Nie potrzeba KK, wystarczy zeby spoldzielnia zaczela korzystac z DD, ale
    Paniom i Panow zyjacym jeszcze w poprzedniej epoce trudno zrozumiec, ze
    czasy petentow juz sie skonczyly. I ze trzeba ulatwiac klientom zycie, a nie
    na odwrot.
    U mnie np. administracja sobie wymyslila, ze 25-tego (wtorek) miedzy 8-12
    beda robic przeglad stanu technicznego wentylacji. Zapewne wezme sobie urlop
    zeby biedni kominiarze nie musieli
    pracowac w sobote albo zostawac po godzinach, ROTFL.

    Maciej

  • 108. Data: 2003-11-21 22:01:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

  • 109. Data: 2003-11-21 23:04:12
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Thu, 20 Nov 2003 00:34:03 +0100, na pl.biznes.banki, Glenn napisał(a):

    > Jak to nie - przecież napisał "Ktoś normalny to powinien iść do tego banku,
    > w którym jest konto" - nie uważasz, że to lekka przesada. No kurka - to KTO
    > ma się do KOGO dostosować?

    Słowo "powinien" w tym wypadku określało nie obowiązek, ale takie
    postępowanie, które dawało możliwość uniknięcia opłat za wykonanie
    przelewu. Jeśli ktoś jest gotów za przelew płacić, może korzystać z
    dowolnie wybranego banku i - jak wnioskowałem z postów PiotR-a -
    bynajmniej SM to nie przeszkadzało.

    > A skąd ma jego bank wziąć oryginalny dowód wpłaty, jeżeli klient zapłacił w
    > innym banku? Jeżeli spółdzielnia ma konto w PKO BP a ja mam kaprys płacić w
    > BZWBK to co?

    I Twoje zbójeckie prawo płacić w BZWBK!
    Natomiast zasadniczym problemem w tym wypadku jest fakt, że bank zamiast
    wszystkich danych zawartych w zleceniu przelewu przysyła wyłącznie kwotę
    i nazwisko zleceniodawcy.

    > A tak na
    > marginesie to jego zakres obowiązków prawie dokładnie pokrywa się z tym, co
    > byle system homebankingu potrafi, więc tak się zastanawiam, czy swoją osobą
    > powinien on nadal podwyższać koszty tejże spółdzielni ;-)

    Napisz nam może gdzie Ty pracujesz i co robisz, a wtedy przyjrzymy się,
    czy na pewno zasługujesz na swoją pensję ;)
    Bo to już ostatni dzwonek, aby przed naszym wejściem do Unii polskie
    banki obniżyły koszty działania i poprawiły swoją konkurencyjność ;)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 110. Data: 2003-11-21 23:16:44
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    > "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > co
    > >

    > A nie wystarczy informacja z jakiego numeru rachunku przyszedl przelew?

    A co to da, jak mamusia płaci za córkę.
    Następny nieuświadomiony w temacie

> [...]
    > Paniom i Panow zyjacym jeszcze w poprzedniej epoce trudno zrozumiec, ze
    > czasy petentow juz sie skonczyly. I ze trzeba ulatwiac klientom zycie, a

    Osobom niewtajemniczonym w wątek wstep wzbroniony.
    Sprawa jest w 75% proklientowi.
    Mam 30 lat i sam walczę z tym zaszłościami.

> [...]
    urlop
    > zeby biedni kominiarze nie musieli
    > pracowac w sobote albo zostawać po godzinach, ROTFL.

    Nieuświadomiony i niezawodolony :)

    Toż poinformuj ich tak jak oni Ciebie że ty przyjmujesz w godz. 17.17 -
    18.08
    Zobaczymy co wtedy zrobią.
    Poza tym powinni podać przynajmniej 2 terminy wizyt domowych.
    A jak nie to im zrób pierdzielnik i powiedz to, a nie piszesz na grupie.

    Zaczynam sie wprawiać w odpisywaniu :)
    PiotrR