  • 1. Data: 2009-05-05 16:42:01
    Temat: Czy ktoś da S 1920pkt ?
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Byki cieniasy podejdziecie wyżej.....
    a myślałem że tak ponad 1900 bedzie ładna walka
    a Wy co juz nie macie siły.........
    sam troche oddałem bo tak ładnie braliście......
    ale jeszcze troche no...... moze jutro cos zrobicie........

    pzdr
    Dars

  • 2. Data: 2009-05-05 17:40:45
    Temat: Re: Czy ktoś da S 1920pkt ?
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dars pisze:
> [...]
    > a Wy co juz nie macie siły.........
    > sam troche oddałem bo tak ładnie braliście......
    > ale jeszcze troche no...... moze jutro cos zrobicie........

    O poziomie 19x pkt piszą już chyba wszędzie.
    Jutro pewnie napisze o nim GW i fakt, a ludzie z ulicy,
    którzy jeszcze cykają kupować fundusze
    rzucą się do biur maklerskich, założą konta i nabiorą krótkoterminowych
    L'ek.

    RM.

  • 3. Data: 2009-05-05 17:42:52
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Robert pisze:

> [...]
    > którzy jeszcze cykają kupować fundusze
    > rzucą się do biur maklerskich, założą konta i nabiorą krótkoterminowych

    Chodziło oczywiście o poziom 19xx pkt.

    RM.

  • 4. Data: 2009-05-05 18:50:13
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Maj, 18:42, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > a Wy co juz nie macie siły.........
    > sam troche oddałem bo tak ładnie braliście......
    > ale jeszcze troche no...... moze jutro cos zrobicie........

    W styczniu brałem dokładnie ten poziom na S.

    Teraz jak będzie drugie podejście z L nie wyskoczę, no chyba że będzie
    1920 --> 1880 wtedy SL i out.
    No i musi być parę tysięcy kolegów z L, sam nie uciągnę :)

    Ryzyko jak zawsze, premia za przejście bezcenna

  • 5. Data: 2009-05-05 20:51:30
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > a Wy co juz nie macie siły.........
    > sam troche oddałem bo tak ładnie braliście......
    > ale jeszcze troche no...... moze jutro cos zrobicie........

    Czytam tu i na parkiet.com o oporze na 1920. Czy mógłby mnie ktoś oświecić z
    czego wynika? Bo ja go nie widzę. Widzę za to 1898, 1902, 1907, 1947, ale
    1920 nie wiem z czego może wynikać.

    kc

  • 6. Data: 2009-05-05 21:08:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > czego wynika? Bo ja go nie widzę. Widzę za to 1898, 1902, 1907, 1947, ale

    zamknięcie z 6.01.2009 wig20 1920,44

    nie ma co sie bawić w aptekarza... to raczej "strefa" oporu..

    george

  • 7. Data: 2009-05-05 21:14:17
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > nie ma co sie bawić w aptekarza... to raczej "strefa" oporu..
    >
    > george

    Dzięki. Myślałem, że mówimy o kontraktach. Znalazłem dwie wartości 1919 i
    1922, ale ważne tylko jutro, pojutrze tracą ważność.

    kc

  • 8. Data: 2009-05-05 21:31:04
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki. Myślałem, że mówimy o kontraktach. Znalazłem dwie wartości 1919 i
    > 1922, ale ważne tylko jutro, pojutrze tracą ważność.

    I jeszcze to, że górne kreski kanału bessy można rysować liniowo, albo
    logarytmicznie. Jedne przebite, drugie odbiją wykres w dół w tym tygodniu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2009-05-05 21:37:46
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > nie ma co sie bawić w aptekarza... to raczej "strefa" oporu..

    A propos wyznaczania oporów. Oglądam ostatnio T. Mosza na TVP3. Eksperci tam
    zapraszani prognozują WIG. Wyznaczyli na ekranie opór i w ubiegłym tygodniu
    zgodnie twierdzili, że go WIG nie pokona, ale gdyby, to pójdzie do góry.
    Dzisiaj stwierdzili (raczej nie ci sami), że pokonał i będzie go
    wielokrotnie przecinał :). Zobaczymy. Dla mnie, prawidłowo wyznaczony opór,
    jeżeli jest wielokrotnie przecinany nie jest już ani oporem ani wsparciem.

    kc

  • 10. Data: 2009-05-05 22:28:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > opór,
    > jeżeli jest wielokrotnie przecinany nie jest już ani oporem ani wsparciem.

    tam panowie czasami takie głupoty pociskają że aż żal.
    A dla mosza liczy sie tylko "profesor" albo inny doctor niezależnie od
    farmazonów głoszonych w TOKFM typu ( "Z OFE to coś jednak bedzie" ). Słucham
    czasami dla względniej rozrywki..

    george