  • 1. Data: 2005-01-18 19:36:18
    Temat: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    J.w. Czy w placówkach multibanku (tak długo czynnych) można wpłacać na swoje,
    założone tam konto.

  • 2. Data: 2005-01-18 19:48:07
    Temat: Re: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    marcib <m...@p...gazeta.pl> wrote:

    > J.w. Czy w placówkach multibanku (tak długo czynnych) można wpłacać na swoje,
    > założone tam konto.

    Nie. Pewnie nikt...
    A to jest w ogóle taka możliwość?!
    *eg*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2005-01-18 20:39:30
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    marcib napisał(a):
    > J.w. Czy w placówkach multibanku (tak długo czynnych) można wpłacać na swoje,
    > założone tam konto.

    Ja to jestem hardkorowiec... wpłaciłem w placówce EURO na swoje konto
    walutowe założone przez internet! I to nie w tej miejscowości, w której
    mieszkam!

    A może chodziło Ci o coś innego?

    Michał

  • 4. Data: 2005-01-18 20:55:29
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *marcib* wrote in <news:40aa.00000284.41ed6532@newsgate.onet.pl> :

    > J.w. Czy w placówkach multibanku (tak długo czynnych) można wpłacać na swoje,
    > założone tam konto.

    Jak kiedyś miałem tam konto to próbowałem ale powiedzieli że gotówki
    nie przyjmują bo "tu jest poważny bank, pse pana".
    MSPANC

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

  • 5. Data: 2005-01-19 10:58:21
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 1/18/05 9:55 PM, Pan(i) _ValteR_ napisał(a) :

    > Jak kiedyś miałem tam konto to próbowałem ale powiedzieli że gotówki
    > nie przyjmują bo "tu jest poważny bank, pse pana".

    No właśnie.... jak to jest z wpłatami/wypłatami gotówkowymi w Multi.
    Mam tam konto 3 lata, ale zaszczyciłem placówkę swoją obecnością
    zaledwie 2 razy. Rozglądając się po pomieszczeniu (Kijowska w Warszawie)
    nigdzie nie widziałem kasy :( . A może słabo się rozglądałem?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 6. Data: 2005-01-19 11:11:32
    Od: daniel <d...@p...pl>

    > No właśnie.... jak to jest z wpłatami/wypłatami gotówkowymi w Multi.

    co jakis czas ide z gotowka do multi, podaje nazwisko na jakie chce wplacic
    pieniadze, Pan za lada je bierze i w zamian daje potwierdzenie wplaty -
    calosc trwa okolo 45 sekund:)

    daniel

  • 7. Data: 2005-01-19 11:16:34
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2005-01-18 20:36, Użytkownik marcib napisał:
    > J.w. Czy w placówkach multibanku (tak długo czynnych) można wpłacać na swoje,
    > założone tam konto.

    Oczywiscie ze mozna wplacac, nie pamietam jak z prowizja bo wplacalem i
    wyplacalem kwoty powyzej 1tys PLN i wtedy jest bez prowizji. Mam konto
    MY i jak ich znam to to pewnie tez ma jakies znaczenie.

  • 8. Data: 2005-01-19 11:21:25
    Od: And <A...@...pl>

    _ValteR_ wrote:

    > Jak kiedyś miałem tam konto to próbowałem ale powiedzieli że gotówki
    > nie przyjmują bo "tu jest poważny bank, pse pana".
    > MSPANC

    oczywiście że przyjmują, musiałeś pomylić banki ;)

    --
    == And.
    ==

  • 9. Data: 2005-01-19 11:22:17
    Od: And <A...@...pl>

    Kuba wrote:

> [...]
    > zaledwie 2 razy. Rozglądając się po pomieszczeniu (Kijowska w Warszawie)
    > nigdzie nie widziałem kasy :( . A może słabo się rozglądałem?

    Przyjmują na stanowisku "recepcyjnym", mają taki sejfik malutki.
    --
    == And.
    ==

  • 10. Data: 2005-01-19 11:22:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 11:58:21 +0100, Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zaledwie 2 razy. Rozglądając się po pomieszczeniu (Kijowska w Warszawie)
    >nigdzie nie widziałem kasy :( . A może słabo się rozglądałem?

    LOL. Kasa jest zwykle tam, gdzie siedzi jakiś człowiek lub może siedzieć.