  • 1. Data: 2002-10-10 08:07:25
    Temat: Czy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc jak dziala karta kredytowa ?
    Od: Dentarg <...@i...com>

    Bo nie jestem pewien czy mam dobre wyobrazenie :).

    Np karta BZ WBK Visa Classic (bo na taka sie moze bede porywać :).

    Okres rozliczeniowy 30 dniowy powiedzmy od 5 kazdego miesiaca.
    Rozumiem ze robie transakcje bezgotowkowe od 5. listopada na 1000 zl
    (limit mam 3000). 5.12 jest wystawione zestawienie transakcji, na
    ktorym jest termin splaty, minimalna kwota do splaceniam, itp ;).

    Teraz co sie dzieje w przypadkach gdy:
    Splacam minimalna kwote do splacenia:
    Czy limit zostaje 3000 ? Czy limit mam 3000-kredyt ?
    Splacam calosc: Tutaj raczej nie widze problemow, jedyne co mnie
    zastanawia jaki mam limit do momentu splaty zadluzenia z poprzedniego
    miesiaca. Czyli w moim przykladzie czy w grudniu (do dnia splaty) bede
    mial 3000 zl limitu czy 3000-1000 (transakcje z listopada) ???

    Czy w karcie BZ WBK Visa Classic wyplata z bankomatu jest jednoznaczna
    z uruchomieniem kredytu czy nie ? Nigdzie nie moge znalezc tej
    informacji na ich stronie ani w regulaminie karty :((.

    Czy jest jakas lepsza karta niz powyzsza dla osoby z zarobkami
    1700-2400 netto ? Lukasowa Visa odpada bo nie pracuje jeszcze rok :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-10-10 08:22:16
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Dentarg" <...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Teraz co sie dzieje w przypadkach gdy:
    > Splacam minimalna kwote do splacenia:
    > Czy limit zostaje 3000 ? Czy limit mam 3000-kredyt ?

    limit masz zawsze owe 3ooo, dostepne srodki powiekszasz wplacajac jakas
    kwote
    np masz limit 3ooo, zakupiles za 2ooo (dostepne saldo 1000) a chcesz kupic
    cos za 1500, to musisz wplacic na konto 500 by dostepne saldo wynioslo 1500
    :-) (od nastepnego dnia najwczesniej)

> [...]
    > miesiaca. Czyli w moim przykladzie czy w grudniu (do dnia splaty) bede
    > mial 3000 zl limitu czy 3000-1000 (transakcje z listopada) ???

    jw wystawienie rachunku nie zwieksza dostepnych srodkow w ramach limitu,
    dopiero jakas splata
    wiec trzeba uwazac przy duzych zakupach w poprz miesiacu, bo moze sie okazac
    ze nie ma srodkow na karcie :-) limit 3ooo daje ci jednak swobode gdy
    wydajesz do 2ooo miesiecznie - w sposob w miare rozlozony w czasie

    > Czy w karcie BZ WBK Visa Classic wyplata z bankomatu jest jednoznaczna
    > z uruchomieniem kredytu czy nie ? Nigdzie nie moge znalezc tej
    > informacji na ich stronie ani w regulaminie karty :((.

    placisz - prowizje za wyplate ORAZ procent od dnia wyplaty do dnia splaty -
    raczej sie nie oplaca - chyba ze taki mus :-))

    > Czy jest jakas lepsza karta niz powyzsza dla osoby z zarobkami
    > 1700-2400 netto ? Lukasowa Visa odpada bo nie pracuje jeszcze rok :)).

    mam lukasa - ale mysle, ze bzwk jest lepsza (moze dlatego ze jej nie mam ?)
    :-))))) byc moze zmienie w przyszlym roku :-) juz w tym mialem zmieniac ale
    zagapilem termin :-)

  • 3. Data: 2002-10-10 08:39:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Dentarg" <...@i...com> wrote in message
    > Bo nie jestem pewien czy mam dobre wyobrazenie :).
    >
    > Np karta BZ WBK Visa Classic (bo na taka sie moze bede porywać :).

    Primo - poczekaj do 15 października aż Multi wypuści KK. Porównasz sobie (to
    tylko kilka dni) - a warunki mogą sie okazać lepsze :-)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-10-10 09:11:45
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > mam lukasa - ale mysle, ze bzwk jest lepsza (moze dlatego ze jej nie mam ?)
    > :-))))) byc moze zmienie w przyszlym roku :-) juz w tym mialem zmieniac ale
    > zagapilem termin :-)

    Co masz do KK Lukasa taka sama jak kazda VISA CLASSIC.
    Masz ja za darmo nie w ekonto-pro.

  • 5. Data: 2002-10-10 09:51:14
    Od: Dentarg <...@i...com>

    On Thu, 10 Oct 2002 10:39:30 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote:

    >"Dentarg" <...@i...com> wrote in message

    >Primo - poczekaj do 15 października aż Multi wypuści KK. Porównasz sobie (to
    >tylko kilka dni) - a warunki mogą sie okazać lepsze :-)
    Nie wiem czemu, ale jakos mi sie wydaje ze nie bedzie dla mnie
    dostepna ;(, moze sie myle, ale pewnie beda warunki nie do
    przeskoczenia dla mnie. W tej chwili tylko BZ WBK jest w stanie dac mi
    karte (o ile nie przestrasza sie tego ze mam maly kredyt :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 6. Data: 2002-10-10 10:02:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Jogger napisał(a):

    > Co masz do KK Lukasa taka sama jak kazda VISA CLASSIC.
    nedzne ubezpieczenie

    > Masz ja za darmo nie w ekonto-pro.
    tego nie rozumiem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-10-10 10:03:48
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a):

    > Primo - poczekaj do 15 października aż Multi wypuści KK. Porównasz sobie (to
    > tylko kilka dni) - a warunki mogą sie okazać lepsze :-)
    czy trzeba bedzie miec konto w multi do tej karty?

  • 8. Data: 2002-10-10 10:06:20
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Dentarg napisał(a):

    > Czy jest jakas lepsza karta niz powyzsza dla osoby z zarobkami
    > 1700-2400 netto ? Lukasowa Visa odpada bo nie pracuje jeszcze rok :)).
    to mozna ominac - poczytaj archiwum

  • 9. Data: 2002-10-10 10:10:04
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    jesli to bylo do mnie, to:

    > Co masz do KK Lukasa taka sama jak kazda VISA CLASSIC.
    owszem VC
    > Masz ja za darmo nie w ekonto-pro.
    place chyba 36 zl rocznie

  • 10. Data: 2002-10-10 10:47:41
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ao3ed3$pj6$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    [...]
    > Primo - poczekaj do 15 października aż Multi wypuści KK. Porównasz sobie
    > tylko kilka dni) - a warunki mogą sie okazać lepsze :-)
    A mi i tak nie wydadzą :-P
    KJ