  • 1. Data: 2007-01-17 20:17:12
    Temat: Czy ktoś odważył się korzystać z bankowości internetowej POLBANK-u?
    Od: "JSZ30" <jsz3{NA}wp.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów,

    Czy znalazł się ktoś na tyle odważny (a może nierozsądny), aby korzystać z
    systemu bankowości internetowej Polbanku EFG?
    Jestem zwykłym śmiertelnikiem (czytaj: laikiem), ale wydaje mi się, że ich
    zabezpieczenie w formie hasła i pinu, to chyba ciut za mało.
    A może przesadzam z ostrożnością? :-)

  • 2. Data: 2007-01-17 20:20:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    JSZ30 napisał(a):
> [...]
    > Jestem zwykłym śmiertelnikiem (czytaj: laikiem), ale wydaje mi się, że ich
    > zabezpieczenie w formie hasła i pinu, to chyba ciut za mało.

    trafne spostrzezenie, w porownaniu z innymi krajowymi bankami ich
    zabezpieczenia sa generalnie slabe

  • 3. Data: 2007-01-17 21:14:46
    Od: "Marcin heh" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JSZ30 <jsz3{NA}wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jestem zwykłym śmiertelnikiem (czytaj: laikiem), ale wydaje mi się, że ich
    > zabezpieczenie w formie hasła i pinu, to chyba ciut za mało.

    Daremny jest ten bank.

    Poszedłem po KK niby dają bez zaswiadczen do 2000, ale wziąłem zaświadczenie,
    bo chciałem wypukła. Pani poinformowała, że jeżeli nie mam tel. stacjonarnego
    to karty tez nie ma :(

    Rozumiem, że bank chce miec potwierdzenie adresu, ale równie dobrze moge jej
    przyniesc rachunek za gaz. Jezeli chce miec ze mną kontakt to dam jej numer
    tel kom. który mam cały czass przy sobie i zawsze odbiore :P

    Rozbroił mnie ten tekst o tel. stajcjonarnym, no ale wszystko jest po prostu
    po ludzku :)

  • 4. Data: 2007-01-17 21:24:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Poszedłem po KK niby dają bez zaswiadczen do 2000, ale wziąłem zaświadczenie,
    > bo chciałem wypukła. Pani poinformowała, że jeżeli nie mam tel. stacjonarnego
    > to karty tez nie ma :(

    serio?
    na co mi tel. stacjonarny skoro komorka jest tansza i lepsza?
    poza tym tel. stacjonarny nie musi byc przywiazany do miejsca
    zamieszkania, bierzesz tel. w Sferii i mozesz sie z nim przenosic po
    roznych mieszkaniach, a rachunki przychodza tam gdzie wskazales lub tam
    gdzie po prostu chcesz, wiec tak naprawde tel. stacjonarny juz nic nie
    daje...

    niech sie w tym banku przestana wyglupiac

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-17 22:59:43
    Od: jezrdna <1...@p...onet.pl>

    Marcin heh napisał(a):

    > Poszedłem po KK niby dają bez zaswiadczen do 2000, ale wziąłem zaświadczenie,
    > bo chciałem wypukła. Pani poinformowała, że jeżeli nie mam tel. stacjonarnego
    > to karty tez nie ma :(

    Chcą numer stacjonarny czy rachunek za telefon? Jeśli to pierwsze, to są
    operatorzy VoIP, którzy oferują numer za darmo lub za symboliczną
    opłatą.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej If you want to achieve the impossible, just try

  • 6. Data: 2007-01-18 07:00:53
    Od: "Marcin heh" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > serio?

    Serio :P

> [...]
    > daje...
    >

    > niech sie w tym banku przestana wyglupiac

    No chyba mają takie procedury

    Na stanowisku obok siedał starszy Pan, który robił konsolidacje (bardzo
    zadłużony, bo mial cały tom "akt" z innych banków)

    Miał też opłacony rachunek tel z PLUSA i kobieta, która go obsługiwała
    zażądała UMOWY z operatorem na ten telefon, powiedziała, że inaczej się nie
    da.

    Zal mi sie dziadka zrobiło, bo przynisósł jej stos papierów i znowu musiał
    jeszcze raz przyjsc.

    Mi nie zależało na tej karcie, chciałem tylko przetestować przez rok, jakby
    była OK to bym ją sobie zostawił. Ale uraz jakiś został. I karty z POLBANKU
    sobie nie potestuje :P

    No i chciałem zobaczyć czy rzeczywiscie karte dadzą w pół godziny tak jak
    reklamują.

    pozdr.
    a.swistak

  • 7. Data: 2007-01-18 09:22:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    wlasnie rozmawialem z ich infolinia, nie musisz posiadac tel.
    stacjonarnego, we wniosku trzeba jedynie podac numer stacjonarny - nie
    musi byc domowy, moze byc np. do firmy, w ktorej pracujesz

    do 2000 zl dowod osobisty (jezeli stary wzor to rowniez drugi dokument
    ze zdjeciem)
    >2000 zl ww. + zaswiadczenie o zarobkach

    czyli nie jest az tak strasznie jak napisales

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2007-01-18 17:31:35
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JSZ30" <jsz3{NA}wp.pl> napisał w wiadomości

    > A może przesadzam z ostrożnością? :-)

    Ostrożności nigdy za wiele,ale naprawdę ich zabezpieczenia są bardzo
    liche....jedyną kwestia "zabezpieczenia" jest to, że jak ktoś by chciał
    podprowadzić kasę z konta to może max.5 tys.dziennie wyprowadzić , wtedy
    klient daje znać bankowi a oni podejmuję odpowiednie kroki
    zabezpieczające.....no coments.....do tego ograniczenia limitów dostępu do
    własnej gotówki(dot.przelewów zewnętrznych).

    Pozdrawiam
    Michał