  • 21. Data: 2002-08-03 19:12:22
    Temat: Odp: Odp: Czy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@d...pingwin.waw.pl.
    ..

    > He, szczerze mowiac w tym momencie troche trace zaufanie do Twojej
    > oceny - ja bph-pbk oceniam nisko. Bardzo nisko. A bsk z roznych ocen
    > tez laduje w tej samej okolicy ;-)

    Moze jeszcze nie zdazyli mi zrobic podobnego numeru (odpukac).....

    Malin

  • 22. Data: 2002-08-03 19:35:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Aug 03, 2002 at 09:12:22PM +0200, Jacek Maliszewski wrote:

    > Moze jeszcze nie zdazyli mi zrobic podobnego numeru (odpukac).....

    A jasne, zycze Tobie jak najlepiej. Ale, ze tak powiem, radze trzymac
    reke na pulsie ;-)

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-08-03 19:50:27
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych
    > A jasne, zycze Tobie jak najlepiej. Ale, ze tak powiem, radze trzymac
    > reke na pulsie ;-)

    ;-)

    Kurcze zaczyna mi brakowac czasu, by pilnowac wszystkiego :( Na razie
    skoncentrowalem sie na kredycie hipotecznym w ING-BSK i kontroluje, czy aby
    nie zmienia mi nagle prozji. I czy aby dolar idzie we wlasciwa strone na
    rynkach swiatowych.

    Malin

  • 24. Data: 2002-08-03 22:22:12
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    to poinformowali Cie na pismie za potwierdzeniem odbioru o niwych TOiPach po
    polaczeniu?
    Ja w swoim oddziale przez 3 miesiace moglem co najwyzej przeczytac TOiP
    w postaci xerowki z xerowki z xerowki,
    bo nie bylo wersji do wziecia. zreszta zmienil sie w tym czasie ze 3 razy...

    pozdrawiam

    romekk

  • 25. Data: 2002-08-03 22:41:03
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > w postaci xerowki z xerowki z xerowki,
    > bo nie bylo wersji do wziecia. zreszta zmienil sie w tym czasie ze 3 razy...

    zapomnialem tez dodac, ze wlasciwie, to oficjalnie nie dowiedzialem
    sie o polaczeniu, o zmianie rodzaju konta, nowym TOiPie, wprowadzeniu
    comiesiecznej oplaty za dopuszczalnosc debetu itd. itp.
    I ze 3 miesiace po (osobistym) zamknieciu konta nie dostalem
    stamtad kasy (przelew mial byc po 30 dniach po zakonczeniu procedury zamykania
    - moze wciaz mam tam konto? nie zamierzam chodzic sprawdzac...)
    imho to najgorszy bank jaki mialem i nawet Inteligo ze swoim
    wprowadzaniem oplat pod pretekstem unowoczesniania i uatrakcyjniania oferty
    jest o niebo lepsze w informowanie.
    Zaleta PBK byla mila i sympatyczna obsluga w filii w Ursusie oraz minimalne
    kolejki. Ale centrala skutecznie ,,zrekompensowala'' te zalety podczas
    laczenia z BPH... ani klienci, ani nawet pracownicy nie wiedzieli NIC o tym
    co sie dzieje...

    pozdrawiam

    romekk

  • 26. Data: 2002-08-04 13:00:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> writes:

    > Gdyby przyslano mi do domu listem poleconym (a najlepiej z poywierdzeniem
    > odbioru, bym nie mogl sie wymigac brakiem odbioru) informacje, ze od tej
    > chwili cos co wczesniej bylo za darmo, juz za darmo nie jestet. I zapytano,
    > czy nadal chce byc klientem banku i placic za usluge, to wtedy bym sie
    > zastanowil. I byc moze uznalbym, ze warto zaplacic. Nie bylo by zadnego
    > prblemu. A tak.... zadecydowano za mnie i poczulem sie lekko oszukany.

    Aha... czujesz sie oszukany, ale nie dlatego, ze nie dostales odpowiednich
    informacji, tylko dlatego, ze bank zaufal Ci na tyle, ze przyslal Ci je
    zwyklym listem, liczac sie z tym, ze mozesz kwestionowac ich otrzymanie.

    Dosc niecodzienne podejscie chyba.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 27. Data: 2002-08-04 13:12:03
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote in message

    > Juz mowile, ze moja wina jest to, iz zapomnialem zagladac na strony www
    > m-Banku ;-)
    > Nie wymiguje sie od placenia. Musze jednak wiedziec za co place. Taka
    zmiana
    > oplaty za karte wykonana cichcem to wedlug mnie zwykly kant - i tyle!

    No niestety wiele instytucji jest podstepnych niczym lis w mazowieckich
    lasach. W umowie jest, ze jak dadza nowy cennik w mediach publicznych (np
    calostronicowe ogloszenie w GW) to styka i kazdy 'jest' poinformowany: vide
    judea. A jak ktos nie czyta gazet alby btyl w danych czasie na
    zagramanicznym urlopie to ma bol...

  • 28. Data: 2002-08-04 15:31:55
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> napisał w
    wiadomości news:aih974$srs$1@news.onet.pl

    > Jest jeszcze biala lista - banki ktore szanuje:
    > 1. ING-BSK
    > 2. BPH-PBK,

    Wiec ja Ci opiszę numer jaki mi wyciął BPH.
    Od marca ubiegłego roku przestały do mnie przychodzić wyciągi z konta w tym
    banku. Początkowo nie zwróciłem na to uwagi, a ponieważ konto miałem tak od
    kilku lat i z dotychczasowej współpracy byłem bardzo zadowolony, więc nie
    miałem podstaw niepokoju.
    Wreszcie jesienią postanowiłem sprawę wyjaśnić. Okazało się, że bank
    specjalnie przestał wysyłać wyciągi z r-ków, aby klienci nie zorientowali,
    że nastąpiła drastyczna obniżka oprocentowania depozytów (np. EUR a vista z
    2,6% na 0,2%!).
    Na odsetkach może troche zaoszczędzili, ale wrogów to sobie chyba narobili
    na znacznie większą kwotę.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 29. Data: 2002-08-04 17:59:50
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Krzysztof K. Maj <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:aijhb5$lpt$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > 2,6% na 0,2%!).
    > Na odsetkach może troche zaoszczędzili, ale wrogów to sobie chyba narobili

    Czyli mialem szczescie, ze mnie nie okantowali? :( A juz myslalem, ze to
    naprawde dobry bank. Zalatwialem tam kreydt hipoteczny. I bylem bardzo
    zadowolony z szybkosci zalatwiania spraw i z niskiej ceny kredytu w
    porownaniu z innymi bankami. Ostatecznie kredyt wzialem w ING-BSK i jak an
    razie chwale sobie wspolprace z tym bankiem (odpukac)

    Malin

    --

    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    zagranicznym..."

  • 30. Data: 2002-08-06 07:08:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jacek Maliszewski wrote:

    > Moze jeszcze nie zdazyli mi zrobic podobnego numeru (odpukac).....

    Będzie Ci bardzo trudno znaleźć bank, który o każdej zmianie TOiP
    poinformuje Cię listem poleconym z potwierdzeniem odbioru.

    Osobiście nie chciałbym korzystać z usług takiego banku, nawet gdyby
    istniał, bo 1. kłopotliwe odbieranie tylu poleconych; 2. kosztowne ich
    nadawanie.

    Proponuję (bez złośliwości) zmienić kryteria oceny banku.