  • 21. Data: 2008-09-04 20:48:26
    Temat: Re: Czy mBank nalicza odsetki na Emax+ zgodnie z ustawÂą?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Chris" g9ph1l$dfe$...@a...news.neostrada.pl

    > Kto Ci tak powiedział?

    Spytaj raczej o to, kto temu zaprzeczy.

    Z kwietnia na maj w maju a z maja na czerwiec też w maju?

    Pomijam fakt, że liczy się stan z końca dnia, nie z początku.

    No i liczy się od dnia wpłacenia do dnia poprzedzającego wypłacenie.

  • 22. Data: 2008-09-04 21:21:43
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 4 Sep 2008 22:48:26 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Spytaj raczej o to, kto temu zaprzeczy.

    Więc ja Ci zaprzeczę! :)

    > Z kwietnia na maj w maju a z maja na czerwiec też w maju?

    Nie, w czerwcu.

    Ten temat przerabiałem ostatnio, na przełomie sierpnia i września.
    Tak samo jak Ty, byłem przekonany, że mBank liczy odsetki za okres od
    1-go, do 1-go.
    Aby uniknąć belkowizny, 31 sierpnia wycofałem kasę z trzech kont eMax+
    gdzie miałem kwoty quazi-antybelkowe.
    Pomimo tego, na jednym z rachunków belkowe jednak zostało pobrane.
    Sprawdzając dlaczego tak się stało, doszedłem właśnie do wniosku, że
    odsetki za okres pomiędzy ostatnim dniem miesiąca, a pierwszym dniem
    następnego miesiąca, są zaliczane do odsetek za nowy miesiąc i jest to
    zresztą całkowicie logiczne.
    Liczone w ten sposób odsetki zgadzają mi się co do grosza z wyliczonymi
    przez mBank.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2008-09-05 14:09:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Chris" g9pk4n$nhs$...@n...news.neostrada.pl

    > Więc ja Ci zaprzeczę! :)

    OK. Zaprzeczenie przyjęte. :)
    (mam dobry humor, więc przyjmuję) ;)

    > Nie, w czerwcu.

    I wszystko jasne. :)

> [...]
    > zresztą całkowicie logiczne.
    > Liczone w ten sposób odsetki zgadzają mi się co do grosza z wyliczonymi

    Czyli dzięki Tobie zaoszczędziłem kilkadziesiąt groszy,
    które bym niechybnie wydał na telefon do mBanku. Ponadto
    zaoszczędziłem dzięki Tobie sporo czasu, który bym musiał
    przeznaczyć na rozmowę z mLinią... (i ten czas jest znacznie
    cenniejszy)

    No cóż... Państwo górą na te 2 złote...
    Potrącę mBankowi -- dał mi 100 złotych na kartę kredytową. :)

    Wieczorkiem sprawdzę Twoją teorię (zakładam, że masz
    rację) i najwyraźniej spiszę te dwie belki na stratę [mBanku]...

    Dzięki za info. :) Niech nasze błędy posłużą q przestrodze innym. :)

  • 24. Data: 2008-09-10 05:45:35
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości news:g9evqj$dfp$3@inews.gazeta.pl...

    >Najpierw nie miałem praw do kont (wreszcie metodą prób i błędów
    >doprowadziłem do tego, że jestem do kont upoważniony)

    Możesz mi powiedzieć jak to Ci się udało ?
    Ja mam 12 eMax+, 4 sa moje i po 4 na braci, którzy siedzą w Anglii :D
    Tez by mi się przydało takie upoważnienie do wszystkich "moich" kont

    Powiedz jak można zdobyć to upoważnienie?

  • 25. Data: 2009-02-02 19:45:14
    Temat: Re: Czy mBank nalicza odsetki na Emax+ zgodnie z ustawÂ??
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Włodziu" 1...@d...icnet

> [...]

    > Tez by mi się przydało takie upoważnienie do wszystkich "moich" kont

    > Powiedz jak można zdobyć to upoważnienie?

    Trochę ;) spóźnione, ale dopiero teraz zauważyłem. :)

    U mnie był taki problem, że właścicielka nie pamiętała, jak
    się podpisała. :) Wysłałem do mBanku 6 kartek z 3 różnymi
    podpisami, po czym sprawdziłem, do których kont dano mi
    upoważnienie i ten podpis uznałem za dobry. Problemem
    było konto firmowe (najbardziej mi na nim zależało) bo
    mogło być inaczej ,,opisane'' podpisami/autografami niż
    pozostałe.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'