  • 11. Data: 2009-11-07 04:15:10
    Temat: Re: Czy można być zwolennikiem PIS i UPR jednocześnie?
    Od: "vanbasten" <v...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Jak Ty tego nie wiesz, to dalsza rozmowa niczego nowego nie wniesie.

    .. zabieram zabawki i wychodze z piaskownicy...

    pzdr

  • 12. Data: 2009-11-07 04:20:41
    Od: " vanbasten" <v...@N...gazeta.pl>

    kc <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > A ja zapytam ciebie, Jak można być zwolennikiem partii, której program
    > sobie, a realizacja programu sobie?

    zartujesz???

    > Wracając do głównego pytania - można.

    nie zartujesz...

    > Najpierw prawo i sprawiedliwość,
    > rozliczyć zbrodniarzy na narodzie, potem monarchia (z J.K.M. albo J.K. jako
    > królem) Może być wybieralny.
    >
    > kc

    "ekonomia glupcze"...

    pzdr

  • 13. Data: 2009-11-07 04:48:29
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    vanbasten <v...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > "ekonomia glupcze"...
    >
    > pzdr

    Tak mawiał Clinton, ale też nie zacytowałeś w całości. W pełnej wersji : "It
    s economy, stupid"

    kc

  • 14. Data: 2009-11-07 05:54:39
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak mawiał Clinton, ale też nie zacytowałeś w całości. W pełnej wersji :
    > "It
    > s economy, stupid"

    Po prostu nie tłumaczył babel fiszem, tylko normalnie.

  • 15. Data: 2009-11-07 10:56:30
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    vanbasten pisze:

    > .. zabieram zabawki i wychodze z piaskownicy...
    >
    > pzdr

    Czy dobrze rozumiem, że zachęcasz mnie do kontynuacji tematu ?
    Żeby potem nie było nieporozumień :)