  • 1. Data: 2010-11-06 14:43:38
    Temat: Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Otwieram dzisiaj znowu czolowy portal na literke "O", a tu wsrod 10
    wiadomosci dnia, az 6 z nich dotyczy PISu.

    Rozumiem, ze media przyjely strategie odwracania uwagi od wprowadzanych
    tylnymi drzwiami nowych podatkow, znoszenia ulg, afer i niebotycznego
    zadluzania Polski w tempie 300 mln zl dziennie, ale bez przesady, ile mozna?
    Sprawa jest o tyle paradoksalna, ze po raz pierwszy w historii nie punktuje
    sie partii rzadzacej, ale ciagle atakuje sie zaciekle kiepska, bo kiepska
    ale jednak opozycje.

    Dieter

  • 2. Data: 2010-11-06 14:50:58
    Temat: Re: Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie wszczynaj dyskusji politycznych.
    NTG.

  • 3. Data: 2010-11-06 14:52:27
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ok, sorry.

    D.

  • 4. Data: 2010-11-06 15:17:05
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter: nie gniewaj się, że tak napisałem.
    Sam wiele razy też inicjowałem dyskusje i spory polityczne (m.in. z Tobą).
    Ale postanowiłem sobie nie "politykować" więcej na tej grupie dyskusyjnej.
    Chociaż nieraz mnie kusi :-)))

    p.s. Mam do Ciebie pytanie (bez podtekstów) bo jestem ciekawy Twoich prognoz.
    Jak sądzisz, do jakich poziomów dojdą indeksy giełdowe i czy przewidujesz
    jakąś głębszą korektę w najbliższych miesiącach ?
    Do jakiego poziomu Twoim zdaniem spadnie kurs USD/PLN ?

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 5. Data: 2010-11-06 16:47:46
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 15:43:38 +0100, Dieter napisał(a):

> [...]
    > sie partii rzadzacej, ale ciagle atakuje sie zaciekle kiepska, bo kiepska

    Niestety ale muszą być "igrzyska dla ludu" - czymś trzeba lud zająć i w tle
    robić swoje interesy. Po co ludzie mają się interesować emeryturami skoro
    dopalaczami można wypełnić połowę czasu antenowego?

    Zawsze musi być jakiś temat zastępczy, najlepiej prosty, nie wymagający
    myślenia, a tym bardziej jakiegokolwiek liczenia. Wtedy lud mógłby się tym
    nie zainteresować bo myślenie, a co dopiero liczenie, może co poniektórych
    boleć.

    Tak więc co kilka miesięcy mamy jakiś taki show, igrzyska.... żeby ludzie
    mieli o czym gadać....

  • 6. Data: 2010-11-06 16:48:59
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 15:52:27 +0100, Dieter napisał(a):

    > Ok, sorry.
    >
    > D.

    /me 2 sorry. Zagalopowałem się :)

  • 7. Data: 2010-11-06 20:39:54
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Posiedze nad WIG w weekend i napisze wnioski.

    Dieter

  • 8. Data: 2010-11-06 23:17:46
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sprawa jest o tyle paradoksalna, ze po raz pierwszy w historii nie
    > punktuje sie partii rzadzacej, ale ciagle atakuje sie zaciekle kiepska, bo

    Co do rynków natomiast uważam, że mamy moment podobny do jesieni 2007, tylko
    korekta będzie lżejsza od tamtej (1700-2200 w20),

  • 9. Data: 2010-11-06 23:24:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    napisz konkretnie co widzisz na rynku
    w 2007 kojarze tylko 3 osoby przewidujące poważną padake, tj m.in. Ty i
    Rafał
    moment był podobny technicznie i euforycznie

  • 10. Data: 2010-11-06 23:44:59
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Otwieram dzisiaj znowu czolowy portal na literke "O", a tu wsrod 10
    > wiadomosci dnia, az 6 z nich dotyczy PISu.

    I jedna nas, graczy giełdowych:

    http://biznes.onet.pl/regulatorzy-zamkneli-cztery-ba
    nki-w-usa-lacznie-li,18543,3774780,1,news-detal