  • 21. Data: 2010-11-11 10:25:20
    Temat: Re: Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Dieter "popłynął" na swojej prognozie bo pisał o silnej fali spadkowej od
    > września w oparciu o cykle i astrologię finansową.
    > Nie dziwię się, że nie chce mu się teraz prognozować.

    Jakby to powiedziec - prognozowanie to proszenie się o kłopoty na swoje
    własne życzenie. Niemniej samo spostrzeżenie, iz zachowanie się rynku w
    ostatnich paru atach przypomina sekwencje z lat 30 ubiegłego stulecia:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/18953a249c
    66024f.html

    jest już wyjątkowo ciekawe ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2010-11-11 13:22:01
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    XXL, nie poplynalem, mam sie swietnie, bo gram z trendem, a nie wg prognoz,
    o czym wielokrotnie pisalem.

    Jesli juz bawimy sie w prognozowanie, to wg mnie obecna hossa bedzie kiedys
    nazywana hossa drukowanych dolarow. Ludzie beda wyczekiwac chocby malego
    info o tym, ze drukarnia wypusci kolejne setki miliardow usd na rynek.
    Przypomnij sobie jak bylo z OFE. Frajerzy wiecznie wyczekiwali na komunikat
    o tym, kiedy OFE dostana przelewy. Pozniej Ci sami frajerzy wyczekiwali na
    info nt., ktora spolka wchodzi w internet, a jeszcze pozniej, kto zajmie sie
    budowaniem mieszkan i w co zapakowal sie Karkosik.
    Kazda hossa i bessa ma swoje haslo przewodnie. Wg mojej analizy czasu
    korekta bessy 2007-2009 mogla sie zakonczyc max w sierpniu. Czas uplynal, a
    wiec jestem gotowy na pobicie nowych szczytow na WIG.

    Pzdr.,
    Dieter

    Użytkownik " XXL" napisał w wiadomości grup

    Dieter "popłynął" na swojej prognozie bo pisał o silnej fali spadkowej od
    września w oparciu o cykle i astrologię finansową.
    Nie dziwię się, że nie chce mu się teraz prognozować.

    Nie wspominam nawet o prognozach analityków pokroju S.Dębowski, który
    udowodnił, że fale Elliotta to b.zawodna metoda inwestowania.
    Prognozy Dębowskiego, który przypominam świetnie przepowiedział moment
    odbicia
    na Wall Street w marcu 2009r. później okazały się wielkim niewypałem.
    Moim zdaniem wszystko zostało zaburzone programem "drukowania" setek
    miliardów
    dolarów przez FED.
    Tego typu działania wymuszają sztuczne wzrosty na surowcach i na giełdach.

    Tymczasem giełdy nie chcą spadać. Wklejam ciekawą prognozę dla rynków akcji
    Mariusza Staniszewskiego - prezesa TFI Noble Funds.

    http://www.nobletfi.pl/komentarze-wideo/mariusz-stan
    iszewski

  • 23. Data: 2010-11-11 14:40:14
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Tymczasem giełdy nie chcą spadać. Wklejam ciekawą prognozę dla rynków
    > akcji
    > Mariusza Staniszewskiego - prezesa TFI Noble Funds.

    Nie chcą też rosnąć. Jakoś nie bardzo widzę potencjał w dłuższym terminie.
    C/Z 22-25 jest absurdalnie wysokie już teraz, a perspektyw na poprawienie
    tego wskaźnika, jak 10 lat temu już nie ma.

    Jaki kretyn miałby kupić firmę, która nie działa w świeżej nowatorskiej
    branży i miałaby się spłacać 25 lat? Pewnie będzie ich wielu, sami rosną...

    Półtora roku temu C/Z poniżej dziesięciu dla największych firm i nie było
    chętnych.

    > Tymczasem giełdy nie chcą spadać. Wklejam ciekawą prognozę dla rynków
    > akcji
    > Mariusza Staniszewskiego - prezesa TFI Noble Funds.

    On trochę głupoty gada. Otóż on tam twierdzi, że spodziewany jest wzrost
    stóp procentowych w przyszłym roku i jednocześnie mówi, że brak jest
    jakichkolwiek czynników ryzyka dla rynku akcji. Tymczasem podwyższanie stóp
    zawsze powoduje uciekanie kapitału z giełdy. On jakoś tego nie zauważa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 24. Data: 2010-11-11 14:41:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Kazda hossa i bessa ma swoje haslo przewodnie. Wg mojej analizy czasu
    > korekta bessy 2007-2009 mogla sie zakonczyc max w sierpniu. Czas uplynal,
    > a wiec jestem gotowy na pobicie nowych szczytow na WIG.

    A więc mamy potwierdzenie II fazy krachu.

  • 25. Data: 2010-11-11 14:54:00
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]

    O tym kto gada głupoty - prezes TFI Noble czy Ty przekonamy się za rok albo dwa.
    Mnie prognoza M.Staniszewskiego wydaje się przekonywująca a argumenty
    logiczne. Giełdy nie będą spadać po pierwszej podwyżce stóp procentowych bo to
    byłoby absurdalne i niezgodne z danymi historycznymi.

  • 26. Data: 2010-11-11 15:31:02
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeśli dobrze Cię zrozumiałem to wbrew swoim prognozom przyłączyłeś się do
    grona "frajerów" grających w hossie drukowanych dolarów ?
    Dodatkowo wbrew swoim wcześniejszym prognozom oczekujesz, że obecna hossa
    drukowanych dolarów doprowadzi do pobicia rekordów poprzedniej hossy ?

  • 27. Data: 2010-11-11 16:06:13
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]

    > akcji
    > Mariusza Staniszewskiego - prezesa TFI Noble Funds.

    Ile urosły od kwietnia?

  • 28. Data: 2010-11-11 19:42:50
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > Dodatkowo wbrew swoim wcześniejszym prognozom oczekujesz, że obecna hossa
    > drukowanych dolarów doprowadzi do pobicia rekordów poprzedniej hossy ?

    Pytasz mnie?
    Jeśli o mnie chodzi, to kupiłem już jakiś czas temu trochę papierów które
    moim zdaniem mają rzeczywistą wartość. Niedawno jeszcze pojawiły się
    malutkie okazje na innych, na które polowałem od paru miesięcy. Nie widzę
    już nic ciekawego do zakupu przy tych cenach. Kolejne zakupy jak będzie
    promocja. Pozycje trzymam. Nowych nie otwieram.

    Nawet w tak drogim rynku bywają okazje.
    Nieustannie wolę spadki od wzrostów. Spadek ceny moich akcji jest mi na
    rękę. Podobnie jak spadek ceny towarów, które kupuję.

  • 29. Data: 2010-11-11 21:04:41
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nigdy nie kierowalem sie w swoich inwestycjach instynktem stadnym.
    Policzylem poltora roku temu, ze zwyzka w ramach korekty bessy 2007-2009
    moze trwac max do sierpnia 2010. Czas uplynal, a wiec zakladam, ze mamy juz
    hosse.
    Poza tym naprawde jest mi obojetne, w ktorym kierunku podaza rynek, bo jak
    zacznie spadac, wtedy wejde w pozycje krotkie i po sprawie.

  • 30. Data: 2010-11-12 08:05:24
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    > Policzylem poltora roku temu, ze zwyzka w ramach korekty bessy 2007-2009
    > moze trwac max do sierpnia 2010. Czas uplynal, a wiec zakladam, ze mamy

    Cały Dieter. Powiedział to nad dwie godziny przed luką bessy .....:).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/