eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 60

  • 21. Data: 2009-10-02 19:07:11
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-02, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > Który to oddział ? Może w Warszawie ?

    Ja w Poznaniu rezyduję, więc niestety. A oddział mocno
    schowany (klient z ulicy chyba nie ma szans tam trafić,
    o ile nie sprawdzi listy oddziałów), więc o klientów walczą,
    kolejek nigdy nie ma itp. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 22. Data: 2009-10-02 19:36:35
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:cf1b0758-8bb0-4893-bb03-fba270e6223b@d10g2000yq
    h.googlegroups.com...

    Jak zawsze, chodzi o kartę, która można użyc jako linii
    kredytowej...;-) Nie dostanę karty AQ, jesli nie będę miał tego
    cholernego rachunku...I kółko się zamyka. A jak już mam miec tam
    rachunek, to muszę zrobić porządek z innymi, bo inaczej przekroczę
    dziesiątkę i się do reszty pogubię...;-)

    Jak zamierzasz wplacac tam ponad 10tys/m-c to mozesz dostac platyne, z taka
    sama funkcjonalnoscia. Ja w koncem roku bede rezygnowal z AQ i zastanawiam
    sie wlasnie nad wyrobieniem sobie platynowej. Jak korzystasz z przeniesienia
    to pierwszy rok oprocentowanie 9,9%.

    MK


  • 23. Data: 2009-10-02 20:48:24
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Ja w Poznaniu rezyduję, więc niestety. A oddział mocno
    > schowany (klient z ulicy chyba nie ma szans tam trafić,
    > o ile nie sprawdzi listy oddziałów), więc o klientów walczą,
    > kolejek nigdy nie ma itp. :)
    >
    Czyżbyś pisał o tym na Głogowskiej?

    Korzystam z Multi i jakoś większych zgrzytów jeszcze nie miałem - jak
    powiedziałem, że nie mają z ofertą struktur dzwonić to od razu
    przestali, jak widać można ;-)

    Miałem też czarną kk AQ, ale 250 zł w kolejnym roku (na zwolnienie się
    nie łapałem) to o wiele za dużo jak dla mnie. Cieszy przede wszystkim
    to, że wypukłą debetówkę dają gratis i wszelkie bankomaty mam za darmo
    więc nie muszę patrzeć gdzie i ile wypłacam.

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 24. Data: 2009-10-02 22:06:15
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-02, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    >> Ja w Poznaniu rezyduję, więc niestety. A oddział mocno
    >> schowany (klient z ulicy chyba nie ma szans tam trafić,
    >> o ile nie sprawdzi listy oddziałów), więc o klientów walczą,
    >> kolejek nigdy nie ma itp. :)
    >
    > Czyżbyś pisał o tym na Głogowskiej?

    Nie. Na Wyspiańskiego. Niby w Citi Park, ale naprawdę ciężkie
    do znalezienia (nie jest w tej głównej części, tylko w części
    bocznej, a że zabytkowe budownictwo to reklam nie wolno im
    wystawiać. Z ulicy praktycznie nie do znalezienia.

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 25. Data: 2009-10-02 22:23:11
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    szczurwa pisze:
    > Postanowiłem zrobic porządek z moimi rachunkami, bo cokolwiek jest ich
    > za dużo.

    Ja mam obecnie poprzez Multi... 9 różnego rodzaju rachunków (aż
    sprawdziłem :) )
    I choć zastanawiałem się nad zmianą banku to zdecydowałem się zostać z BRE.
    Rachunek podstawowy to Multikonto AQ w taryfie Intensive.
    Jestem z niego zadowolony bo:
    - jest de facto bezpłatny
    - jest czynny 24/7 online (bez jakiś przerw na przetwarzanie, jak w
    systemach mainframe'owych z lat siedemdziesiątych)
    - operacje kartowe są płynnie obsługiwane, natychmiast widoczne blokady
    - wypłaty ze wszystkich bankomatów w .pl za darmo. Zagraniczne wypłaty
    bez prowizji, ale dość drogie ze względu na kursy stosowane przez bank i
    organizacje płatnicze
    - rewelacyjny interfejs internetowy
    - bezpłatne przelewy
    - bezpłatne PZ
    - szybkie księgowanie przelewów przychodzących
    - kredyty... oprocentowanie znośne, dobra dostępność, konserwatywny
    scoring (dla mnie to zaleta)
    - bardzo dobra obsługa telefoniczna, prawie nie ma spraw nie do
    załatwienia przez telefon (w czasie pracy doradców AQ)
    - sprawne wpłatomaty (nigdy nie miałem problemu)
    - sprawne rozwiązywanie reklamacji - widzę tu trend ku lepszemu
    - właściwy poziom zabezpieczeń. Cały odgląd możliwy po podaniu jednego
    loginu i statycznego hasła, aktywne korzystanie rachunku możliwe przy
    pomocy kodów SMS-owcych, bądź przy pomocy autoryzacji poprzez
    multilinię. Żadnych haseł jednorazowych do logowania, haseł drugiego i
    trzeciego poziomu do podstawowych operacji.

    Wady tego rachunku:
    - brak własnego doradcy, który znałby moje potrzeby, referowanie za
    każdym razem mojej historii życiowej mnie nie bawi
    - obsługa w oddziałach to porażka. Jedyną funkcją oddziału jakiej używam
    to wpłaty walutowe
    - oddział, z którego korzystam jest za mały(Wiertnicza, Warszawa).
    Kolejki do doradców powodują, że kasjerzy zajmują się obsługą rachunków
    inną niż kasową i nawet przemili ludzie pracujący na stanowisku
    "informacja", których jedynym zadaniem jest zabawianie oczekujących na
    bycie obsłużonym nie poprawiają sytuacji.
    - paranoja polegająca na niepodawaniu numeru telefonu do
    oddziału/doradcy skutecznie zniechęca do kontaktu z doradcą drogą
    telefoniczną (choć to chyba zdaje powoli zmienia)
    - wczesne zamykanie przyjęć zgłoszeń do sesji ELIXIR. Ostatnia sesja 13:25
    - idiotyzm polegający na routowaniu przelewów do/z mBank w godzinach
    sesji ELIXIR, powinno iść tak samo on-line jak w ramach Multi

    Rachunki dodatkowe to głównie walutowe, są okay bo:
    - prowadzenie bezpłatne nawet jak nic się na nich nie dzieje
    - bezpłatne księgowanie przelewów zagranicznych przychodzących
    Ich wady:
    - brak kart wydawanych do rachunków walutowych rozliczanych w walucie
    rachunku
    - mała liczba obsługiwanych walut
    - brak możliwości zakupu waluty po kursach zbliżonych do rynku
    międzybankowego

    Rachunek maklerski
    - bez rewelacji, ale podpięty pod podstawowy, więc łatwa obsługa
    - fundusze na takiej samej zasadzie jak w mbank

    Rachunek firmowy
    Ten rachunek według mnie decyduje o tym, że oferta Multi jest nie do
    przebicia. Kombinacja Multikonta AQ + e-business class jest
    bezkonkurencyjna.
    - rachunek jest bezpłatny
    - bezpłatne są przelewy przychodzące i wychodzące
    - bezpłatne przychodzące walutowe
    - ten sam, bardzo dobry interfejs internetowy, wszystkie rachunki
    widoczne pod jednym loginem
    - klient z DG jest traktowany normalnie. Przy odrobinie wspólnej
    historii nie trzeba donosić żadnych papierów, wszystko jest załatwiane
    "na telefon" podczas jednej rozmowy.

    W tej samej klasie co Multi są dla mnie w tej chwili:
    Nordea Spektrum - rewelacyjna obsługa osobista, ale system przechodzi w
    offline w godzinach nocnych.
    Alior - wszystko pięknie, ale dyskwalifikacja za nieksięgowanie III
    sesji ELIXIR oraz jakieś chore opłaty za rachunek firmowy.


  • 26. Data: 2009-10-03 00:15:11
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 3 Paź, 00:23, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. O ile trafię do Multi, również
    najczęściej będę bywał w oddziale na Wiertniczej. Uważaj na tamtejszy
    wpłatomat - przedwczoraj pożarł mi kasę i nie pokwitował..;-)


  • 27. Data: 2009-10-03 09:08:53
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-02, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > - brak możliwości zakupu waluty po kursach zbliżonych do rynku
    > międzybankowego

    Jest możliwość ZTCW, ale to się u nich zaczyna od 10 tys. jednostek
    danej waluty, a nie tak jak w Aliorze od 100 jednostek.

    [...]

    > - klient z DG jest traktowany normalnie. Przy odrobinie wspólnej
    > historii nie trzeba donosić żadnych papierów, wszystko jest załatwiane
    > "na telefon" podczas jednej rozmowy.

    O, to to. Dokładnie. Klient z DG jest traktowany normalnie.

    > Alior - wszystko pięknie, ale dyskwalifikacja za nieksięgowanie III
    > sesji ELIXIR oraz jakieś chore opłaty za rachunek firmowy.

    Ale mają Autodealing. Ja u nich trzymam konto do robienia operacji
    walutowych, a resztę załatwiam poprzez Multi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 28. Data: 2009-10-03 11:05:38
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Czyli nie będzie to konwersja istniejącego rachunku? To w takim razie
    > chyba
    > nie będzie to też dla tej KK procedura uproszczona. :(

    >Kartę chciałem uzyskac w drodze "przeniesienia"... Gość powiedział mi,
    >ze jest to możliwe.

    przy przeniesieniu oproc. jest 9,9 przez rok...



  • 29. Data: 2009-10-04 14:38:36
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 19:53, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    >
    > news:a56ea1fa-3b06-4609-bb7f-a2cf7944de75@g19g2000yq
    o.googlegroups.com...
    >
    > > Myślałem o dwóch kartach po 25 k. Zobaczymy, ale to nie wcześniej niż
    > > na przełomie roku. A tak na marginesie: masz jakiś pomysł na
    > > przeniesienie platyny 75 k z mBnku ?
    >
    > Uważam, że dowiodłem iż w procedurze uproszczonej nie da się znikąd donikąd
    > przenieść limitu wyższego niż 50k. Tzn. przenieść sobie możesz, ale w banku
    > docelowym albo obniżą limit wynikowy do 50k, albo bye bye proceduro
    > uproszczona. Bardzo bym chciał abyś obalił tę tezę. :-) Nie sprawdzałem
    > wprawdzie banków typu Eurobank, ale myślę, że to strata czasu.
    >
    > Może to jest możliwe w jakichś ofertach private.

    Nie da się obalić. Próbowałem. Na chwilę obecną Twój dowód niest
    niepodważalny..;-)


  • 30. Data: 2009-10-04 14:47:04
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 20:00, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > I taka uwaga jeszcze, ja to testowałem około pół roku temu, w sumie
    > uświadomiłem sobie teraz, że to nie był najlepszy czas. Może coś uległo
    > zmianie, nie posprawdzałbyś?

    Cały czas próbuję. Mam wrażenie, że banki, pomimo prasowo
    deklarowanego optymizmu, bardzo ostrożnie podchodzą do tych kwestii,
    zwłaszcza jeśli po BIK-u widzą, że do sprawy podchodzi zawodowiec w
    kwestii "przenoszenia". Kiedyś Mithos pytał się, gdzie jest kryzys. Ja
    myślę, ze jest on dopiero przed nami, wyziera dyskretnie z prac nad
    ustawą budżetową. I banki o tym wiedzą. Liczni ekonomiści - Bugaj,
    Szewczak - również wypowiadają się ostrożnie na temat ewentualnych
    perspektyw uniknięcia jakiegoś załamania. Nie jestem ekonomistą, ale
    wyczuwam, że coś wisi w powietrzu, zamierzałem starać się o duży
    kredyt inwestycyjny na budowę fabryczki i mam złe przeczucia. Chyba
    poczekam.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1