-
21. Data: 2009-10-02 19:07:11
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2009-10-02, szczurwa <s...@g...com> wrote:
[...]
> Który to oddział ? Może w Warszawie ?
Ja w Poznaniu rezyduję, więc niestety. A oddział mocno
schowany (klient z ulicy chyba nie ma szans tam trafić,
o ile nie sprawdzi listy oddziałów), więc o klientów walczą,
kolejek nigdy nie ma itp. :)
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
22. Data: 2009-10-02 19:36:35
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:cf1b0758-8bb0-4893-bb03-fba270e6223b@d10g2000yq
h.googlegroups.com...
Jak zawsze, chodzi o kartę, która można użyc jako linii
kredytowej...;-) Nie dostanę karty AQ, jesli nie będę miał tego
cholernego rachunku...I kółko się zamyka. A jak już mam miec tam
rachunek, to muszę zrobić porządek z innymi, bo inaczej przekroczę
dziesiątkę i się do reszty pogubię...;-)
Jak zamierzasz wplacac tam ponad 10tys/m-c to mozesz dostac platyne, z taka
sama funkcjonalnoscia. Ja w koncem roku bede rezygnowal z AQ i zastanawiam
sie wlasnie nad wyrobieniem sobie platynowej. Jak korzystasz z przeniesienia
to pierwszy rok oprocentowanie 9,9%.
MK
-
23. Data: 2009-10-02 20:48:24
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Ja w Poznaniu rezyduję, więc niestety. A oddział mocno
> schowany (klient z ulicy chyba nie ma szans tam trafić,
> o ile nie sprawdzi listy oddziałów), więc o klientów walczą,
> kolejek nigdy nie ma itp. :)
>
Czyżbyś pisał o tym na Głogowskiej?
Korzystam z Multi i jakoś większych zgrzytów jeszcze nie miałem - jak
powiedziałem, że nie mają z ofertą struktur dzwonić to od razu
przestali, jak widać można ;-)
Miałem też czarną kk AQ, ale 250 zł w kolejnym roku (na zwolnienie się
nie łapałem) to o wiele za dużo jak dla mnie. Cieszy przede wszystkim
to, że wypukłą debetówkę dają gratis i wszelkie bankomaty mam za darmo
więc nie muszę patrzeć gdzie i ile wypłacam.
--
pozdrawiam
RobertS
-
24. Data: 2009-10-02 22:06:15
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2009-10-02, RobertS <b...@x...pl> wrote:
[...]
>> Ja w Poznaniu rezyduję, więc niestety. A oddział mocno
>> schowany (klient z ulicy chyba nie ma szans tam trafić,
>> o ile nie sprawdzi listy oddziałów), więc o klientów walczą,
>> kolejek nigdy nie ma itp. :)
>
> Czyżbyś pisał o tym na Głogowskiej?
Nie. Na Wyspiańskiego. Niby w Citi Park, ale naprawdę ciężkie
do znalezienia (nie jest w tej głównej części, tylko w części
bocznej, a że zabytkowe budownictwo to reklam nie wolno im
wystawiać. Z ulicy praktycznie nie do znalezienia.
[...]
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
25. Data: 2009-10-02 22:23:11
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>
szczurwa pisze:
> Postanowiłem zrobic porządek z moimi rachunkami, bo cokolwiek jest ich
> za dużo.
Ja mam obecnie poprzez Multi... 9 różnego rodzaju rachunków (aż
sprawdziłem :) )
I choć zastanawiałem się nad zmianą banku to zdecydowałem się zostać z BRE.
Rachunek podstawowy to Multikonto AQ w taryfie Intensive.
Jestem z niego zadowolony bo:
- jest de facto bezpłatny
- jest czynny 24/7 online (bez jakiś przerw na przetwarzanie, jak w
systemach mainframe'owych z lat siedemdziesiątych)
- operacje kartowe są płynnie obsługiwane, natychmiast widoczne blokady
- wypłaty ze wszystkich bankomatów w .pl za darmo. Zagraniczne wypłaty
bez prowizji, ale dość drogie ze względu na kursy stosowane przez bank i
organizacje płatnicze
- rewelacyjny interfejs internetowy
- bezpłatne przelewy
- bezpłatne PZ
- szybkie księgowanie przelewów przychodzących
- kredyty... oprocentowanie znośne, dobra dostępność, konserwatywny
scoring (dla mnie to zaleta)
- bardzo dobra obsługa telefoniczna, prawie nie ma spraw nie do
załatwienia przez telefon (w czasie pracy doradców AQ)
- sprawne wpłatomaty (nigdy nie miałem problemu)
- sprawne rozwiązywanie reklamacji - widzę tu trend ku lepszemu
- właściwy poziom zabezpieczeń. Cały odgląd możliwy po podaniu jednego
loginu i statycznego hasła, aktywne korzystanie rachunku możliwe przy
pomocy kodów SMS-owcych, bądź przy pomocy autoryzacji poprzez
multilinię. Żadnych haseł jednorazowych do logowania, haseł drugiego i
trzeciego poziomu do podstawowych operacji.
Wady tego rachunku:
- brak własnego doradcy, który znałby moje potrzeby, referowanie za
każdym razem mojej historii życiowej mnie nie bawi
- obsługa w oddziałach to porażka. Jedyną funkcją oddziału jakiej używam
to wpłaty walutowe
- oddział, z którego korzystam jest za mały(Wiertnicza, Warszawa).
Kolejki do doradców powodują, że kasjerzy zajmują się obsługą rachunków
inną niż kasową i nawet przemili ludzie pracujący na stanowisku
"informacja", których jedynym zadaniem jest zabawianie oczekujących na
bycie obsłużonym nie poprawiają sytuacji.
- paranoja polegająca na niepodawaniu numeru telefonu do
oddziału/doradcy skutecznie zniechęca do kontaktu z doradcą drogą
telefoniczną (choć to chyba zdaje powoli zmienia)
- wczesne zamykanie przyjęć zgłoszeń do sesji ELIXIR. Ostatnia sesja 13:25
- idiotyzm polegający na routowaniu przelewów do/z mBank w godzinach
sesji ELIXIR, powinno iść tak samo on-line jak w ramach Multi
Rachunki dodatkowe to głównie walutowe, są okay bo:
- prowadzenie bezpłatne nawet jak nic się na nich nie dzieje
- bezpłatne księgowanie przelewów zagranicznych przychodzących
Ich wady:
- brak kart wydawanych do rachunków walutowych rozliczanych w walucie
rachunku
- mała liczba obsługiwanych walut
- brak możliwości zakupu waluty po kursach zbliżonych do rynku
międzybankowego
Rachunek maklerski
- bez rewelacji, ale podpięty pod podstawowy, więc łatwa obsługa
- fundusze na takiej samej zasadzie jak w mbank
Rachunek firmowy
Ten rachunek według mnie decyduje o tym, że oferta Multi jest nie do
przebicia. Kombinacja Multikonta AQ + e-business class jest
bezkonkurencyjna.
- rachunek jest bezpłatny
- bezpłatne są przelewy przychodzące i wychodzące
- bezpłatne przychodzące walutowe
- ten sam, bardzo dobry interfejs internetowy, wszystkie rachunki
widoczne pod jednym loginem
- klient z DG jest traktowany normalnie. Przy odrobinie wspólnej
historii nie trzeba donosić żadnych papierów, wszystko jest załatwiane
"na telefon" podczas jednej rozmowy.
W tej samej klasie co Multi są dla mnie w tej chwili:
Nordea Spektrum - rewelacyjna obsługa osobista, ale system przechodzi w
offline w godzinach nocnych.
Alior - wszystko pięknie, ale dyskwalifikacja za nieksięgowanie III
sesji ELIXIR oraz jakieś chore opłaty za rachunek firmowy.
-
26. Data: 2009-10-03 00:15:11
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 3 Paź, 00:23, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. O ile trafię do Multi, również
najczęściej będę bywał w oddziale na Wiertniczej. Uważaj na tamtejszy
wpłatomat - przedwczoraj pożarł mi kasę i nie pokwitował..;-)
-
27. Data: 2009-10-03 09:08:53
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2009-10-02, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:
[...]
> - brak możliwości zakupu waluty po kursach zbliżonych do rynku
> międzybankowego
Jest możliwość ZTCW, ale to się u nich zaczyna od 10 tys. jednostek
danej waluty, a nie tak jak w Aliorze od 100 jednostek.
[...]
> - klient z DG jest traktowany normalnie. Przy odrobinie wspólnej
> historii nie trzeba donosić żadnych papierów, wszystko jest załatwiane
> "na telefon" podczas jednej rozmowy.
O, to to. Dokładnie. Klient z DG jest traktowany normalnie.
> Alior - wszystko pięknie, ale dyskwalifikacja za nieksięgowanie III
> sesji ELIXIR oraz jakieś chore opłaty za rachunek firmowy.
Ale mają Autodealing. Ja u nich trzymam konto do robienia operacji
walutowych, a resztę załatwiam poprzez Multi.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
28. Data: 2009-10-03 11:05:38
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>
> Czyli nie będzie to konwersja istniejącego rachunku? To w takim razie
> chyba
> nie będzie to też dla tej KK procedura uproszczona. :(
>Kartę chciałem uzyskac w drodze "przeniesienia"... Gość powiedział mi,
>ze jest to możliwe.
przy przeniesieniu oproc. jest 9,9 przez rok...
-
29. Data: 2009-10-04 14:38:36
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 2 Paź, 19:53, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
>
> news:a56ea1fa-3b06-4609-bb7f-a2cf7944de75@g19g2000yq
o.googlegroups.com...
>
> > Myślałem o dwóch kartach po 25 k. Zobaczymy, ale to nie wcześniej niż
> > na przełomie roku. A tak na marginesie: masz jakiś pomysł na
> > przeniesienie platyny 75 k z mBnku ?
>
> Uważam, że dowiodłem iż w procedurze uproszczonej nie da się znikąd donikąd
> przenieść limitu wyższego niż 50k. Tzn. przenieść sobie możesz, ale w banku
> docelowym albo obniżą limit wynikowy do 50k, albo bye bye proceduro
> uproszczona. Bardzo bym chciał abyś obalił tę tezę. :-) Nie sprawdzałem
> wprawdzie banków typu Eurobank, ale myślę, że to strata czasu.
>
> Może to jest możliwe w jakichś ofertach private.
Nie da się obalić. Próbowałem. Na chwilę obecną Twój dowód niest
niepodważalny..;-)
-
30. Data: 2009-10-04 14:47:04
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 2 Paź, 20:00, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> I taka uwaga jeszcze, ja to testowałem około pół roku temu, w sumie
> uświadomiłem sobie teraz, że to nie był najlepszy czas. Może coś uległo
> zmianie, nie posprawdzałbyś?
Cały czas próbuję. Mam wrażenie, że banki, pomimo prasowo
deklarowanego optymizmu, bardzo ostrożnie podchodzą do tych kwestii,
zwłaszcza jeśli po BIK-u widzą, że do sprawy podchodzi zawodowiec w
kwestii "przenoszenia". Kiedyś Mithos pytał się, gdzie jest kryzys. Ja
myślę, ze jest on dopiero przed nami, wyziera dyskretnie z prac nad
ustawą budżetową. I banki o tym wiedzą. Liczni ekonomiści - Bugaj,
Szewczak - również wypowiadają się ostrożnie na temat ewentualnych
perspektyw uniknięcia jakiegoś załamania. Nie jestem ekonomistą, ale
wyczuwam, że coś wisi w powietrzu, zamierzałem starać się o duży
kredyt inwestycyjny na budowę fabryczki i mam złe przeczucia. Chyba
poczekam.