  • 41. Data: 2009-10-04 19:44:47
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:haat1j$tcq$1@news.onet.pl...

    > Po prostu warto mieć różne karty. Natomiast niektórzy uważają, że nie
    > należy posiadać rachunku osobistego (głównego) i KK w tym samym banku ale
    > jak się zapytać dlaczego to już odpowiedzi nie ma.

    Jak nie ma, przecież było to pisane nie raz. W razie sporu z bankiem na tle
    związanym z kartą, ma on prostsze możliwości zabrania Ci pieniędzy bez
    Twojej zgody.

  • 42. Data: 2009-10-04 20:11:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak nie ma, przecież było to pisane nie raz. W razie sporu z bankiem na
    > tle związanym z kartą, ma on prostsze możliwości zabrania Ci pieniędzy
    > bez Twojej zgody.

    dokładnie, bylo już kilka razy - staram się trzymac tej zasady chociaż
    zdarzają mi się wyjątki

    aktualnie mam citka (do przelewów) i kasę na KO (6,06%)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 43. Data: 2009-10-04 20:16:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Jak nie ma, przecież było to pisane nie raz. W razie sporu z bankiem na
    > tle związanym z kartą, ma on prostsze możliwości zabrania Ci pieniędzy
    > bez Twojej zgody.

    A jak nie masz tam rachunku to bank ma BTE, wpis do BIK oraz różne karne
    opłaty, które może naliczać. Również kiepsko.

    --
    Mithos

  • 44. Data: 2009-10-04 20:17:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > dokładnie, bylo już kilka razy - staram się trzymac tej zasady chociaż
    > zdarzają mi się wyjątki

    IMO to durna zasada. Ja się jej nigdy nie trzymam. Wręcz przeciwnie,
    staram się mieć KK tam gdzie mam rachunek.

    --
    Mithos

  • 45. Data: 2009-10-04 20:27:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:haavri$6eq$1@news.onet.pl...

    > A jak nie masz tam rachunku to bank ma BTE, wpis do BIK oraz różne karne
    > opłaty, które może naliczać. Również kiepsko.

    Owszem, naliczać opłaty sobie może. A następnie nawet wiązać na nie rezerwy,
    jeśli ma takie życzenie. BTE to w praktyce kwestia wielu, wielu miesięcy.

    Skoro uważasz, że to nie jest istotny argument, miej swój główny rachunek w
    tym samym banku co i główną KK. Nie należy przypuszczać, aby komukolwiek
    tutaj to przeszkadzało. ;-)

  • 46. Data: 2009-10-04 20:44:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Skoro uważasz, że to nie jest istotny argument, miej swój główny
    > rachunek w tym samym banku co i główną KK. Nie należy przypuszczać, aby
    > komukolwiek tutaj to przeszkadzało. ;-)

    Miałem tak przez kilka lat z Multibankiem. Teraz mam podobnie w Aliorze.

    --
    Mithos

  • 47. Data: 2009-10-04 22:12:02
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Paź, 22:44, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Miałem tak przez kilka lat z Multibankiem. Teraz mam podobnie w Aliorze.

    U mnie podobnie jest z Pekao SA, mBankiem i Allianz Bank. Tyle, ze po
    tych wszystkich rachunkach hula wiatr, a nie depozyt. Specjalna
    sytuacja ma miejsce w mBanku, gdzie rachunek podstawowy jest rachunkem
    kart - o niedogodnościach tego faktu i różnych, kiepskich
    doświadczeniach napisano tu tony...;-)

  • 48. Data: 2009-10-04 22:19:28
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Mithos pisze:

    > IMO to durna zasada. Ja się jej nigdy nie trzymam. Wręcz przeciwnie,
    > staram się mieć KK tam gdzie mam rachunek.

    To napisz, dlaczego uważasz, że posiadanie KK w tym samym banku co konta
    podstawowego jest zasadne. Bez pisania "durne" itp. Chętnie się dowiem
    jakie są konkretne argumenty.

  • 49. Data: 2009-10-05 07:02:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 03 Oct 2009 00:23:11 +0200, Filip napisał(a):

    > I choć zastanawiałem się nad zmianą banku to zdecydowałem się zostać z
    > BRE. Rachunek podstawowy to Multikonto AQ w taryfie Intensive. Jestem z
    > niego zadowolony bo:
    (...)
    > - rewelacyjny interfejs internetowy

    Może i tak, ale zaczyna już nieco odstawać od obecnych trendów i taki
    rewelacyjny to on już nie jest IMO. Ja się nie mogłem doprosić i chyba
    dalej tego niema - loguje się do www i mam link "przelew krajowy" - klik
    wypełniam kilk wysyłam. Pamiętam, że w Multi nieźle się trzeba było
    naklikać, o ile dobrze pamiętam: rachunek>przelewy>przelew jednorazowy -
    jak dla mnie to jest porażka na całej linii. W Aliorze albo Nordea mogę
    to sobie wyciągnąć na stronę główną i wystarczy jeden klik. Poza tym nie
    ma tam rozgraniczenia na przelewy jednorazowe i zaufane - to jest jakiś
    archaizm, który ciągnie się w BRE multi/mbank.

    (...)
    > - sprawne wpłatomaty (nigdy nie miałem problemu)

    No to dla równowagi z ostatniego tygodnia. Akurat tak się złożyło, że
    musiałem kilka razy wpłacić pieniądze na mbank - nowy wpłatomat multi
    jest hybrydowy i obsługuje również mbank.
    1) wpłatomat nieczynny,
    2) Pan wpłacał 6100 i dostał error i się już nie załapałem,
    3) dzisiaj rano - niby wpłatomat czynny lecą reklamy etc ale karty ni jak
    się nie da włożyć, nawet pchając na przysłowiowego chama. Cóż IMO nowe
    wpłatomaty multi to powtórka z rozrywki mbanku i nic ponad to.
    Reasumując wpłacałem kasę na mbank przez Aliora.

    > W tej samej klasie co Multi są dla mnie w tej chwili: Nordea Spektrum -
    > rewelacyjna obsługa osobista, ale system przechodzi w offline w
    > godzinach nocnych.

    Potwierdzam

    > Alior - wszystko pięknie, ale dyskwalifikacja za nieksięgowanie III
    > sesji ELIXIR oraz jakieś chore opłaty za rachunek firmowy.

    Potwierdzam. Porażka na całej linii przeniesiona z BPH chyba. W skrajnym
    przypadku można sobie zrobić takie kuku: przelew przychodzi do A 3 sesją
    w środę a czwartek i piątek mamy święto, więc pieniądze zobaczymy w
    poniedziałek około 8.00 :/

    Xenocide

  • 50. Data: 2009-10-05 09:21:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A jak nie masz tam rachunku to bank ma BTE, wpis do BIK oraz różne karne
    > opłaty, które może naliczać. Również kiepsko.

    co innego naliczanie opłat karnych, wystawianie różnych kwitów itp...a
    co innego fizyczne ściągnięcie kasy z konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS