  • 31. Data: 2002-07-03 12:40:37
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > no i o ile mnie pamięc nie myli, to jedynym politykiem który potrafił taką
    > szczerą prawdę ludziom powiedzieć był i jest znienawidzony Balcerowicz

    A ja wole, zeby on nic nie robil ;) Rzadzic rzadzil - i co?

  • 32. Data: 2002-07-03 12:41:40
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał w wiadomości

    > no i o ile mnie pamięc nie myli, to jedynym politykiem który potrafił taką
    > szczerą prawdę ludziom powiedzieć był i jest znienawidzony Balcerowicz

    No chyba mnie też on jako jedyny się tak kojaży ....

    > ludzie wolą jednak słuchać przystojenego Leszka dbającego tylko o wynik
    > sondaży :-(

    Nie na darmo politycy wydają krocie na trenerów NLP ..... To działa na ludzi
    ... Ja wole w tej kwestii tego mniej przystojnego a rzeczowego Leszka .....

  • 33. Data: 2002-07-03 13:24:17
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 3 Jul 2002 00:42:26 +0200, w <aftacc$l3a$1@news2.tpi.pl>, "Luzak"
    <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał(-a):

    > my?lałe? ?
    > serio ?

    On jeszcze o wielu ciekawych rzeczach myślał w związku z RPP.

  • 34. Data: 2002-07-03 13:27:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 3 Jul 2002 10:28:55 +0200, w
    <afuck5$h4k$1@news.onet.pl>, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

    > Reasumujac. To, ze masz pomysly to jeszcze nic nie znaczy - to nie
    > Cywilizacja, to zywy organizm...

    Super, to nie róbmy nic, a będzie dobrze. Gratuluje.

  • 35. Data: 2002-07-03 13:28:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 3 Jul 2002 12:53:45 +0200, w
    <aful3m$7bj$1@news.onet.pl>, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

    > To do demagogii moze sie przydac, ale chyba nie sadzisz, ze ten argument
    > pomoze w forosowaniu: "trzeba jeszcze zacisnac pasa". Sppoleczenstwo
    > nieustannie zaciska ten pas od 12 lat.

    ROTFL! Co to znaczy, że "społeczeństwo zaciska pasa"? Bo mi to brzmi
    jak ostatnie lata komunizmu.

  • 36. Data: 2002-07-03 13:30:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 3 Jul 2002 13:14:58 +0200, w
    <afumbf$a0j$1@news.onet.pl>, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

    > Problem najgorszy jest z dziura budzetowa - panstwo emituje obligacje, ktore
    > kupuja banki - mamy drogie kredyty i tak dalej...

    Niemożliwe!
    To już nie twierdzisz, że to wina RPP i Balcerowicza??
    Co za niespodzianka :)))

  • 37. Data: 2002-07-03 13:49:39
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > Uuu - a masz kogos na horyzoncie, na ktorego mozna zaglosowac??? Bo ja nie
    > wiedze niestety...

    Owszem - ja :))
    I paru kumpli.
    Tylko nie wiem, czy sie dopcham...

    Pozdr
    Krz

  • 38. Data: 2002-07-03 14:11:34
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > To sobie jeszcze wez policz ile kto mogl kupic za te pieniadze to raz.

    słucham bo zaczyna się ciekawie robić - z tego co pamietam to za komuny
    tylko wódki za pensję można było kupić wiecej niż dzisiaj - zresztą mówienie
    o kupowaniu czegokolwiek "za komuny" ma znaczenie humorystyczne bo w
    sklepach poprostu niczego oprócz octu nie dało się normalnie kupić - a w
    obiegu bazarowym u "spekulantów" ceny były już prawie rynkowe

    > Dwa zobacz skale bezrobocia.

    zależy jak patrzyć - czy robotnicy w pgr-ach byli naprawdę zatrudnieni czy
    to tylko forma wypłacania zasiłków dla bezrobotnych - oni udawali że pracuja
    , państwo udawało że płaci

    > Trzy - nie wyczuwasz ironii w moim tekscie???

    biorąc pod uwagę cały Twój "antybalcerowiczowski dorobek" z ostatnich kilku
    mcy nie widzę ironii w takich Twoich tekstach -

    > Kto rozwalil PRL? robotnicy - ktorym bylo zle.

    PRL rozwaliły prawa ekonomi, które udowodniły że nieefektywnie zarządzane
    państwo nie ma racji bytu niezależnie czy jest socjalistyczne czy nie

    >Czy robotnikom (tym z dolu, ktorzy jakby nie bylo tworza wiekszosc
    spoleczenstwa) polepszylo sie czy
    > pogorszylo, no???

    pogorszyło im się o tyle, że za komuny nie mieli nic i wszyscy dookoła nie
    mieli nic, co ich jakoś uspokajało, teraz widzą że niektórym się powodzi
    nieźle co ich boli.

    > Skala ubostwa - jak mylisz, teraz czy kiedys byla wieksza?

    ciężko powiedzieć, wtedy wszystkim było super więc nikt nie badał ilu jest
    ubogich :-)

    > Ale, ale. Narod pracujacy wsi i miast myslal, ze bedzie mial druga
    Japonie,
    > ze bedzie bogato i nic nie trzeba bedzie rtobic.
    >
    > Teraz ja k wywalaja ich na zbity pysk maja do kogos pretensje... ale im
    > bardzo dobrze. JEszcze powinni dostac za swoje, moze to ich w koncu rozumu
    > nauczy.
    >
    > Bo nadal glosuja na populitstow. AWS obiecywal to glosujemy na AWS. Teraz
    > SLD, pozniej Bog wie kto...

    cóż ja się nie dałem nabrać ani na AWS ani na SLD - czy możesz to powiedzieć
    o sobie ???

  • 39. Data: 2002-07-03 14:13:32
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > He, he, he, he :)
    > a myslisz ze ja tego wczesniej nie wiedzialem???

    z twoich wcześniejszych postów trudno tak wnioskować - jak się będziesz
    upierał to poszukam w googlach paru kwiatków więc się nie upieraj :-))

  • 40. Data: 2002-07-03 14:23:02
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > A ja wole, zeby on nic nie robil ;) Rzadzic rzadzil - i co?

    masz rozdwojenie jażni albo ktos sie podszywa pod Ciebie :-)

    no i jak rządził w 89-90 roku gdy miał prawdziwą władzę w rękach to w ciagu
    roku skoczyły ludziom zarobki z poziomu 20 USD do poziomu 200 USD

    sklepy się nagle zapełniły towarami, co teraz może nie robi wrażenia, ale
    komuniści nie mogli tego dokonać przez 45 lat, zdusił też przy okazji
    gignatyczną inflację jaką pozostawiły po sobie rządy Rakowskiego,
    ustabilizował kurs złotówki tak że do dnia dzisiejszego można mieć w miarę
    zaufanie do tego pieniądza

    to wszystko amra wydaje Ci sie teraz naturalne, ale poprostu za młody jesteś
    by pamiętać czasy gdy wszystko załatwiało się w dolarach kupowanych
    nielegalnie pod pewexami - jeśli chcesz to zrozumieć co zrobił dla naszego
    kraju Balcerowicz to jedź na wycieczkę do krajów które w latach 90-tych
    miały podobny poziom rozwoju jak Polska, ale nie miały szczęścia i nie było
    u nich takiego Balcerowicza -
    Ukraina, Bułgaria, Rumunia -jedź zobacz i oceń sam

    do dziś pamietam minę znajomego który w czasach komuny żył z załatwiania
    ludziom lodówek, pralek, suszarek telewizorów (takim pośrednikiem był między
    sklepem a odbiorcą :-)))

    i był strasznie wkurzony na Balcerowicza bo stracił niezłe źródło dochodu