  • 1. Data: 2009-10-22 10:14:48
    Temat: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    jak słyszy się wwypowiedź jakiegoś posłą pis to ma się wrażenie że to jest
    według jakiej wewnętrznego sztempla... wszyscy wygłaszają płomienne mowy jak na
    wiecu rewolucujnym pełne jakiś patetycznych frazesów... zwrot dla dobra kraju
    musi byc użyty przynajmniej raz, no chyba że mowa o tych łobuzach
    platformersach... jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się
    ukończeniem przesadnej ilości szkół, ale to chyba nie powód by traktowac swój
    elektorat jak pełną młotownię... nawet taki Migalski jak szuka żony na łamach
    Faktu to pisze że musi ona spełniac wysokie standardy moralne he he...

  • 2. Data: 2009-10-22 10:29:39
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się
    > ukończeniem przesadnej ilości szkół

    link do statystyk?

    A czy zauważyłeś coś takiego: "Musimy wytłumaczyć Polakom", "Przekonamy
    Polaków", "Polacy na to zasługują", "zrobimy to dla dobra Polaków", itp. I
    kto to mówi?

    Dla mnie to brzmi jak mowa obcokrajowców do nas.

    kc

  • 3. Data: 2009-10-22 10:36:38
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

> [...]
    > kto to mówi?
    >
    > Dla mnie to brzmi jak mowa obcokrajowców do nas.

    patrz kto mówi "w tym kraju" jak tak szukasz

  • 4. Data: 2009-10-22 10:44:18
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    ..jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się ukończeniem przesadnej
    ilości szkół, ale to chyba nie powód by traktowac swój elektorat jak pełną
    młotownię...

    To prawda, że elektorat PIS-u nie grzeszy nadmiernym wykształceniem,
    szczególnie te hufce pod sztandarami o.Rydzyka, ale w gruncie rzeczy
    najważniejsze dla kraju i obywateli nie jest to co politycy mówią, ale to co
    robią.
    Skąd wynikał fenomen polityczny Andrzeja Leppera? Otóż idealnie wyczuwał on
    nastroje odsuniętych na boczny tor grup polskiego społeczeństwa i walił jak w
    bęben w tego sprzedawczyka i grabarza polskiej gospodarki.....L.Balcerowicza :-)

  • 5. Data: 2009-10-22 10:47:21
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > To prawda, że elektorat PIS-u nie grzeszy nadmiernym wykształceniem,
    > szczególnie te hufce pod sztandarami o.Rydzyka

    Nie zauważyłeś wyżej, że prosiłem o link do tych statystyk. Robicie tu
    propagandę na zasadzie rzucę gównem, a nuż się przyklei.

    kc

  • 6. Data: 2009-10-22 10:55:02
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:
> [...]
    > Faktu to pisze że musi ona spełniac wysokie standardy moralne he he...

    Dobrze, że słuchasz debat Sejmowych. Budująca i rzadka , jak na nasze
    warunki, postawa obywatelska.

    Ja też właśnie słucham. Debata właśnie toczy się na temat afery
    stoczniowej , której przecież nie było :)

    Zabawmy się wobec tego przez chwilę w posłów. Ty reprezentujesz PO, ja
    opozycję.

    Pytanie Opozycji:

    Proszę podać pełną nazwę, siedzibę i formę prawną inwestora z Kataru,
    który miał inwestować w Polskie stocznie. Jedno proste pytanie.

    Dla ułatwienia dodaje, że według ministra Grada, wszystkie informacje na
    ten temat znajdują się na stronie Ministerstwa i że nie chodzi o fundusz
    z Antyli, a faktycznie o podmiot z _Kataru_, który miał produkować statki.

    Odpowiedz PO....piłka po Twojej stronie Viper. Wysil się, jak przystało
    na światłego wyborcę europejskiej partii.

  • 7. Data: 2009-10-22 10:57:30
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zauważyłeś wyżej, że prosiłem o link do tych statystyk. Robicie tu
    > propagandę na zasadzie rzucę gównem, a nuż się przyklei.

    wy też więc nie bulgocz sie

  • 8. Data: 2009-10-22 11:00:52
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > wy też więc nie bulgocz sie

    A co masz mi w tej chwili do zarzucenia? Podać ci link do cytatów z szefa
    szefów, w których roi się od "Polaków"?

    kc

  • 9. Data: 2009-10-22 11:17:17
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > A co masz mi w tej chwili do zarzucenia? Podać ci link do cytatów z szefa
    > szefów, w których roi się od "Polaków"?

    możesz, ale po co:)
    przeciez mnie nie przekonasz do pis a ja Cie nie przekonam, że to większe
    nieszczęscie dla Polski niz PO:)

    PS
    było "prezes prezesów"
    gdzie jest szef to była okazja w wojsku sie dowiedzieć

  • 10. Data: 2009-10-22 11:18:17
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Proszę podać pełną nazwę, siedzibę i formę prawną inwestora z Kataru,
    > który miał inwestować w Polskie stocznie. Jedno proste pytanie.

    Nie rżnij głupa !!!
    Dlaczegóż to PIS-owska władza w ramach budowy IV RP nie sprzedała
    nierentownych stoczni, nie sprywatyzowała w szczycie koniunktury gospodarczej
    2005-2007 przynajmniej części nierentownych firm państwowych i nie nałożyła
    dodatkowych podatków na salony gier hazardowych ???