  • 11. Data: 2009-10-22 11:22:20
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > możesz, ale po co:)
    > przeciez mnie nie przekonasz do pis a ja Cie nie przekonam, że to większe
    > nieszczęscie dla Polski niz PO:)

    W moim katalogu chorób grypa jest sklasyfikowana jako groźniejsza niż
    cholera :)

    > PS
    > było "prezes prezesów"
    > gdzie jest szef to była okazja w wojsku sie dowiedzieć

    Nie byłem, bo mlaskam, kategoria D :)

    kc

  • 12. Data: 2009-10-22 11:24:41
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    ----

    > Nie rżnij głupa !!!
    > Dlaczegóż to PIS-owska władza w ramach budowy IV RP nie sprzedała
    > nierentownych stoczni, nie sprywatyzowała w szczycie koniunktury
    gospodarczej
    > 2005-2007 przynajmniej części nierentownych firm państwowych i nie nałożyła
    > dodatkowych podatków na salony gier hazardowych ???

    Bo PiS nie przypuszczało, że PO dfojdzie do władzy, dzięki czemu tacy jak ty
    mogą teraz mieć taki argument, że w 2005-2007 był szczyt koniunktury.

    kc

  • 13. Data: 2009-10-22 11:28:37
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:

> [...]
    > 2005-2007 przynajmniej części nierentownych firm państwowych i nie nałożyła
    > dodatkowych podatków na salony gier hazardowych ???

    Rżnięciem głupa jest z definicji nieumiejętność odpowiedzi na proste
    pytanie. Podpowiem Ci.

    Poprawna odpowiedz brzmi albo:

    1. Inwestorem był (i tu nazwa inwestora, siedziba i forma prawna),
    2. Nie było takiego inwestora,
    3. Nie wiem, więc jest afera, bo jako obywatel mam prawo to wiedzieć.

  • 14. Data: 2009-10-22 11:36:12
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >

    > Odpowiedz PO....piłka po Twojej stronie Viper. Wysil się, jak przystało
    > na światłego wyborcę europejskiej partii.

    no dobra, przekonałeś mnie... ten inwestor nie istniał... tylko nurtuje mnie
    jeden problem... ten nieistniejący inwestor wygrał przetarg i wpłacił wadium...
    które przepadło... nawet jak na nieistniejącego inwestora była to spora suma...
    jedyne wytłumaczenie że zrobił to dla jaj.... nie istniał, nic nie chciał
    kupic, ale chciał się zabawic... widzę że problem ten nurtuje też niektórych
    pisowskich geniuszy bo znaleźli rozwiązanie... wadium zostało po cichutku
    zwrócone... tylko że tego nijak nie dałoby się ukryc... poza tym wszystko mnie
    troszkę śmieszy... na świecie interesy robi się troszkę inaczej niż w Polsce...
    u nas o inwestorze chcielibyśmy wiedziec wszystko, nawet to jak często zdradza
    żonę... na świecie zwyczaje są troszkę inne... rzadko kiedy wiadomo czyje
    pieniądze są inwestowane... większośc przechodzi przez spółki o bardzo
    skomplikowanej strukturze... cały problem w tym, że ty jako Prawdziwy Polak
    myślisz po polsku...

  • 15. Data: 2009-10-22 11:48:57
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > kupic, ale chciał się zabawic... widzę że problem ten nurtuje też niektórych

    Wszystko to już było na grupie wyjaśniane (wiadomo kto wpłacił wadium,
    wiadomo, że MSWiA wydało zezwolenia na przejęcie nieruchomości na
    podstawie lipnych transakcji i nieaktualnych dokumentów - wszystko to
    wiadomo, tylko dobrze wykształceni wyborcy PO tego jakoś nie są w stanie
    zrozumieć, co ponownie potwierdza tezę Dorna o wykształciuchach)

    > pisowskich geniuszy bo znaleźli rozwiązanie... wadium zostało po cichutku
    > zwrócone... tylko że tego nijak nie dałoby się ukryc... poza tym wszystko mnie

    Co do wadium, to radzę ci nieco poczekać ...

    > troszkę śmieszy... na świecie interesy robi się troszkę inaczej niż w Polsce...

    Tu się zgadzamy. Rzeczywiści rząd który robił by tak interesy
    gdziekolwiek na świecie nie porządziłby zbyt długo.

> [...]
    > skomplikowanej strukturze... cały problem w tym, że ty jako Prawdziwy Polak

    Szczególnie, gdy chce się wyprać pieniądze z nielegalnego źródła.

  • 16. Data: 2009-10-22 11:51:12
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

[...]

    Odpowiem Ci tak jak to widzę: politycy PO nie są święci bo jest trudno być
    jednocześnie chodzącym aniołem i czynnym politykiem.

    Ale prawdziwą aferą były szkodliwe dla Polski, zarówno wewnątrz kraju jak i na
    arenie międzynarodowej, rządy koalicji PIS-Samoobrona-LPR-o.Rydzyk !!!
    Próba rozwalenia wszystkich niezależnych instytucji jak sądy, Trybunał Stanu i
    Trybunał Konstytucyjny.
    Mogę podać znacznie więcej przykładów ale lepiej zostawić IV RP tam gdzie od
    dwóch lat spoczywa - na śmietniku historii.

  • 17. Data: 2009-10-22 11:58:51
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > arenie międzynarodowej, rządy koalicji PIS-Samoobrona-LPR-o.Rydzyk !!!

    Możesz mieć taki pogląd, ale tej koalicji już nie ma od dwóch lat. Choć
    nie masz racji, to jednak nie rozmawiamy o historii.

    > Próba rozwalenia wszystkich niezależnych instytucji jak sądy, Trybunał Stanu i
    > Trybunał Konstytucyjny.

    Największym grzechem założycieli IIIRP był brak weryfikacji i
    prawdziwych reform powyższych instytucji. Zapłaciliśmy za to już bardzo
    dużo, a zapłacimy dużo więcej.

  • 18. Data: 2009-10-22 12:00:08
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniądze są inwestowane... większośc przechodzi przez spółki o bardzo
    > skomplikowanej strukturze... cały problem w tym, że ty jako Prawdziwy

    Może chodziło o to z tymi stoczniami ? (wadium to pikuś) :

    1. Stocznie sprzedane , czyli można ogłosić sukces rządu i obecnej ekipy
    2. Stocznie sprzedane, czyli wraca spokój społeczny i spokojnie się
    rozwijamy ... i wszystko byłoby ok
    ale momencik, odbyło się to przed wyborami do Europarlamentu, więc elektorat
    PO dostał pozytywnej motywacji, patrzcie jaki ten rząd prężny, no to
    głosujemy, natomiast przeciwnicy polityczni nie posiadali argumentu
    nieudolności obecnie rządzących w tym zakresie ... no i mieliśmy
    EUROWYBORY, wynik znamy .... po wyborach pojawia się jakiś list do
    Katarczyków, żeby nie kupować stoczni i już wtedy niektórzy próbowali używać
    tego jako argument do wycofania się inwestora, ciekawe kto ten list wysłał
    ???? ... potem mieliśmy aferę hazardową i później dowiedzieliśmy się jak
    naprawdę wyglądała ta profesjonalna sprzedaż stoczni... kto kogo tutaj
    oszukał ? .... zostali oszukani ludzie, my wszyscy .... jak się czuje teraz
    elektorat obecnie rządzących ????? ... pozdr :)

    ps. pamiętacie jak premier mówił, że odwoła grada jak nie dojdzie do skutku
    prywatyzacja a potem się rozmyślił.... ciekawe dlaczego ?

  • 19. Data: 2009-10-22 13:15:40
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się
    > ukończeniem przesadnej ilości szkół,

    A co ty wiesz? Skoro w podstawówce uczą, że poprawnie jest "liczba szkół"
    zamiast "ilość szkół", to co możesz wiedzieć o dalszej edukacji?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 20. Data: 2009-10-22 13:25:13
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > A co ty wiesz? Skoro w podstawówce uczą, że poprawnie jest "liczba szkół"
    > zamiast "ilość szkół", to co możesz wiedzieć o dalszej edukacji?

    Z PO chyba jesteś, taki wykształcony :). Patrz, ja głupi jełop nie zauważyłem

    kc