  • 31. Data: 2009-10-22 14:56:57
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Trykacie co tam sami namieszaliście i jak z 4 kartek projektu został jeden
    paragraf?
    A i Zytka za późno się w język ugryzła.
    Pokażmy wszystkich bo co wart Chlebuś to już jasne.
    :)))

    A jesli będzie postulat konfrontacji słowo vs słowo Kamiński Tusk, to ja
    postuluję zrobić konsultacje Palikota z Prezesem prezesów.
    Chodzą różni po sejmie i plotkuja a jedyny Palikot odważny. Niech się sprawa
    wyjaśni bo to meczace.

    Co do waszej interpretacji "prezesa prezesów", to zawsze i dawno był "mały
    prezes" i "duży prezes".
    I za ch... nie kojarze "prezesa prezesów" z określeniem "mały".
    Wesołe jak sie wkopali:)))

    No to chluuup!

  • 32. Data: 2009-10-22 16:01:06
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    > ilość vs liczba ma ew kretyńską wymowę jesli mówimy o ludziach, reszta to
    > tam mało ważne

    Może sie nie znam.Ale w sprawie hazardowej i stoczniowej to PO ciula naród.I
    chyba wykształcenie PIS nie ma tu nic do rzeczy.
    Polacy sie znają na hazardzie i oszustwach wiec PO ok.

    pozdrawiam stary

  • 33. Data: 2009-10-22 16:49:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Samo wyksztalcenie i inteligencja to za malo. Historia znala wielu
    wyksztalconych ludzi, ktorzy zrobili duzo zlego. Wazne sa tez intencje,
    honor, prawdomownosc i sporo innych cech, ktorych nie rozdaja wraz z
    dyplomami wyzszych uczelni.

    D.

  • 34. Data: 2009-10-22 16:54:22
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Broniac Grada sam sie osmieszasz. Kolo jest juz spalony, plecie facet bez
    sensu, a Ty mu wtorujesz. Trzeba wiedziec XXL kiedy zaczyna sie brnac w
    gowno ale jak wiemy nie masz takiej umiejetnosci. Raz obrany kierunek
    trzymasz juz na zawsze.

    BTW nie wiem dlaczego mowi sie o jakiejs prywatyzacji stoczni. Przeciez to
    nic innego jak wyprzedaz majatku stoczni na rozkaz UE ale slowo
    "prywatyzacja" brzmi lepiej, a barany to lykaja.

    D.

  • 35. Data: 2009-10-22 18:15:58
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > naród.I chyba wykształcenie PIS nie ma tu nic do rzeczy.
    > Polacy sie znają na hazardzie i oszustwach wiec PO ok.

    ja wiem jedno, zarówno w sprawie hazardowej jaki i w sprawie stoczni -
    śmierdząco było za LSD, PIS i teraz to samo.
    Chciałbym poznac wszystkie wałki ale LSD z najbiższym swym koalicjantem
    PISEM stają na uszach, zeby to przykryć.

  • 36. Data: 2009-10-22 18:18:23
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    BTW nie wiem dlaczego mowi sie o jakiejs prywatyzacji stoczni. Przeciez to
    nic innego jak wyprzedaz majatku stoczni na rozkaz UE ale slowo
    "prywatyzacja" brzmi lepiej, a barany to lykaja.

    Ponieważ nie rozumiesz podstawowych pojęć i praw ekonomicznych to trudno,
    żebyś zrozumiał co to jest i po co jest prywatyzacja stoczni i dlaczego tak
    trudno znaleźć inwestora gdy nie ma popytu na statki.

    Nie rozumiesz także, że nierentowne stocznie pochłaniają co roku gigantyczne
    pieniądze podatników na swoje przetrwanie.
    Astrologia finansowa to za mało, żeby oceniać makroekonomię i politykę
    gospodarczą.

  • 37. Data: 2009-10-22 18:25:46
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    UE kazala nam sprzedac majatek stoczni, a Ty dalej gadasz o jakiejs
    prywatyzacji.

    Skoro nie ma popytu na statki, to dlaczego kupujemy je teraz w Chinach?

    D.

  • 38. Data: 2009-10-22 18:43:42
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > UE kazala nam sprzedac majatek stoczni, a Ty dalej gadasz o jakiejs
    > prywatyzacji.
    >
    > Skoro nie ma popytu na statki, to dlaczego kupujemy je teraz w Chinach?

    brak popytu nie oznacza braku transakcji na rynku, to raczej wiemy z
    doświadczenia

  • 39. Data: 2009-10-22 19:22:35
    Od: "stary" <k...@w...pl>

> [...]
    > Chciałbym poznac wszystkie wałki ale LSD z najbiższym swym koalicjantem
    > PISEM stają na uszach, zeby to przykryć.

    A ja chciałby poznać teraźniejsza afere hazardową.Przecież o nia sie
    rozchodzi.Albo chodzi o to zeby rozmyć afere z PO?

    pozdrwaiam stary

  • 40. Data: 2009-10-22 19:53:19
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

> [...]
    > nic innego jak wyprzedaz majatku stoczni na rozkaz UE ale slowo
    > "prywatyzacja" brzmi lepiej, a barany to lykaja.

    Tu kolejny przykład. Dieter to socjalista jak z definicji. Nie zajmuje się
    tym czy pozbyć się nierentownego interesu, czyli żeby ciąć straty odpalić
    SL. SL stosuje tylko na swoim portfelu w handlu na forex. Jako obywatel
    zajmuje się tym jak nazwać pozbywanie się firm, które powiększają długi.
    Ważne jest czy to jest prywatyzacja czy wyprzedaż. Dla Olszewskiego co jest
    najważniejsze? Czy kupiec był czy go nie było. Kto wpłacił wadium i je
    zostawił? Nie jest istotne co zrobić by coś co przynosiło straty zaczęło
    przynosić zyski. Podatki od nieruchomości, VAT i dochodowy. To jest ważne?
    Nie. Dlaczego zadłużenie RP ma spadać? To są aktywni wyborcy. Ludzie
    wyrobieni ekonomicznie i politycznie. Jak wyborcy nie dbają o swoje
    pieniądze to wybrani przez nich politycy za nich dbać o to nie będą.