  • 41. Data: 2009-10-22 20:01:04
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    "pluszowy =?UTF-8?B?bWnFmyI=?= <s...@g...pl> wrote:

    > 2. Stocznie sprzedane, czyli wraca spokój społeczny i spokojnie się
    > rozwijamy ... i wszystko byłoby ok
    > ale momencik, odbyło się to przed wyborami do Europarlamentu, więc
    > elektorat PO dostał pozytywnej motywacji, patrzcie jaki ten rząd prężny,
    > no to głosujemy,

    Naprawdę myślisz, że wyborca głosujący na PO do PE w Kielcach, Częstochowie,
    Łodzi czy Rzeszowie zrobił to dlatego, że Tusk powiedział, że sprzedał
    stocznie? Naprawdę tak myślisz czy tylko tak piszesz? Rzeczywiście myślisz,
    że gdyby Tusk tego nie powiedział to PiS wzięłoby 25 mandatów w tych
    wyborach?

  • 42. Data: 2009-10-22 20:11:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ważne jest czy to jest prywatyzacja czy wyprzedaż. Dla Olszewskiego co
    > jest
    > najważniejsze? Czy kupiec był czy go nie było. Kto wpłacił wadium i je
    > zostawił? Nie jest istotne co zrobić by coś co przynosiło straty zaczęło
    > przynosić zyski. Podatki od nieruchomości, VAT i dochodowy. To jest ważne?
    > Nie. Dlaczego zadłużenie RP ma spadać? To są aktywni wyborcy. Ludzie
    > wyrobieni ekonomicznie i politycznie. Jak wyborcy nie dbają o swoje
    > pieniądze to wybrani przez nich politycy za nich dbać o to nie będą.

    W Twojej wypowiedzi niestety nie widzę "wroga", którego można skopać,
    opluć albo chociaż przypisać do znienawidzonej "opozycji". Kogo to
    interesuje?

    --
    marfi

    PS. IMO masz rację.

  • 43. Data: 2009-10-22 20:12:19
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Samo wyksztalcenie i inteligencja to za malo. Historia znala wielu
    > wyksztalconych ludzi, ktorzy zrobili duzo zlego. Wazne sa tez intencje,
    > honor, prawdomownosc i sporo innych cech, ktorych nie rozdaja wraz z
    > dyplomami wyzszych uczelni.
    >
    > D.

    intencje... honor... prawdomownosc... etc... sek w tym taki ze ktokolwiek owe
    cechy posiadajacy nie ma najmniejszych... najmniejszych... szans zaistniec...
    gowno zawsze na wierzch wyplywa... a ogolnie rozumiany narod jest zbyt
    leniwy... moze i otepialy... aby zadac sobie trud poszukac glebiej... dotyczy
    nie tylko kraju nad wisla...

    pzdr

  • 44. Data: 2009-10-22 20:21:20
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Z Twojej wypowiedzi wynika, ze wszystko w Polsce bylo nierentowne i dlatego
    to sprzedano, od energetyki przez cukrownie, cementownie do bankow. Majac
    niedochodowy biznes wynajalbym po prostu dobrego zarzadzajacego i dobrze go
    zmotywowal, a nie od razu opierdalalbym wszystko za poldarmo, szczegolnie,
    ze banki, energetyka czy stocznie to jakby nie patrzec kluczowe sprawy. Po
    jaka cholere prywatyzowac GPW? Sprzedac mozna tylko raz, kasa sie rozejdzie
    na latanie dziury budzetowej, a reszte wezma posrednicy. Jak to mowia: tyle
    wolnosci ile wlasnosci.

    D.

  • 45. Data: 2009-10-22 20:24:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Niestety jest tak jak piszesz. Gawiedz zawsze kupuje marzenia sprzedawane
    przez rozne smieci w kampaniach wyborczych.

    D.

  • 46. Data: 2009-10-22 20:27:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >na latanie dziury budzetowej, a reszte wezma posrednicy. Jak to mowia: tyle

    Skup się na stoczni i wytłumacz dlaczego to "kluczowa sprawa" ?

    --
    marfi

  • 47. Data: 2009-10-22 20:35:36
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > na latanie dziury budzetowej, a reszte wezma posrednicy. Jak to mowia: tyle

    http://www.nytimes.com/2006/01/04/business/worldbusi
    ness/04iht-alstom.html

    zobacz prosze co to byl za projekt queen mary 2... dla francuskiej firmy
    stocznie to byla jedna z trzech glownych galezi biznesu... zarazem jedyna
    ktora ciagnela w dol balance sheet... a teraz czym sie rozni alstom od ktorejs
    tam rp...

    pzdr

  • 48. Data: 2009-10-22 21:03:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

> [...]
    > Sprzedac mozna tylko raz, kasa sie rozejdzie na latanie dziury budzetowej,
    > a reszte wezma posrednicy. Jak to mowia: tyle wolnosci ile wlasnosci.

    Poglądy jakie masz to Twoja sprawa i Twoje prawo. Ja tylko twierdzę, że
    konsekwencja takich poglądów jest wzrost długu RP. Jakie wnioski z mojego
    listu wyciągasz to też Twoja sprawa. Dla mnie kluczowa sprawa to zysk, a dla
    ciebie cukrownia i cementownia czy stocznia. Tu się różnimy. Ja umiem
    przetrwać gdy mam zysk, a jak zysk jest duży to są okresy, że popuszczę
    pasa. Ty widzisz swoje szanse w posiadaniu cukrowni cementowni i stoczni
    oraz hut i kopalń. Twój wybór. Co do prywatyzacji GPW to nie mam zdania bo
    nie mam danych. Z tego co wiem i rozumiem to przez cały czas jest wyścig o
    rynek. Z państwową GPW nie chcą robić interesów. Dziś jest tak jak widzimy,
    ale za pięć lat zyski nie będą takie duże gdy konkurencja urośnie w siłę. Co
    zrobiła giełda we Wiedniu? Do tej pory to była mniejsza giełda od
    warszawskiej. A teraz jak jest? Przy dobrym zarządzaniu prywatnym, a nie
    urzędniczym podatki od tej działalności będą większe niż dzisiejsze wraz z
    zyskami. Moje zdanie jest takie. I na koniec podaj mi ile Ty zarobiłeś na
    tym, że Polska miała stocznie. Do czego Ci te stocznie potrzebne? Szwajcarzy
    nie mają ani jednej stoczni i jakoś dają radę. Musisz mieć stocznie?

  • 49. Data: 2009-10-22 21:07:48
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "stary"

    > A ja chciałby poznać teraźniejsza afere hazardową.Przecież o nia sie
    > rozchodzi.Albo chodzi o to zeby rozmyć afere z PO?

    Ja nie wiem o co chodzi PO ale chciałbym poznac wszystkie wałki w tym
    temacie.
    Ty tylko PO, a ja także LSD i PIS.

  • 50. Data: 2009-10-22 21:13:01
    Od: "skippy" <...@n...ma>

> [...]
    >na latanie dziury budzetowej, a reszte wezma posrednicy. Jak to mowia: tyle

    Państwowe powinny być słuzby, wojsko i urzędy.
    Koniec kropka.