  • 51. Data: 2009-10-22 21:20:00
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Państwowe powinny być słuzby, wojsko i urzędy.
    > Koniec kropka.

    Takie jest twoje zdanie. Większość ma troszkę inny pogląd. Państwo ma płacić
    za wszystko. Jak za dużo deszczu spadnie i jak wiatr jest za silny, za
    wszystko. Płaci za urodzenie, za uczenie, za leczenie, za emeryturę. Zagląda
    wszędzie i wie o wszystkim. Ma być odpowiedzialne za wszystko. Tak lubimy i
    chcemy.

  • 52. Data: 2009-10-22 21:36:12
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zagląda
    > wszędzie i wie o wszystkim. Ma być odpowiedzialne za wszystko. Tak lubimy

    Tak chcą Ci którzy nie byli zmuszeni sami dbać o wszystko tylko sie nauczyli
    że coś się należy gratis.
    Plus cała okołopolityczna orbita mnożąca regularnie byty urzędnicze i
    komplikująca prawodastwo, co zapewnia dalsze mnożenie tychże.

    Stąd też pierwszy raz w zyciu nie pójde na wybory parlamentarne bo to nie ma
    sensu, to nic nie zmieni.
    Klasa polityczna oprócz drobnych utarczek pod publiczke robi swój deal.
    Mam tego swiadomość, zgadzam sie z tym i nie bede jak kretyn brał udziału w
    militaryzacji zycia społecznego polegającej m.in. na piętnowaniu nie
    chodzących na wybory.
    Coś mi to przypomina.
    Niech robią swoje, niech ich nie bedzie w mediach i niech pozwola mi
    uczciwie robić swoje.

    Na prezydenckie natomiast pójdę, jeśli wsród przypadkiem kandydatów trafi
    się jakiś zakłamany debil.
    Chciałbym w Świeta jeść spokojnie a nie dławić się jedzeniem przy jakichś
    bezsensownych pojękiwaniach z telewizora zwanych orędziem.

  • 53. Data: 2009-10-22 21:52:42
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > Chciałbym w Świeta jeść spokojnie a nie dławić się jedzeniem przy jakichś
    > bezsensownych pojękiwaniach z telewizora zwanych orędziem.

    W polskiej ordynacji nie pójście na wybory to glosowanie na zwycięską
    partię. Ja mam wyłączony telewizor w święta. Tobie się zepsuł wyłącznik?

  • 54. Data: 2009-10-22 21:59:41
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > W polskiej ordynacji nie pójście na wybory to glosowanie na zwycięską
    > partię.

    Trudno, jak zagłosuje na niezwycięska to i tak wygra zwycięska.
    A na zwycieską nie muszę głosować z definicji.

    > Ja mam wyłączony telewizor w święta.

    Ja nie przez cały czas.

    >Tobie się zepsuł wyłącznik?

    Raz sie zepsuł, tak.
    Nie mogłem włączyć.

  • 55. Data: 2009-10-22 22:53:12
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:
    > Ważne jest czy to jest prywatyzacja czy wyprzedaż. Dla Olszewskiego co jest
    > najważniejsze? Czy kupiec był czy go nie było. Kto wpłacił wadium i je
    > zostawił? Nie jest istotne co zrobić by coś co przynosiło straty zaczęło
    > przynosić zyski. Podatki od nieruchomości, VAT i dochodowy. To jest ważne?
    > Nie. Dlaczego zadłużenie RP ma spadać? To są aktywni wyborcy. Ludzie
    > wyrobieni ekonomicznie i politycznie. Jak wyborcy nie dbają o swoje
    > pieniądze to wybrani przez nich politycy za nich dbać o to nie będą.

    Przypominam wykształconym europejczykom ten drobny szczegół, że jedyną
    polską stocznią sprywatyzowaną skutecznie jest i nadal pozostaje
    stocznia Gdańsk. Przypadkowo zdarzyło się to za poprzedniego rządu ! Nie
    pasuje do obrazka ? Ot pech :)

    Reasumując:

    A. Za rządów SLD nastąpiła renacjonalizacja stoczni Szczecin (nawiasem
    mówiąc wszystko wskazuje na to, że aferalna)

    B. Za rządów PIS prywatyzacja - stoczni Gdańsk

    C. Za rządów PO mistyfikacja i kompromitacja

    Przynajmniej jak do tej pory.

  • 56. Data: 2009-10-23 05:16:15
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > A. Za rządów SLD nastąpiła renacjonalizacja stoczni Szczecin (nawiasem
    > mówiąc wszystko wskazuje na to, że aferalna)

    tak

    > B. Za rządów PIS prywatyzacja - stoczni Gdańsk

    zaślepienie, bo jak inaczej to nazwać

  • 57. Data: 2009-10-23 06:23:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 18:49:10 +0200, Dieter napisał(a):

    > Samo wyksztalcenie i inteligencja to za malo. Historia znala wielu
    > wyksztalconych ludzi, ktorzy zrobili duzo zlego. Wazne sa tez intencje,
    > honor, prawdomownosc i sporo innych cech, ktorych nie rozdaja wraz z
    > dyplomami wyzszych uczelni.

    Polityka przyciąga określony typ ludzi i raczej nie są to Ci, o których
    piszesz, bo oni zazwyczaj dbają o swoje dobre imię, szacunek i reputację.

    --
    xbartx

  • 58. Data: 2009-10-23 06:34:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 23:36:12 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > Mam tego swiadomość, zgadzam sie z tym i nie bede jak kretyn brał
    > udziału w militaryzacji zycia społecznego polegającej m.in. na

    Ja nigdy nie byłem i jakoś żyję, ale od czasu do czasu można się przejść
    i zaznaczyć wszystkich ;)

    --
    xbartx

  • 59. Data: 2009-10-23 06:52:56
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    > Naprawdę myślisz, że wyborca głosujący na PO do PE w Kielcach,
    > Częstochowie,
    > Łodzi czy Rzeszowie zrobił to dlatego, że Tusk powiedział, że sprzedał
    > stocznie? Naprawdę tak myślisz czy tylko tak piszesz? Rzeczywiście
    > myślisz,
    > że gdyby Tusk tego nie powiedział to PiS wzięłoby 25 mandatów w tych
    > wyborach?

    elektorat PO to taki wrzący tygiel, bardzo niestabilny, taki wulkan.
    Wmówiono im że są mądrzy, naobiecywano, naszuto na niedoszłego
    koalicjanta... i ten elektorat "chwyci" wszystko co będzie chociażby
    namiastką sukcesu rządzenia obecnej ekipy.... Ponadto protesty stoczniowców
    przed Eurowyborami, których media nie mogłyby ukryć mogły spowodować
    protesty innych grup społecznych bardzo niezadowolonych z rządów obecnej
    ekipy(spust uwalniający ogólne niezadowolenie, naobiecywali wszystkim
    duuuużo), no i wtedy wynik wyborów mógłby być inny... pozdr :)

  • 60. Data: 2009-10-23 07:08:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

> [...]

    > wszystkim duuuużo), no i wtedy wynik wyborów mógłby być inny... pozdr :)

    Patrz pytanie było proste. Czy naprawdę myślisz, że jeżeli Tusk nie
    powiedziałby o tym, że stocznie są sprzedane albo powiedziałby, że nikt nie
    chce kupić stoczni pod warunkiem produkcji statków, to PO przegrałaby wybory
    do PE. Naprawdę tak myślisz, że to co powiedział Tusk miało istotny wpływ na
    wynik wyborów? Umiesz bez bajdurzenia odpowiedzieć na takie pytanie?