  • 81. Data: 2009-10-23 11:48:27
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Chyba nie zrozumiales sensu mojej wypowiedzi - jak zwykle z reszta.

    Najwieksze smieci na gorze wladzy za czasow Hitlera byly swietnie
    wyksztalcone, a jak to sie skonczylo to chyba kazdy wie, nawet Ty. Kapujesz
    o co mi chodzilo? Sama wiedza to za malo zeby zmieniac swiat na plus.
    Podobnie z reszta jest na gieldzie, gdzie maklerzy i inni spece z fundow
    topia kase, a przeciez lby maja nabite teoria pod korki.

    Wezmy takiego Reagana, prostego faceta-aktora, z ktorego tak sie elity
    nasmiewaly po jego wyborze na prezydenta. Jakby nie patrzec wspominany jest
    dzisiaj jako jeden z lepszych prezydentow, czego np. nie mozna powiedziec o
    swietnie wyksztalconym Bushu.

    BTW: Cos Ty sobie upierdolil w tym pustym lbie z ta astrologia? W kazdym
    poscie o niej piszesz. Nie dla psa kielbasa, za cienki jestes zeby cos z
    niej zakumac.

    Dla przypomnienia, bo widze, ze pamiec masz krotka. To Twoje bzdury z
    06.01.09 XXL:

    "Trudno uwierzyć, że rynek będzie z niewielkimi korektami rósł przez
    najbliższe 9 miesięcy a tak wynika z prognozy Dietera.
    XXL "

    Buty czyscic.

    D.

  • 82. Data: 2009-10-23 11:51:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Hitlerowcy = Niemcy. Nazywajmy rzeczy po imieniu: Polske napadly Niemcy, a
    nie zadni Nazisci jak to sie teraz wmawia swiatu. Tez masz juz wyprany mozg
    z tego co widze.

    D.

  • 83. Data: 2009-10-23 13:07:24
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    > szkoda czasu nie chce mi sie tego czytać
    > ja bym chciał poznać całość wałka a Tobie zalezy na skopaniu PO i
    > nieruszaniu koalicji LSD-PIS
    > tu lezy sedno

    Szkoda że ci sie nie chce czytać.Ja tam nie jestem ani za PO ani za PIS.Wiem
    że afera hazardowa ujawniona była w PO i tyle

    pozdrawiam stary

  • 84. Data: 2009-10-23 14:19:15
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "stary"

    > Wiem że afera hazardowa ujawniona była w PO i tyle

    no to szkoda że Ci sie nie chce czytać, bo była tez ujawniona w LSD a numer
    z usunieciem zapisu 10% także w PIS i tyle. takie podejście upewnia mnie że
    chodzi Ci o ochrone koalicji LSD-PIS i dowalenie PO, a nie o prawde o
    całości wałka

  • 85. Data: 2009-10-25 05:26:28
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Bo PiS nie przypuszczało, że PO dfojdzie do władzy, dzięki czemu tacy jak
    > ty
    > mogą teraz mieć taki argument, że w 2005-2007 był szczyt koniunktury.

    Nie, PiS to partia bylych dzialaczy PZPR o endeckich pogladach
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Partyzanci_(frakcja_PZP
    R).
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Natoli%C5%84czycy

    To jest ten sam styl mowienia co w latach 1949-56
    Leszek

  • 86. Data: 2009-10-25 05:42:44
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    http://www.polonica.net/chamy_i_zydy.htm
    http://www.abcnet.com.pl/node/2339
    http://www.abcnet.com.pl/node/2340

  • 87. Data: 2009-10-25 07:51:47
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

> [...]
    R).
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Natoli%C5%84czycy
    >
    > To jest ten sam styl mowienia co w latach 1949-56

    Tak to napisałeś, że pod tymi adresami szukałem nazwisk tych działaczy, ale
    nie ma.
    Nie mam nic przeciwko endecji, ale bardziej z endecją kojarzyłem LPR

    Wszystko pomieszane. Ale trochę mi uporządkowałeś.

    PiS - partyzanci, natolińczycy
    PO - puławianie

    Dobrze kombinuję?

    pozdrawiam
    kc

  • 88. Data: 2009-10-25 09:32:18
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

    > Nie mam nic przeciwko endecji, ale bardziej z endecją kojarzyłem LPR

    A to dałeś się nieźle nabrać.
    Poszukaj w gógle haseł gdzie jest łącznie M.Giertych i Jaruzelski.

    LPR to po prostu jeden ze sposobów na uprawianie polityki, a nie jakaś tam
    endecja.

  • 89. Data: 2009-10-25 09:55:22
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > Poszukaj w gógle haseł gdzie jest łącznie M.Giertych i Jaruzelski.
    >
    > LPR to po prostu jeden ze sposobów na uprawianie polityki, a nie jakaś tam

    Też wybrał "mniejsze zło" :). Narodowiec przecież; nie będzie ruski pluł nam
    w twarz.

    kc

  • 90. Data: 2009-10-26 08:44:08
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > PiS - partyzanci, natolińczycy
    > PO - puławianie
    >
    > Dobrze kombinuję?

    Tak, to znaczy ich wnuki i prawnuki. Przeczytales "Zydy i chamy" to ten sam
    kierunek myslenia i dzialania co w latach 1956-1968 i 1970-1989.. Najpierw
    euforia z powodu zmian ustrojowych, a potem proba wprowadzenia dyktatury

    Leszek