  • 21. Data: 2009-10-30 08:43:59
    Temat: Re: Czy podgl?d salda bez wyp3aty gotówki jest transakcj??
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message
    news:hce73q$2cv$1@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2009-10-29 14:36, marko1a stwierdził, że:
    >
    > Owszem, sprawdzenie salda jest transakcją.

    Moze i jest, ale jest to chore, by za to pobierac jakiekolwiek oplaty!
    Tak samo jak kozystanie w bankomacie. Po to bank daje karte by bylo banku
    wygodnie i powinien umozliwoc wyplate swoich srodkow kompletnie za darmo.
    Ta dyskusja jest czysto akademicka, na zasadzie: czy oddychanie ma wplyw na
    zuzywane powietrze i czy powinno byc platne...
    Zamiast rozczasac czy wyswietlenie salda to transakcja nalezy ganic banki za
    to, ze za to pobieraja oplaty tak samo jak za to, ze ludzie wyciagaja
    pieniadze z bankomatu.

  • 22. Data: 2009-10-30 10:29:16
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Wypłata jest transakcją ale sprawdzenie salda już nie.
    Kupienie usługi sprawdzenia salda już transakcją jest.

  • 23. Data: 2009-10-30 17:02:08
    Temat: Re: Czy podglÄ?d salda bez wypĹ?aty gotĂłwki jest transakcjÄ??
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    marko1a napisal(a):

    > Odpytanie salda to wymiana danych.

    to też.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 24. Data: 2009-10-30 17:02:09
    Temat: Re: Czy podgląd salda bez wypłaty gotówki jest transakcją??
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    marko1a napisal(a):

> [...]

    porównujesz do złego przykładu, mille+cash4you to naprawdę złe połączenie:)
    W takim Aliorze można było (może i można nadal?) robić to co wymieniłeś
    za darmo. W Polsce! :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 25. Data: 2009-10-30 17:02:09
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    marko1a napisal(a):

    > Według mnie w ekonomii transakcja ma tylko jedno znaczenie - przepływ środków.
    > Wyciąg z banku to wyciąg finansowy a nie działania na bazach danych.

    o dobrze napisałeś:) według Ciebie. A według mille jest tak, jak w regulaminie
    i umowie którą dają do podpisania.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 26. Data: 2009-10-30 17:08:01
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Zbylut wrote:

    > porównujesz do złego przykładu, mille+cash4you to naprawdę złe
    > połączenie:) W takim Aliorze można było (może i można nadal?) robić to co
    > wymieniłeś za darmo. W Polsce! :)

    W Polsce i na świecie! ;)

    --
    in

  • 27. Data: 2009-10-30 18:40:15
    Temat: Re: Czy podgl?d salda bez wyp3aty gotĂłwki jest transakcj??
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > o dobrze napisałeś:) według Ciebie. A według mille jest tak, jak w
    > regulaminie
    > i umowie którą dają do podpisania.

    Tak się składa że w umowie i regulaminie nie jest określone co jak ma się
    nazywać w wyciągach bankowych.
    Chyba w żadnym banku. To jest ich radosna twórczość.

    Marek

  • 28. Data: 2009-10-30 19:15:00
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    marko1a napisal(a):

    > Tak się składa że w umowie i regulaminie nie jest określone co jak ma się
    > nazywać w wyciągach bankowych.
    > Chyba w żadnym banku. To jest ich radosna twórczość.

    ale jak w toip jest oplata za sprawdzenie salda i ktoś sobie je sprawdzi,
    to ma zapłacić i już a nie dywagować

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 29. Data: 2009-10-30 19:17:40
    Temat: Re: Czy podgl?d salda bez wyp3aty gotÄ?Ĺ?wki jest transakcj??
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > ale jak w toip jest oplata za sprawdzenie salda i ktoś sobie je sprawdzi,
    > to ma zapłacić i już a nie dywagować

    Ale ja od początku przeciez piszę że nie sprawdzałem salda. Kumasz ? Dlatego
    byłem w banku z reklamacją. Kumasz?
    Wysil się trochę i przeczytaj co było wcześniej pisane.

    Marek

  • 30. Data: 2009-10-30 19:49:23
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    marko1a napisal(a):

    > Ale ja od początku przeciez piszę że nie sprawdzałem salda. Kumasz ? Dlatego
    > byłem w banku z reklamacją. Kumasz?
    > Wysil się trochę i przeczytaj co było wcześniej pisane.

    sprawdzałeś lub nie, bo mogłeś naciąć się na pułapkę c4y i tego nie zauważyć.

    --
    pozdrawiam, Zbylut