  • 11. Data: 2007-12-19 08:08:32
    Temat: Re: Czy powinienem się leczyć z paranoi?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 18 Dec 2007 09:25:35 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski

    >pani zabroniła. To umowa bankowa i wara mi od niej :-)
    >Poza tym - jak już wspomniałem - informacja, że "nic nie dopiszą" była
    >od pani, która "nie ma prawa podejmować decyzji w imieniu banku".

    No to jak nie ma prawa, to zabraniać też nie.
    Wykreślasz i tyle.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 12. Data: 2007-12-19 09:43:44
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 19 Gru, 09:06, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > On Tue, 18 Dec 2007 06:20:10 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski

    > A jaki problem przekreślić te kropki i parafować?

    pani z banku odmówiła. Pewnie mógłbym to zrobić mimo to, ale zapewne
    usłyszałbym, że bank tego nie podpisze albo wydrapałaby mi oczy :-)

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2007-12-19 09:46:13
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 19 Gru, 09:07, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > On Tue, 18 Dec 2007 07:51:24 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski

    > Zrób kopię tego, co podpisałeś.

    Wniosku? A po co?
    Umowy nie podpisałem, a zresztą nie wiem, czy dostałbym kopię umowy po
    jej podpisaniu przeze mnie, a przed podpisaniem przez bank.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2007-12-19 09:49:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Gru, 10:43, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > pani z banku odmówiła. Pewnie mógłbym to zrobić mimo to, ale zapewne
    > usłyszałbym, że bank tego nie podpisze albo wydrapałaby mi oczy :-)

    Ja w takich przypadkach bez pytania "zetuje" watpliwe miejsca.

  • 15. Data: 2007-12-19 10:14:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 19 Dec 2007 01:46:13 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski

    >Wniosku? A po co?

    Po to, że jeśli coś dopiszą, to masz jak uprawdpopodobnić to
    dopisanie.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 16. Data: 2007-12-19 10:14:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 19 Dec 2007 01:43:44 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski

    >pani z banku odmówiła. Pewnie mógłbym to zrobić mimo to, ale zapewne
    >usłyszałbym, że bank tego nie podpisze albo wydrapałaby mi oczy :-)

    Czego odmwiła? Toż Ty wykreślasz i parafujesz.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 17. Data: 2007-12-19 10:17:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 19 Gru, 11:14, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > On Wed, 19 Dec 2007 01:46:13 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski

    > Po to, że jeśli coś dopiszą, to masz jak uprawdpopodobnić to
    > dopisanie.

    Ale we wniosku nie ma nic na temat postanowień umowy. Innymi słowy: z
    kopii wniosku nie mógłbym dowieść jaka była treść umowy.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2007-12-19 10:24:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    > Czego odmwiła? Toż Ty wykreślasz i parafujesz.

    Masz rację. Ale już mi się nie chce tam wracać. A do tego dziś
    zadzwoniłem i się dowiedziałem, że skoro odmówiłem podpisania tej
    umowy, to pani wycofała wniosek i musiałbym go złożyć jeszcze raz.

    Przyznam się, że coraz większą ochotę mam wskazać pracodawcy inny
    numer rachunku do przelewania pensji, bo co innego czytać o "małej
    elastyczności" mBanku, a co innego jej doświadczyć na własnej skórze.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2007-12-19 10:59:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 19 Dec 2007 02:17:28 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski

    >Ale we wniosku nie ma nic na temat postanowień umowy. Innymi słowy: z
    >kopii wniosku nie mógłbym dowieść jaka była treść umowy.

    Ależ mógłbyś dowieść na co się zgadzałeś.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 20. Data: 2007-12-19 11:00:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 19 Dec 2007 02:24:07 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski

    >Przyznam się, że coraz większą ochotę mam wskazać pracodawcy inny
    >numer rachunku do przelewania pensji, bo co innego czytać o "małej
    >elastyczności" mBanku, a co innego jej doświadczyć na własnej skórze.

    mBank to dobry bank do przyjmowania kasy przelewami i wysyłania kasy w
    świat przelewami + wypłacanie z bankomatu. Tyle i koniec.
    Reszta w innych bankach. A kredyt, czy karta kredytowa ZAWSZE w innym
    banku niż rachunek podstawowy.
    --
    ___________/ GG: 3524356