  • 1. Data: 2010-05-12 10:26:10
    Temat: Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
    Od: "XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Czy kandydat PIS-u w wyborach prezydenckich J.Kaczyński ma jakikolwiek spójny
    i sensowny program dla Polski i Polaków w XXI wieku?

    Poza hasłami prezesa PIS o "odbudowaniu polskiego patriotyzmu" oraz ogólnikami
    typu "kontynuowanie dzieła tragicznie zmarłego brata" nie słyszałem ani
    jednego zdania J.Kaczyńskiego na temat gospodarki, prywatyzacji, reformy
    finansów publicznych, podatków itp.

    Czy można wygrać wybory prezydenckie nie mając programu ???

  • 2. Data: 2010-05-12 10:36:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > prywatyzacji, reformy finansów publicznych, podatków itp.
    >
    > Czy można wygrać wybory prezydenckie nie mając programu ???

    Czy można wymyślić liberum veto? Czy można tak rządzić państwem by rozebrali
    go sąsiedzi na wiele set lat? Bo 1939 to 4 rozbiór Polski. W Polsce
    mieszkają zdolni ludzie. Zdolni do wszystkiego.

  • 3. Data: 2010-05-12 10:38:30
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Proszę podaj postulaty gospodarcze, prywatyzacyjne, dotyczące reformy
    finansów publicznych, podatków itp. Komorowskiego, chętnie się zapoznam.

  • 4. Data: 2010-05-12 10:48:29
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Czy można wymyślić liberum veto? Czy można tak rządzić państwem by rozebrali
    go sąsiedzi na wiele set lat? Bo 1939 to 4 rozbiór Polski. W Polsce
    mieszkają zdolni ludzie. Zdolni do wszystkiego.

    Czy możesz rozwinąć swoje tezy? Bo nie wiem co ma wspólnego 1939r. z kampanią
    wyborcza A.D. 2010 ???

  • 5. Data: 2010-05-12 10:54:38
    Temat: Re: Czy prezydentem Polski mo?e byae kandydat bez programu ?
    Od: Robert <w...@w...pl>

    On 2010-05-12 12:38, DJ(Dominik) wrote:
    > Prosze podaj postulaty gospodarcze, prywatyzacyjne, dotycz?ce reformy
    > finansów publicznych, podatków itp. Komorowskiego, chetnie sie zapoznam.

    Ojj.. kierujecie się postulatami i programem ?
    Mało już wyborów parlamentarnych i prezydenckich w życiu przeżyliście ?

    RM.

  • 6. Data: 2010-05-12 11:01:42
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    Przecież wszystkie te ugrupowania polityczne tak naprawdę nie mają żadnych
    programów. Cały ten bełkot o ich rzekomych zamierzeniach ma tylko jedno
    zadanie &#8211; pozyskać głosy wyborców.
    Jedyny prawdziwy program wszystkich partii to dorwać się do koryta.
    Jeśli wierzysz w to, że PO po przejęciu całkowitej władzy zacznie
    przeprowadzać jakieś reformy ( obniżenie podatków, zmiana ordynacji
    wyborczej, likwidacja senatu, odbiurokratyzowanie państwa &#8230; i co oni tam
    jeszcze wygadywali ), to jesteś naiwny.

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2010-05-12 11:04:45
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Proszę podaj postulaty gospodarcze, prywatyzacyjne, dotyczące reformy
    > finansów publicznych, podatków itp. Komorowskiego, chętnie się zapoznam.

    ja z kolei myślę że prezydent to nie pralka automatyczna i nie musi miec
    programu... programy powinny byc domeną partii politycznych czy rządu...

  • 8. Data: 2010-05-12 11:14:36
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:

    > ja z kolei myślę że prezydent to nie pralka automatyczna i nie musi miec
    > programu... programy powinny byc domeną partii politycznych czy rządu...

    zgadzam sie z kol.viper.
    Prezydent nie musi a nawet nie powinien miec programu z wyjatkiem
    obietnicy bycia uczciwym
    straznikiem konstytucji. Od programow i ich wdrazania jest Premier i
    partie polityczne.

  • 9. Data: 2010-05-12 11:21:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > Polsce mieszkają zdolni ludzie. Zdolni do wszystkiego.

    > Czy możesz rozwinąć swoje tezy? Bo nie wiem co ma wspólnego 1939r. z

    Chciałem powiedzieć, że możliwe jest wybranie kandydata bez programu jak
    możliwe jest wygranie Tymińskiego z Mazowieckim.

  • 10. Data: 2010-05-12 11:44:08
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Czy można wygrać wybory prezydenckie nie mając programu ???

    W tej chwili jedyny program PIS i PO to gra na uczuciach Polaków.A na tym
    można sporo ugrać ;)
    Zobaczymy co będzie tuż przed 20.06. Wyjdzie jakaś informacja niepotwierdzona
    do końca o katastrofie... (cisza wyborcza tego tematu nie obejmuje, zwłaszcza
    że to przecież Naród żąda szybkich wyjaśnień), którą się potwierdzi/zdementuje
    po wyborach.

    ALE -patrząc na to ile omamionych osób sugeruje się sondażami, zrzucając na
    nie ewentualną odpowiedzialność za swój niby wybór - Twoje pytanie może mieć sens.

    Pytanie pomocnicze: czy PIS/PO to jakaś nowa myśl polityczna/gospodarcza? Na
    tyle, żeby sprawdzać ich programy przedwyborcze a nie dotyczasowe dokonania?
    To są ludzie którzy już byli u władzy, którzy narobili Polsce po 1989 dużo zła
    (rządy Buzka/Bieleckiego w szczególności) Porozumienie Centrum, KLD, AWS, itp.
    To są ludzie jednego obozu. Obozu który się pokłócił.

    Czy poważnie Polacy ulegli amerykanizacji swoich umysłów? Reklama dźwignią
    polityki?

    Gdyby uznać sondaże, to w drugiej turze co to byłby za wybór? Między "Jarkiem"
    i "Bronkiem"? To jest jak wybór między fryzjerem a lekarzem w obozie
    koncentracyjnym... a i tak szło się pod cyklon B.

    Kandydatów mamy DZIESIĘCIU. Chciałbym wierzyć, że Ci, którzy ZNOWU nie chcą
    Kaczyńskiego i dlatego tylko zagłosują na kogoś innego - nie wybiorą w 100%
    Komorowskiego.