  • 11. Data: 2010-05-12 11:59:21
    Temat: Re: Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    > zgadzam sie z kol.viper.
    > Prezydent nie musi a nawet nie powinien miec programu z wyjatkiem
    > obietnicy bycia uczciwym
    > straznikiem konstytucji. Od programow i ich wdrazania jest Premier i
    > partie polityczne.

    1. Piękne prawdy. Warto byłoby takowe uszanować i propagować. Ale takie
    wartości są teraz NIESTETY ośmieszane.

    2. Co do stania na straży konstytucji: Może dlatego niektórzy chcą/chcieli
    zmieniać konstytucję? :))

  • 12. Data: 2010-05-12 12:27:58
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Chciałem powiedzieć, że możliwe jest wybranie kandydata bez programu jak
    możliwe jest wygranie Tymińskiego z Mazowieckim.

    Masz całkowitą rację i dobrze, że przypomniałeś ten fakt z wyborów w 1990r.
    Porażka T.Mazowieckiego z S.Tymińskim była kompromitacją młodej polskiej
    demokracji i świadczyła o kompletnej niedojrzałości tych, którzy głosowali na
    Tymińskiego.

    Wracając do wyborów prezydenckich A.D. 2010 można zapytać zwolenników
    J.Kaczyńskiego czy treścią jego prezydentury będzie mnożenie konfliktów z
    rządem D.Tuska na tle:

    1) Polityki zagranicznej m.in. stosunków wewnątrz UE i z Rosją?
    2) Spodziewanego veta J.Kaczyńskiego w sprawach koniecznej reformy finansów
    publicznych, ew. reformy KRUS, likwidacji przywilejów emerytalnych,
    koniecznych cięć socjalnych?
    3) Wprowadzenia ewentualnych zmian w Konstytucji np. w sprawie ordynacji
    wyborczej?

  • 13. Data: 2010-05-12 12:35:07
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Napisz lepiej coś o Twoim faworycie, a nie zasłaniaj się Kaczyńskim.
    Wypunktuj zalety Komorowskiego, nie bij zbędnej piany.

  • 14. Data: 2010-05-12 12:55:55
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    Napisz lepiej coś o Twoim faworycie, a nie zasłaniaj się Kaczyńskim.
    Wypunktuj zalety Komorowskiego, nie bij zbędnej piany.
    Czy jako zwolennik J.Kaczyńskiego możesz mi wyjaśnić co znaczą najważniejsze
    punkty jego programu w ramach kampanii prezydenckiej:
    1) "Przywrócenie prawdziwych wartości patriotycznych"
    2) "Kontynuacja dzieła L.Kaczyńskiego".

    Czy możesz mi łaskawie wyjaśnić co ten wyborczy bełkot J.Kaczyńskiego oznacza ??

  • 15. Data: 2010-05-12 13:02:01
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > koniecznych cięć socjalnych?
    > 3) Wprowadzenia ewentualnych zmian w Konstytucji np. w sprawie ordynacji

    Wygrana Kaczyńskiego znaczy, że preferencje polityczne wyborców mieniły się.
    Tusk powinien podać rząd do dymisji i albo PiS tworzy koalicję w tym sejmie
    albo nowe wybory parlamentarne. Wygrana Kaczyńskiego oznacza także, że
    wyborcy nie chcą żadnych zmian proponowanych przez PO, do realizacji wchodzi
    program proponowany przez PiS. Innych wniosków nie widzę. Tak działa
    demokracja. Robione jest to czego chce większość.

  • 16. Data: 2010-05-12 13:04:57
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Ty zacząłeś dyskusję, na Tobie więc spoczywa ciężar przeprowadzenia dowodu,
    że to Komorowski jest merytoryczny i ma wspaniały program.
    Co do prawdziwego patriotyzmu, to zapewne uczysz się takiej postawy od
    przychylnego platfusom Wojewódzkiego. Zatem powsadzaj flagi w gówno i pisz o
    zalegach Komorowskiego.
    Tylko proszę, nie zasłaniaj się kolejny raz Kaczyńskim.

    PS
    Powiedz mi jak uczysz swoje dzieci patriotyzmu, a pogadamy dalej.

  • 17. Data: 2010-05-12 13:21:32
    Od: "szat" <2...@1...com>

    > Co do prawdziwego patriotyzmu, to zapewne uczysz się takiej postawy od
    > przychylnego platfusom Wojewódzkiego. Zatem powsadzaj flagi w gówno i pisz

    Co za debil. Uważasz, że Wojewódzki wsadza w swoim domu flagę w gówno ?
    Puknij sie w łeb i zastanów po co się robi takie szopki w TV, po co Lepper
    wysypuje zboże z wagonów a frytka wychodzi za 18 latka w jakimś jebniętym
    programie.
    --
    Radek

  • 18. Data: 2010-05-12 13:24:19
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > Co za debil.
    Debila szukaj przed lustrem lub w drzewie genealogicznym. W dyskusjach w
    realnym świecie też takich słów używasz wobec nieznajomych? Maniery
    dresiarza, to pasuje do elektoratu PO.

  • 19. Data: 2010-05-12 13:28:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Debila szukaj przed lustrem lub w drzewie genealogicznym. W dyskusjach w
    > realnym świecie też takich słów używasz wobec nieznajomych? Maniery
    > dresiarza, to pasuje do elektoratu PO.

    Brawo... piękna argumentacja :)))

    --
    marfi

  • 20. Data: 2010-05-12 13:31:57
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus"

> [...]
    > program proponowany przez PiS. Innych wniosków nie widzę. Tak działa
    > demokracja. Robione jest to czego chce większość.

    Być może, ale kadencje sejmu i prezydenta dlatego mają odpwiednio 4 i 5 lat,
    żeby nie szły równolegle czasowo.
    Twój pomysł tej koncepcji zaprzecza.

    Jeśli tak, to dlaczego Kaczyński nie podał się do dymisji po wygranej PO i
    nie było nowych wyborór prezydenckich?

    Coś to tak bardziej bez sensu.