  • 41. Data: 2010-05-12 20:42:29
    Temat: Re: Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Ja tak na poważnie to nie potrafię ocenić realizmu powołania takiej komisji,
    mozliwości jej powstania i innych prawno-międzynarodowych aspektów.
    Więc sie nie odniosę.

    Jeśli byłby zamach, to nie potrafie wymyslic racjonalnego powodu do jego
    przeprowadzenia.

    Co do filmu to nie potrafię ocenić, czy to nie jest manipulacja.
    Ty na podstawie filmiku marnej jakości jpg, ewidentnie obrabianego, bez
    bardzo fachowej analizy - zakładasz że to prawda.
    Ja w sieci widziałem wszystko, więc nie uwierzę, dopóki autentyczności nie
    potwierdzi jakiś autorytet albo istotna instytucja.
    FIlm, jak widać, jest ogólnodostępny więc nic nie stoi na przeszkodzie
    wyznawcom tezy o jego prawdziwości i nienaciaganej interpretacji - dać go do
    analizy jakiejś firmie, instytucji czy uczelni gdzieś w świecie.

    Na razie mamy do czynienia z amatorszczyzną i naciaganiem wniosków pod tezę.

    Na pewno jesli to nie był zamach a film jest zmanipulowany, to tej części
    sztabu Jarka która prowadzi walkę w TVP1, tutaj i w mediach nie zależy w
    najmniejszym stopniu, przynajmniej do wyborów, nic takiego ogłaszać.
    Stąd też mój dystans.

    Dużo złego zrobili maniacy, o czym pisałem od początku, mnożąc w dziesiątki
    absurdalne sposoby, jakimi "na pewno" odbył się zamach (nie wiem czy to był
    zamach).
    Wszystkie jakie były choćby tu przedstawiane, łącznie, nie mają jako
    koncepcja najmniejszego sensu.

    Ty już wiesz, ze to był zamach, film prawdziwy, Tusk w spisku - więc
    rozstrzelać kurwa swołocza aby Polska była Polska.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-05-12 20:45:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus"

    > Może dla niego jest niezbędne.
    > Oprócz wyborów jest jeszcze wolność wyrażania opinii miedzy wyborami, co
    > potencjalnie pozwala zmienić rozkład sił w nastepnych wyborach.
    > Być może przekona do swoich racji tylu ludzi, że będzie tak jak niezbędne
    > dla niego.
    > Skąd wiesz, i dlaczego nie?

    Oczywiście, masz rację. Odniosłem jednak nieodparte wrażenie, że nie pisał o
    swoim sądzie tylko o obiektywnej prawdzie objawionej. Reforma jest
    niezbędna. Dla mnie to arogancja i brak tolerancji. Gdyby dodał, że to jego
    wnioski i postulaty nie odezwał bym się wcale.

  • 43. Data: 2010-05-12 20:58:25
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Zamach w Smoleńsku - Nowe spojrzenie (Stabilizacja obrazu)
    > http://www.youtube.com/watch?v=3466dPCjAT0

    Ta, wiarygodność tłumaczenia mniej więcej taka, jak tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=GEeH9cVbu1E

    > które niemal w 99% wyglądają na zamach ze strony ludzi Putina

    W którym miejscu?

  • 44. Data: 2010-05-12 21:08:09
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie za bardzo rozumiem Twój tok myślenia. Jak rząd i prezydent są z jednej
    > partii to Ci się nie podoba. Jak władza skupiona jest w jednym urzędzie to
    > Ci się podoba. Gdzie jest logika? Naprowadź mnie trochę.

    No może nie ma; reasumując przy stanie demokracji jaki jest u nas jestem za
    układem aktualnym + rząd z innej opcji niż prezydent.

  • 45. Data: 2010-05-12 21:11:02
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > jego
    > wnioski i postulaty nie odezwał bym się wcale.

    Tu część pisze swoje sądy, część obiektywne prawdy objawione bez ścisłych
    dowodów i nic na to się nie poradzi.
    Tym bardziej, że te obiektywne prawdy są przecież czyimiś pogladami, tylko
    nie pisze tu ich ten ktoś, ale kto inny że tak to ujmę.

  • 46. Data: 2010-05-12 21:12:34
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Inna sprawa że te obiektywne prawdy to w wykonaniu niektórych po prostu
    ściema i manipulacja, ale tego nie odnoszę do XXL tylko w tym momencie
    ogólnie.
    Dla scisłości: nie wykluczam.

  • 47. Data: 2010-05-12 23:03:07
    Od: "stary" <b...@w...pl>

    > Czy można wygrać wybory prezydenckie nie mając programu ??

    Mozna wybory wygrac z programam i bez.Zreszta co za róznica kto wygra.
    Poprawi sie normalnym zjadaczom chleba jak ktoś wygra?Pis Po
    obojętnie.Przecież u nas politycy to cwaniaki.
    Ludzi interesuje kasa i ile ja mają.A może w Polsce nie?

    pozdrawiam stary

    zreszta macie o czym gadać na tej grupie

  • 48. Data: 2010-05-12 23:13:33
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w >

    > Wracając do wyborów prezydenckich A.D. 2010 można zapytać zwolenników
    > J.Kaczyńskiego czy treścią jego prezydentury będzie mnożenie konfliktów z
    > rządem D.Tuska na tle:

    chłopino, jak wygra Pan Jarosław Kaczyński - a wygra - to rządu tuska nie
    będzie. Będą natomiast przedterminowe wybry parlamentarne, a tusk z ferajną
    staną przed plutonem egzekucyjnym - rządkiem, w czrnych garniturach, tak jak
    stali pamiętnego dnia przed Pałacem Prezydenckim - za zamach stanu i
    96-krotne morderstwo.

  • 49. Data: 2010-05-13 06:44:52
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ja tak na poważnie to nie potrafię ocenić realizmu powołania takiej komisji,
    > mozliwości jej powstania i innych prawno-międzynarodowych aspektów.
    > Więc sie nie odniosę.

    Nie nie odnoś się ....

    Faktycznie z WASZEGO punktu widzenia ta komisja do niczego nie jest
    potrzebna...
    Towarzystwo wzajemnej adoracji uważające, że Jerzy Buzek vel TW Karol
    jest bohaterem narodowym.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 50. Data: 2010-05-13 06:52:54
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    potrzebna...
    Towarzystwo wzajemnej adoracji uważające, że Jerzy Buzek vel TW Karol

    ===

    Nie czytasz uważnie co pisałem albo tak walisz aby walić.
    Uważam mianowciecie że rząd Buzka to była poważna porażka i dramat.

    Natomiast Ty należysz do towarzystwa wzajemnej adoracji kryjącej sprawę
    Olina.
    Na razie mi się nie chce rozwijać, jak zapytasz o co chodzi to rozwinę.