  • 61. Data: 2010-05-13 08:02:24
    Temat: Re: Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    skippy pisze:
    > no właśnie, z expressem wieczornym poradził sobie całkiem nieźle, nie
    > wiadomo skąd te brednie że się nie zna na sprawach rynku

    bylo cos takiego ze zapytany o gospodarke odpowiedzial ze sie nie zna i
    ze nie bedzie sie wypowiadal...

    co do euro to Jaroslaw jest jego organicznym przeciwnikiem, i wali
    raczej z przeczucia niz z wlasnej wiedzy o problemie.

    jesli chodzi o biznesmenow - to jezeli sie na czyms nie znamy to
    jestesmy podejrzliwi wobec ludzi znajacych sie - taka mentalnosc ludzka...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 62. Data: 2010-05-13 08:07:22
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > no właśnie, z expressem wieczornym poradził sobie całkiem nieźle, nie
    > wiadomo skąd te brednie że się nie zna na sprawach rynku

    I trzeba powiedzieć po prawdzie, że obniżkę podatków nie zawdzięczamy
    wcale PiS-owi, a Samoobronie z LPR...
    Nie ma się o co bić .......

    Giertych vs. Kurski
    http://www.youtube.com/watch?v=TQWsQVUhYc4

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 63. Data: 2010-05-13 08:16:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > i w ogóle nie czaję, jak zwolennik mocnego liberalizmu może tak wychwalać
    > partię czysto socjalną a może socjalistyczną
    > kompletnie tego nie czaje

    > A możesz mi wytłumaczyć co ze wspołnym rynkiem ma PO, Balcerowicz i
    > Unia Europejska ze swoimi dopłatami do wszystkiego ?.

    W skrócie rzecz biorąc uważam, że polityka gospodarcza w szerszej skali nie
    byłaby inna za rządów PIS czy LSD.
    Jedyne co, to w przypadku tych drugich jest zagrożenie zwiększania
    socjalizmu i od tego mi jak najdalej.

    A mozesz mi wytłumaczyć, co ma Zyta do Leszka oraz czy słyszałeś
    uzasadnienie sądu lustracyjnego w jej przypadku?

  • 64. Data: 2010-05-13 08:17:39
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > wiadomo skąd te brednie że się nie zna na sprawach rynku

    I trzeba powiedzieć po prawdzie, że obniżkę podatków nie zawdzięczamy

    ====

    I tu dochodzimy do pytania kto w praktyce zabił dwie POLSKIE partie.

  • 65. Data: 2010-05-13 08:24:13
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Gdyby Kaczyński zrobił referendum w sprawie Traktatu Lisbońskiego,
    > umówiłbym się na ustawkę z Viperem. Niestety Kaczyński zdradził moje
    > ideały i mam go w dupie.

    > Co nie oznacza wcale, tego że nie należy wyjaśnić przyczynę jego
    > śmierci (najlepiej pzry pomocy międzynarodowej komisji) za którą stoi
    > Putin (a może i być zamieszana część środowisk WSI w naszym kraju).

    Też tak uważam, wcale nie jestem piewca tezy że to nie był zamach.
    Po prostu tego nie wiem, ale chciałbym znac prawdę.
    Co do komisji to mi chodziło o to, że nie jestem prawnikiem, i nie wiem czy
    miałaby ona realne szanse działania.
    Nie mam zielonego pojęcia, a słyszę różne opinie i tylko tyle.

    Co do WSI to wracamy do kwesti poruszonej gdzieś tu obok Olin+2 - WSI - kto
    rozwalił WSI - dlaczego przy tej okazji nie pociągnięto tamtej sprawy - kto
    uwalił Wałęsę.
    Proste jak drut dla mnie.
    Wykonano tylko pozorowane ruchy, analogiczne do zabrania części emerytur
    niektórym pracownikom SB bez ruszania całej innej czeredy wojska,
    prokuratur, sądów itd.
    Naprawdę trzeba być mocno zaangazowanym partyjnie po jakiejś stronie, żeby
    udawać że się tego nie widzi.

  • 66. Data: 2010-05-13 10:48:07
    Od: "Druch" <e...@n...com>

    "XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message

    a tutaj ciekawostka pokazujaca "kompetencje" Kaczynskiego:

    http://wiadomosci.onet.pl/2169210,11,zaskakujacy_dor
    adca_marszalka_sejmu,item.html

    Druch

  • 67. Data: 2010-05-13 12:12:59
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    Inna sprawa że te obiektywne prawdy to w wykonaniu niektórych po prostu
    ściema i manipulacja, ale tego nie odnoszę do XXL tylko w tym momencie
    ogólnie.
    Dla scisłości: nie wykluczam.

    totus i skippy: nie udawajcie, że nie rozumiecie o czym piszę :-)
    Powtórzę jeszcze raz: kontynuacja reform gospodarczych, reforma finansów
    publicznych, równoważenie budżetu i stopniowa redukcja długu publicznego są w
    najbliższych latach w Polsce możliwa tylko w układzie:

    1) B.Komorowski jako prezydent z rządem utworzonym przez PO w 2011r.
    (koalicjant PSL niestety nie popiera wielu niepopularnych reform m.in.
    reformy KRUS co jest raczej oczywiste).

    Każda inna kombinacja tzn:

    2) J.Kaczyński jako prezydent z rządem utworzonym przez PO w 2011r. - bardzo
    prawdopodobne wetowanie ew. uchwał reformujących finanse publiczne i
    gospodarkę
    3) B.Komorowski z rządem utworzonym przez PIS w 2011r. - taki rząd byłby z
    definicji antyreformatorski (Polska solidarna czyli rozdawnictwo).

    p.s. Jest jeszcze jedna teoretycznie możliwa kombinacja proreformatorska

    4) A.Olechowski jako prezydent z rządem utworzonym przez PO w 2011r.

    Niestety A.Olechowski, który moim zdaniem mógłby być dobrym i kompetentnym
    prezydentem (zna się na gospodarce, polityce zagranicznej, zna języki obce) ma
    niewielkie poparcie społeczne bo nie obiecuje gruszek na wierzbie.

  • 68. Data: 2010-05-13 12:47:02
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    sory ale ja nie wierzę, że po zrobi w gospodarce cokolwiek innego niz pis

  • 69. Data: 2010-05-13 13:12:14
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    sory ale ja nie wierzę, że po zrobi w gospodarce cokolwiek innego niz pis

    To nie idź na wybory bo po co głosować skoro nie wierzy się w zmiany.

    PO w kryzysie już zrobiła więcej niż PIS w czasie prosperity 2005-2007 !!!
    Tzw. reformy PIS (obniżka składki rentowej, becikowe, ulga przy rozliczaniu
    PIT) to było rozdawnictwo i szybkie powiększanie długu publicznego.
    PIS nawet nie ruszył reformy finansów publicznych, całkowicie wstrzymał
    prywatyzację, poddał bez walki sprawę stoczni, nawet nie próbował rozwiązać
    problemu emerytur pomostowych.

    Nic dziwnego, że L.Balcerowicz nie zostawił na rządach PIS suchej nitki.

  • 70. Data: 2010-05-13 13:38:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > skippy <a...@n...ma> napisał(a):
    >
    > sory ale ja nie wierzę, że po zrobi w gospodarce cokolwiek innego niz pis
    >
    > To nie idź na wybory bo po co głosować skoro nie wierzy się w zmiany.

    na prezydenckie pójdę